Forfatter Emne: Heldragt  (Læst 25579 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Heldragt
« Svar #15 Dato: September 13, 2007, 05:19:47 pm »

steen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 412
    • http://www.mctorsdagsklubben.dk
Re: Heldragt
« Svar #16 Dato: September 14, 2007, 07:55:22 am »
tidligere SV1000 men nu Triumph street triple

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12359

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Heldragt
« Svar #17 Dato: September 14, 2007, 08:16:21 am »
http://dragtdesigneren.dk/product_info.php?cPath=55&products_id=47

Så én en fredag aften ved Ikea i Tåstrup med en dragt der så ud som dem fra dragtdesigneren og den så mig noget slasket ud, for stor og poset, lignede lidt én der havde fået sin fars kedeldragt på....desværre. Synes nu heller ikke reklamerne/mærkerne ser alt for proff ud ej heller syninger/samlekvalitet. Ville nu hellere gå efter en Sperik, synes jeg har se nogle i trafikken der er fede.

...bare min mening...


SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Heldragt
« Svar #18 Dato: September 14, 2007, 09:16:31 am »
http://dragtdesigneren.dk/product_info.php?cPath=55&products_id=47

Så én en fredag aften ved Ikea i Tåstrup med en dragt der så ud som dem fra dragtdesigneren og den så mig noget slasket ud, for stor og poset, lignede lidt én der havde fået sin fars kedeldragt på....desværre. Synes nu heller ikke reklamerne/mærkerne ser alt for proff ud ej heller syninger/samlekvalitet. Ville nu hellere gå efter en Sperik, synes jeg har se nogle i trafikken der er fede.

...bare min mening...

SørenG

Enig.. Dragtdesignerens dragter ligner nogle af de dårlige kopier der kommer ud af tyrkiet.. logoer, er ikke de rigtige originale, i det hele taget ligner de bare en dårlig kopi.

men har ikke prøvet en, kan kun forholde mig til hvordan de ser ud..

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Heldragt
« Svar #19 Dato: September 14, 2007, 01:20:02 pm »
Jeg har kun godt og sige om Louis's Probiker, til prisen er det et kanon produkt  :D
Selvfølgelig har den ikke samme finish og design som f.eks Dainese, Alpinestars osv. men til gengæld koster en dragt kun 300 EURO og det får du ihvertfald ikke de andre for  :D :D

Jeg har endnu ikke haft (mis)fornøjelsen af at afprøve den på asfalt (da jeg altid kører pænt :mrgreen:) men mit umiddelbare indtryk er at den klarer det ligeså godt som de dyrere produkter  :undecided:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Heldragt
« Svar #20 Dato: September 14, 2007, 02:13:49 pm »
Jeg har kun godt og sige om Louis's Probiker, til prisen er det et kanon produkt  :D
Selvfølgelig har den ikke samme finish og design som f.eks Dainese, Alpinestars osv. men til gengæld koster en dragt kun 300 EURO og det får du ihvertfald ikke de andre for  :D :D

Jeg har endnu ikke haft (mis)fornøjelsen af at afprøve den på asfalt (da jeg altid kører pænt :mrgreen:) men mit umiddelbare indtryk er at den klarer det ligeså godt som de dyrere produkter  :undecided:
Nu lander du jo heller ikke så hårdt på asfalten som nogle af os andre hvis det går galt :whatever:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Heldragt
« Svar #21 Dato: September 14, 2007, 02:39:25 pm »

Nu lander du jo heller ikke så hårdt på asfalten som nogle af os andre hvis det går galt :whatever:
På en god dag kan jeg vel slå en ridse i asfalten, hvorimod andre måske slår en femmer på Ricterskalaen  :mrgreen: :mrgreen: :wink:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Heldragt
« Svar #22 Dato: September 14, 2007, 03:28:01 pm »
Jeg har kun godt og sige om Louis's Probiker, til prisen er det et kanon produkt  :D
Selvfølgelig har den ikke samme finish og design som f.eks Dainese, Alpinestars osv. men til gengæld koster en dragt kun 300 EURO og det får du ihvertfald ikke de andre for  :D :D

Jeg har endnu ikke haft (mis)fornøjelsen af at afprøve den på asfalt (da jeg altid kører pænt :mrgreen:) men mit umiddelbare indtryk er at den klarer det ligeså godt som de dyrere produkter  :undecided:

Jeg har også en probiker heldragt..  faktisk er de på tilbud lige for tiden hos louis..  hvordan den tåler et styrt hen af asfalten , kan jeg intet sige om endnu..  Indtil videre har jeg kun udsat den adskillige koldbøtter i gruset.. og det klarede den fint.

Læderet er blødt og virker overbevisende

http://www.louis.de/_1053ad7a6e8d1e79b36f24b6a361a81475/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=100&wgr=780&list_total=2&anzeige=0&artnr_gr=208465

« Senest Redigeret: September 14, 2007, 03:33:14 pm af Luske »

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Heldragt
« Svar #23 Dato: September 14, 2007, 03:36:23 pm »
nogen der er mere bløde i læderet end andre osv....
og det skal være med strech i skridtet så jeg kan få spredt benene lidt mere i svingene

Så længe du holder dem godt fedtet ind i læderfedt, er der vist hverken problemer med at sprede benene eller holde læderet blødt.
Hvis det skal være på budget, så spring på en fra Louis - de ser fine ud! Skal dragten koste det dobbelte eller mere, så kig på ebay efter en Dainese.

Hold gummiet nedad,
Niels  8)


PS. Luske, det er kun mænd i trikot der slår kolbøtter  :lol:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Majse

  • Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Heldragt
« Svar #24 Dato: September 14, 2007, 06:28:19 pm »

Majse

  • Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Heldragt
« Svar #25 Dato: September 14, 2007, 06:29:48 pm »
nogen der er mere bløde i læderet end andre osv....
og det skal være med strech i skridtet så jeg kan få spredt benene lidt mere i svingene

Så længe du holder dem godt fedtet ind i læderfedt, er der vist hverken problemer med at sprede benene eller holde læderet blødt.
Hvis det skal være på budget, så spring på en fra Louis - de ser fine ud! Skal dragten koste det dobbelte eller mere, så kig på ebay efter en Dainese.

Hold gummiet nedad,
Niels  8)


PS. Luske, det er kun mænd i trikot der slår kolbøtter  :lol:

den læderdragt jeg har nu ( 2 delt ) kan jeg ikke sprede mine ben ret meget i.. og den er blød... strech vil helt klart hjælpe.. Luske sagde også at det er mere frit med strech i skridtet..

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Heldragt
« Svar #26 Dato: September 14, 2007, 07:06:14 pm »
http://dragtdesigneren.dk/product_info.php?cPath=55&products_id=47

Så én en fredag aften ved Ikea i Tåstrup med en dragt der så ud som dem fra dragtdesigneren og den så mig noget slasket ud, for stor og poset, lignede lidt én der havde fået sin fars kedeldragt på....desværre. Synes nu heller ikke reklamerne/mærkerne ser alt for proff ud ej heller syninger/samlekvalitet. Ville nu hellere gå efter en Sperik, synes jeg har se nogle i trafikken der er fede.

...bare min mening...


SørenG

Skal lige siges han skal have syet en ny een, af netop af den grund.. den er alt for stor til ham.
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Heldragt
« Svar #27 Dato: September 14, 2007, 10:31:55 pm »
Jeg har kun godt og sige om Louis's Probiker, til prisen er det et kanon produkt  :D
Selvfølgelig har den ikke samme finish og design som f.eks Dainese, Alpinestars osv. men til gengæld koster en dragt kun 300 EURO og det får du ihvertfald ikke de andre for  :D :D

Jeg har endnu ikke haft (mis)fornøjelsen af at afprøve den på asfalt (da jeg altid kører pænt :mrgreen:) men mit umiddelbare indtryk er at den klarer det ligeså godt som de dyrere produkter  :undecided:

Jeg har også en probiker heldragt..  faktisk er de på tilbud lige for tiden hos louis..  hvordan den tåler et styrt hen af asfalten , kan jeg intet sige om endnu..  Indtil videre har jeg kun udsat den adskillige koldbøtter i gruset.. og det klarede den fint.

Læderet er blødt og virker overbevisende

http://www.louis.de/_1053ad7a6e8d1e79b36f24b6a361a81475/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=100&wgr=780&list_total=2&anzeige=0&artnr_gr=208465



Nogle af jer der køre to-delt på bane?
Kan se man spare 80 euro ved at tage en Probiker der er flækket på midten.
http://www.louis.de/_1053ad7a6e8d1e79b36f24b6a361a81475/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=100&wgr=780&list_total=4&anzeige=0&artnr_gr=208458
Er det kun smag og behag på bane, eller hvordan ser det ud med hvad man skal vælge?
Hvordan er Probikers størrelser i forhold til f. eks. Spike eller Dainese?
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Heldragt
« Svar #28 Dato: September 15, 2007, 11:36:24 am »
Er det kun smag og behag på bane, eller hvordan ser det ud med hvad man skal vælge?
Hvordan er Probikers størrelser i forhold til f. eks. Spike eller Dainese?
Jeg har den 2-delte, og jeg er ganske tilfreds :D
Dog skal det lige tilføjes at i bagklogskabens klare lys, ville jeg have købt en heldragt. Jeg skiller den sjældent ad.
Hvis det kun er til banebrug bør man købe en heldragt.
Jeg skal lige se om jeg kan finde skemaet på Louis's størrelser.
« Senest Redigeret: September 15, 2007, 11:38:22 am af Olfert »
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Heldragt
« Svar #29 Dato: September 15, 2007, 01:32:45 pm »
Jeg skal lige se om jeg kan finde skemaet på Louis's størrelser.

Dingerling   :)
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(