Forfatter Emne: DB killer?  (Læst 20917 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: DB killer?
« Svar #15 Dato: April 14, 2011, 09:56:19 pm »
Det nemt, du fatter en vinkelsliber, skære røret ca 6 cm fra potten. Fatter min potte, ( inden den rammer dig i nakken ), Holder hen til, og vikler gaffatape omkring op til 5 gange. Falder den af, starter du bare forfra, minus det trin hvor du skære af, da den hurtigt bliver for kort hvis den falder af flere gange. God fonøøøjjeellssee.....
 :shocked:

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Sv: DB killer?
« Svar #16 Dato: April 14, 2011, 09:56:48 pm »
Sorry, er bare vant til at folk kan være meget ironiske.
Jeg synes nemlig selv den er rigtig pæn og velholdt og tidligere ejer lod til at være meget påpasselig om den, så jeg følte mig tryg ved at købe den af ham.
Havde fandeme aldrig troet jeg skulle ha' en gul mc, men synes dæleme den er flot.  :)


Det er helt ok  :thumbsup:
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: DB killer?
« Svar #17 Dato: April 14, 2011, 10:01:02 pm »
Det nemt, du fatter en vinkelsliber, skære røret ca 6 cm fra potten. Fatter min potte, ( inden den rammer dig i nakken ), Holder hen til, og vikler gaffatape omkring op til 5 gange. Falder den af, starter du bare forfra, minus det trin hvor du skære af, da den hurtigt bliver for kort hvis den falder af flere gange. God fonøøøjjeellssee.....
 :shocked:
:lmao:

SA

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 369
Sv: DB killer?
« Svar #18 Dato: April 14, 2011, 10:16:50 pm »
Jeg tror, det er samme potte, jeg har på min bane R6. Som det ser ud indtil videre, så skal jeg ikke selv køre den dag, så du må gerne låne min db-killer (Den er hjemme-gjort, men fungerer fint). Den befinder sig her i Frederiksværk. Giv lyd hvis du er interesseret. Men mon ikke du skal have skaffet dig din egen? Holtug MC er vist meget inde i alt, der har med udstødninger at gøre.

Søren

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: DB killer?
« Svar #19 Dato: April 14, 2011, 11:04:13 pm »
Holtug, skal ha omkring 450 kr for EN dbkiller til Akrapovic......... Synes det er små dyrt når jeg skal bruge 2 :D

Håber at sajmon snart har fixet et par stykker til mig :D
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: DB killer?
« Svar #20 Dato: April 15, 2011, 06:04:07 am »
Tusinde tak for tilbuddet, SA, det kunne godt være jeg tager dig op på tilbuddet, men det kunne nu være fint med sin egen, det er ikke sikkert det er sidste gang jeg skal på bane med den.
450 kr? Det er sgu da billigt, jeg havde regnet med meget mere. Holtug, siger I. Det må jeg undersøge.

Tak rødder.  :thumbsup:

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: DB killer?
« Svar #21 Dato: Maj 03, 2011, 06:19:43 pm »

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: DB killer?
« Svar #22 Dato: Maj 17, 2011, 12:51:48 am »
Hvad så har du modtaget det? :)
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: DB killer?
« Svar #23 Dato: Maj 17, 2011, 05:56:17 am »
Ja, det har jeg, men har ikke lige fået testet den endnu. Jeg er dog lidt skeptisk, men har heller ikke set sådan en fætter "live" før, såeh. Det er jo for søren bare et rør.

Vides det iøvrigt om der er noget sted man kan få målt db niveauet ved forbikørsel? Det ville jo være lidt surt at komme til Knutstorp for at finde ud af at dyret stadig larmer for meget. -Og kæresten har læst at "straffen" er at banen bliver lukket en hel time for alle hvis der er en der måles med for mange db.

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: DB killer?
« Svar #24 Dato: Maj 17, 2011, 11:03:45 am »
Ja, det har jeg, men har ikke lige fået testet den endnu. Jeg er dog lidt skeptisk, men har heller ikke set sådan en fætter "live" før, såeh. Det er jo for søren bare et rør.

Vides det iøvrigt om der er noget sted man kan få målt db niveauet ved forbikørsel? Det ville jo være lidt surt at komme til Knutstorp for at finde ud af at dyret stadig larmer for meget. -Og kæresten har læst at "straffen" er at banen bliver lukket en hel time for alle hvis der er en der måles med for mange db.

Smid nogen grydesvampe ind bag dbkilleren :)

Har du et billede af den?
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: DB killer?
« Svar #25 Dato: Maj 17, 2011, 12:17:15 pm »
Det kan jeg sgu ikke lige få mig selv til, det virker helt forkert at smide svampe i den. He he, det löd også lidt pudsigt.
Nej, har ikke noget billede af den,  men det kan jeg fikse i aften.

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: DB killer?
« Svar #26 Dato: Maj 17, 2011, 03:28:54 pm »
Det kan jeg sgu ikke lige få mig selv til, det virker helt forkert at smide svampe i den. He he, det löd også lidt pudsigt.
Nej, har ikke noget billede af den,  men det kan jeg fikse i aften.

Hvorfor ikke?? Det virker sku ret effektivt ! Bare sprøg Trackday tosserne... (nogen af dem)
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: DB killer?
« Svar #27 Dato: Maj 17, 2011, 05:32:38 pm »
Citér
Vides det iøvrigt om der er noget sted man kan få målt db niveauet ved forbikørsel?


...Bulderdagen....se på forum....Sssshhhh..... :police: :whatever:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
DB killer?
« Svar #28 Dato: Maj 17, 2011, 05:43:38 pm »
Der er et "score card" fra sidste bulderdag, der kan du se hvor meget Grisslinger larmer uden dB killer...
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: DB killer?
« Svar #29 Dato: Maj 17, 2011, 09:47:47 pm »
Citér
Vides det iøvrigt om der er noget sted man kan få målt db niveauet ved forbikørsel?


...Bulderdagen....se på forum....Sssshhhh..... :police: :whatever:
Hvis du hentyder til bulderdagen 5/6 hjælper det mig ikke, for jeg skal på Knutstorp 3/6.  :whatever: