Forfatter Emne: Safety1st tøj i Bilka  (Læst 18716 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Safety1st tøj i Bilka
« Dato: Februar 03, 2007, 03:41:26 pm »
Hejsa

Jeg så lige i Bilka-kataloget der kom i postkassen i dag, at de i næste uge vil have tøj fra bl.a. Safety1st (som normalt også kan købes ved www.mconline.dk). Priserne ser ganske interessante ud!

Umiddelbart har www.mconline.dk dog ikke de modeller Bilka sælger. Måske Bilka har fået fat i et restparti?

Kataloget kan ses her: http://www.minreklame.dk/article.php?sid=4520

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Safety1st tøj i Bilka
« Svar #1 Dato: Februar 04, 2007, 06:14:02 am »
Ja priserne ser fine ud, men hvad med kvaliteten, kender du den ?

lks

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
    • http://www.kaos-mc.dk
Re: Safety1st tøj i Bilka
« Svar #2 Dato: Februar 04, 2007, 09:14:05 am »
Kender flere der kører i både tøj fra Bilka og fra MC-online og de er ganske godt tilfredse dog kan der efter nogen tid i styrtregn komme vand indenbords.
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Safety1st tøj i Bilka
« Svar #3 Dato: Februar 04, 2007, 09:23:34 am »
Det kan der også i mit Frank Thomas, Goretex, et spørgsmål om og køre længe nok............ i regn  :D

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Safety1st tøj i Bilka
« Svar #4 Dato: Februar 04, 2007, 10:11:57 am »
Jeg har også hørt flere der har gode erfarringer med Safety1st. Har selv et par handsker derfra, jeg er ganske glad for.

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Safety1st tøj i Bilka
« Svar #5 Dato: Februar 04, 2007, 10:59:45 am »
Må i Bilka og lure  :D

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Re: Safety1st tøj i Bilka
« Svar #6 Dato: Februar 04, 2007, 03:08:17 pm »
Kender også flere som har kørt i Bilkatøj. De har været absolut tilfredse - især når man ser på kvalitet >< pris. Endvidere snuppede den ene kammerat en heftig kuretur i tøjet: Uden problemer. Tøjet så dog temmelig slidt ud bagefter....
KH Helle Merete
SV650SK3

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Safety1st tøj i Bilka
« Svar #7 Dato: Februar 04, 2007, 05:04:50 pm »
i det tilfælde er tøj bare tøj, sikkerhed er vigtigere :D

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Safety1st tøj i Bilka
« Svar #8 Dato: Februar 04, 2007, 05:26:36 pm »
i det tilfælde er tøj bare tøj, sikkerhed er vigtigere :D

Jeg ved bare at hvis det kommer så langt at man bliver til en grønsag... - så vil jeg have det bedre med at sige "Jeg har brugt mesterslanten på at købe mit Rukka-sæt og kan derved ikke få noget der er meget bedre" frem for at tænke "Jeg brugte 2000kr på sikkerhedsudstyr i bilka - gad vide om jeg kunne have undgået at sidde i denne rullestol resten af livet hvis jeg havde brugt 5000 mere"
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Safety1st tøj i Bilka
« Svar #9 Dato: Februar 05, 2007, 07:36:58 am »
i det tilfælde er tøj bare tøj, sikkerhed er vigtigere :D

Jeg ved bare at hvis det kommer så langt at man bliver til en grønsag... - så vil jeg have det bedre med at sige "Jeg har brugt mesterslanten på at købe mit Rukka-sæt og kan derved ikke få noget der er meget bedre" frem for at tænke "Jeg brugte 2000kr på sikkerhedsudstyr i bilka - gad vide om jeg kunne have undgået at sidde i denne rullestol resten af livet hvis jeg havde brugt 5000 mere"
Og det kan man gange med 400!!! Fuldstændigt enig med JJ her!!!
Jeg har erfaring med at mine kænguruskindshandsker fra safety1 til 2000,- er slidt op i syningerne indvendigt på 1½ sæsson, så jeg køber IKKE tøj fra dem igen!
Alex sled syningerne på sin læderdragt fra dem op indvendigt i forret på 1½ sæsson, så regn med at tøj fra billige leverandører ikke holder så længe i længden. :|
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: Safety1st tøj i Bilka
« Svar #10 Dato: Februar 05, 2007, 10:15:05 am »
i det tilfælde er tøj bare tøj, sikkerhed er vigtigere :D

Jeg ved bare at hvis det kommer så langt at man bliver til en grønsag... - så vil jeg have det bedre med at sige "Jeg har brugt mesterslanten på at købe mit Rukka-sæt og kan derved ikke få noget der er meget bedre" frem for at tænke "Jeg brugte 2000kr på sikkerhedsudstyr i bilka - gad vide om jeg kunne have undgået at sidde i denne rullestol resten af livet hvis jeg havde brugt 5000 mere"
Og det kan man gange med 400!!! Fuldstændigt enig med JJ her!!!
Jeg har erfaring med at mine kænguruskindshandsker fra safety1 til 2000,- er slidt op i syningerne indvendigt på 1½ sæsson, så jeg køber IKKE tøj fra dem igen!
Alex sled syningerne på sin læderdragt fra dem op indvendigt i forret på 1½ sæsson, så regn med at tøj fra billige leverandører ikke holder så længe i længden. :|

Enig!
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Re: Safety1st tøj i Bilka
« Svar #11 Dato: Februar 05, 2007, 09:09:09 pm »
Jeg var ude og kigge på det i dag og det så nogenlunde fornuftigt ud. Men så var det lige at lynlåsen gik fra hinanden inde i prøverummet.  :lmao:
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: Safety1st tøj i Bilka
« Svar #12 Dato: Februar 05, 2007, 09:13:28 pm »
Et par af dem fra klubben har kørt med det i 3 års tid uden problemer og et par dem har også vej testet det uden problemer.
Men vil stadig mene at der er mere sikkerhed i div. andre mærker.
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Re: Safety1st tøj i Bilka
« Svar #13 Dato: Februar 05, 2007, 09:38:02 pm »
Der er givetvis forskel på modellerne. Lynlåsene der var sat i det her sæt Bilka har, svarer til lynlåsen på de billigste fleecetrøjer man kan få. Synd, for resten af det (stof, foer, protektorer osv.) virkede rimeligt og designet var da heller ikke det grimmeste jeg har set.
Men jeg er helt overbevist om at hvis det ikke holder i prøverummet så holder det nok heller ikke til en rutchetur.
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Safety1st tøj i Bilka
« Svar #14 Dato: Februar 16, 2007, 10:20:19 am »
Jeg har erfaring med at mine kænguruskindshandsker fra safety1 til 2000,- er slidt op i syningerne indvendigt på 1½ sæsson...
Sådan et par fik jeg foræret sidste sommer. Er spændt på, hvor længe de holder. Foreløbig er det gået meget godt. De er i hvert fald behagelige at køre med.

Alex sled syningerne på sin læderdragt fra dem op indvendigt i forret på 1½ sæsson, så regn med at tøj fra billige leverandører ikke holder så længe i længden. :|
Jeg har så været ude for det samme med min Frank Thomas dragt. Foret er fuldstændigt laset. Derudover måtte lynlåsen i livet (den der samler bukser og jakke) også opgive kampen på et ret tidligt tidspunkt. Og sidst er et plasticspænde på jakken gået sig en tur (det var dog efter et besøg på McD :oops: ).
Man kan så diskutere om Frank Thomas er et "godt" mærke eller ej... Jeg skal i hvert fald bare ikke have det igen.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...