Forfatter Emne: DB killer?  (Læst 20920 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

JohnnyE

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
Sv: DB killer?
« Svar #45 Dato: Maj 21, 2011, 11:20:08 am »
Har også en i hundige du gerne må låne hvis den passer :)
SV 650 K9

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: DB killer?
« Svar #46 Dato: Maj 21, 2011, 05:12:48 pm »
Ej, hvor er I søde.  :)
Jeg giver lige et forsøg med grydesvampe i, men ellers vil jeg da gerne se om en af Jeres duer.
Den er ikke købt til lige den potte, den er købt på Ebay af en som laver dem selv, den skulle være til alle potter med skrå "tud" og den passer fint ned i min også (lød virkelig forkert, lol).

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: DB killer?
« Svar #47 Dato: Maj 28, 2011, 01:00:00 pm »
Altså, nu har jeg så to styk grydesvampe siddende i min potte som jeg ikke kan få ud.  :club:
Prøvede at stoppe dem i, efterfulgt af db-killeren og så vride lidt på håndtaget og det larmer edderrådeme stadig. Problemet er dog, at hverken kæresten eller jeg ved hvor meget 95 db er.  :?

"bare i med svampene og så 5000 omdrejninger, så kommer de ud" my ass.  :whatever:

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: DB killer?
« Svar #48 Dato: Maj 28, 2011, 01:14:45 pm »
Er dine potter med skrå tud, for enden?
For jeg har jo lige taget mine ud af de yoshimura jeg havde på den nye?

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: DB killer?
« Svar #49 Dato: Maj 28, 2011, 05:40:08 pm »
Jep, den er med skrå tud, der er vist billeder af den på første side i tråden her.

soldier

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 266
Sv: DB killer?
« Svar #50 Dato: Maj 28, 2011, 07:07:08 pm »
Altså, nu har jeg så to styk grydesvampe siddende i min potte som jeg ikke kan få ud.  :club:
Prøvede at stoppe dem i, efterfulgt af db-killeren og så vride lidt på håndtaget og det larmer edderrådeme stadig. Problemet er dog, at hverken kæresten eller jeg ved hvor meget 95 db er.  :?

"bare i med svampene og så 5000 omdrejninger, så kommer de ud" my ass.  :whatever:


Tro mig... ud og tril en tur med max gas... Så kommer de ud!

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: DB killer?
« Svar #51 Dato: Maj 28, 2011, 07:23:42 pm »
Jeg prøvede at gi' den 10.000 omdrejninger, men de er sgu stædige.
Nå, jeg må se om de ryger når jeg kører næste gang, ellers må jeg ha' fat i en pincet. Håber sgu jeg får lov at køre derovre på fredag.

Helen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Sv: DB killer?
« Svar #52 Dato: Maj 29, 2011, 10:24:30 am »
Jeg prøvede at gi' den 10.000 omdrejninger, men de er sgu stædige.
Nå, jeg må se om de ryger når jeg kører næste gang, ellers må jeg ha' fat i en pincet. Håber sgu jeg får lov at køre derovre på fredag.

Gider ikke køre bag ved dig lige foreløbigt :lmao:

Min DB-killer til min skorpionpotte ser noget anderledes ud end den hjemmegjorte dér




Den er også lukket for enden så lyden skal igennem de små huller der er, før den kommer ud...

You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D


Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: DB killer?
« Svar #53 Dato: Maj 30, 2011, 05:59:34 am »
Jeg får også nogle ganske interessante billeder på nethinden af mig der kommer blæsende og så flyver de der skide svampe ud.
Ja, kan godt se din er noget anderledes. Men burde jo reelt være samme princip når der så kommer svampe ned også. Havde iøvrigt svært ved at klemme killeren derned efter de to svampe, der er mindre plads end man lige tror.

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: DB killer?
« Svar #54 Dato: Maj 31, 2011, 07:04:43 pm »
Woop!
Så virker skidtet. Kørte hjem til farmand og fik ham til at skrue hul i potten så db-killeren kunne blive skruet fast, så i med to svampe (og I havde ret, de andre svampe forsvandt under min køretur til job idag  :)) og killeren bagefter, det virkede sgu. Jeg er vildt glad og kører nu til Sverige på fredag ganske fortrøstningsfuld.  :thumbsup: