Forfatter Emne: Læderdragt fra Louis  (Læst 10349 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Læderdragt fra Louis
« Svar #15 Dato: Januar 24, 2008, 11:30:23 am »
Hey er det nogen som kan bekræfte at dragten fra louis som pt koster € 199,- bliver sat ned med yderligere 20% i weekenden?
De 20% får du på en rabatkupon, og det er kun på én ting du køber derfra - til gengæld vælger du selv tingen der skal have rabatten. Men det forhindrer at lave fælleskøb med 20% rabat på hele indkøbet.

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Læderdragt fra Louis
« Svar #16 Dato: Januar 24, 2008, 11:33:34 am »

De 20% får du på en rabatkupon, og det er kun på én ting du køber derfra - til gengæld vælger du selv tingen der skal have rabatten. Men det forhindrer at lave fælleskøb med 20% rabat på hele indkøbet.

Hygge

er de 20% kun hvis du tropper op i butikken ? eller er det også p åderes online shop ? (har ikke lige fået læst det brev de har sendt mig)

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Læderdragt fra Louis
« Svar #17 Dato: Januar 24, 2008, 11:41:18 am »

De 20% får du på en rabatkupon, og det er kun på én ting du køber derfra - til gengæld vælger du selv tingen der skal have rabatten. Men det forhindrer at lave fælleskøb med 20% rabat på hele indkøbet.

Hygge

er de 20% kun hvis du tropper op i butikken ? eller er det også p åderes online shop ? (har ikke lige fået læst det brev de har sendt mig)
Det er også hvis man handler online. Man får en rabatkode i mailen. Jeg ved ikke lige om den kode er unik, men det vil jeg tro...

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Læderdragt fra Louis
« Svar #18 Dato: Januar 24, 2008, 11:42:20 am »
Så vidt jeg kunne læse (med stærkt begrænset tyskkendskab :oops:) var der kun de omtalte 20% på varer der IKKE var sat ned i forvejen  :)
Men 199.- EURO er tæt på gratis, sååå køøøøøøøøøøøb

Til den der spurgte om størrelser, Jeg er 170 cm 65 kg, og købte str. 48 og den passer bare (2-delt)
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Læderdragt fra Louis
« Svar #19 Dato: Januar 24, 2008, 11:48:00 am »
Så vidt jeg kunne læse (med stærkt begrænset tyskkendskab :oops:) var der kun de omtalte 20% på varer der IKKE var sat ned i forvejen  :)
Sorry - min fejl. Olfert har ret:
Der 20% Gutschein wird von uns automatisch vom teuersten, nicht reduzierten Artikel abgezogen. Sollte der Artikel nicht sofort lieferbar sein, so senden wir diesen mit Abzug des Rabatts nach.

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Læderdragt fra Louis
« Svar #20 Dato: Januar 24, 2008, 11:48:32 am »
Så vidt jeg kunne læse (med stærkt begrænset tyskkendskab :oops:) var der kun de omtalte 20% på varer der IKKE var sat ned i forvejen  :)
Men 199.- EURO er tæt på gratis, sååå køøøøøøøøøøøb

Til den der spurgte om størrelser, Jeg er 170 cm 65 kg, og købte str. 48 og den passer bare (2-delt)

er man lidt mere "rund i det" som mig, men stadig er 170 , så snup en størrelse 50 (heldragt)  ellers kan du ikke ånde..  trust me.. har prøvet. 48'eren passede perfekt på arme og ben længder.. meeeen , man jeg ku' ikke få blod til til hjernen, eller ånde.  :D

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Læderdragt fra Louis
« Svar #21 Dato: Januar 24, 2008, 02:39:12 pm »
er man lidt mere "rund i det" som mig, men stadig er 170 , så snup en størrelse 50 (heldragt)  ellers kan du ikke ånde..  trust me.. har prøvet. 48'eren passede perfekt på arme og ben længder.. meeeen , man jeg ku' ikke få blod til til hjernen, eller ånde.  :D
Jep...... jeg skal ikke tage mere 1 eller 2 kg på, så strammer den. Især overdelen er rimelig snæver....
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Tulle

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Læderdragt fra Louis
« Svar #22 Dato: Januar 24, 2008, 03:27:24 pm »
Jeg synes det lugter af veninde dragter og cykler  :mrgreen: :kiss:
:lmao: :lmao: :lmao: det kunne være du skulle holde lidt øje med hvad de laver når de "siger" at de er oppe og hjælpe Alex  :mrgreen:

Ja, tanken har strejfet mig - er også ved at være alvorlig nervøs, synes det ta´r til med de der "hjælpe- og video aftener"  :wink:
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Læderdragt fra Louis
« Svar #23 Dato: Januar 24, 2008, 11:10:50 pm »
Så har jeg bestilt en dragt. En stam siddende fætter i str. 48. Jeg er jo rimelig tynd hvis jeg selv skal sige det. 225 € er sgu billigt for dragt, knædimser og fragt. Dejligt at komme hjem til den efter skituren.

/Ole J.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Læderdragt fra Louis
« Svar #24 Dato: Februar 14, 2008, 01:34:19 pm »
Jeg havde helt glemt at blære mig med mit nye køb. Den kom i sidste uge ingen problemer der. Louis er bare nogle svisker til at sende ting. Dragten sidder stramt, men helt perfekt, den skal nok give sig lidt da det jo er læder. Nu kan jeg bare ikke vente med at komme ud på vejene og ligne en kæmpebaby i sparkedragt.  :lmao:

-og et billede skal I da lige ha  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

/Ole J.
« Senest Redigeret: Februar 14, 2008, 01:40:08 pm af Ole Jensen »
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Læderdragt fra Louis
« Svar #25 Dato: Februar 14, 2008, 02:38:18 pm »
Fin dragt der  :D :D :D :D Og så til den pris  :D :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Læderdragt fra Louis
« Svar #26 Dato: Februar 14, 2008, 03:14:27 pm »
Hihi.   :mrgreen:

Så er vi dragtveninder nu.   :lmao:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Læderdragt fra Louis
« Svar #27 Dato: Februar 14, 2008, 04:50:41 pm »
Hihi.   :mrgreen:

Så er vi dragtveninder nu.   :lmao:

Uha ja og begge med røde cykler så bliver det ikke bedre  :rolleyes:
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Re: Læderdragt fra Louis
« Svar #28 Dato: Februar 14, 2008, 05:42:27 pm »
Hihi.   :mrgreen:

Så er vi dragtveninder nu.   :lmao:
:shock: 2 mandlige dragtveninder i læderdragt.......................lyder ikke rigtigt.
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Læderdragt fra Louis
« Svar #29 Dato: Februar 14, 2008, 05:59:10 pm »

jannik.. skal vi nu også til at have samme farve banejern ? :D

to gamle SRAD's i ens forklædning, og så to kørere med ens dragter !?   --- det lugter af et team  :D og mon ikke vi kan få Alex-MC som sponsor  :D :D

Hov!!! fik først set det nu... :oops:

 :thumbsup: Lyder til at være en god idé, og så kan jeg også altid påstå at det er mig der overhaler de andre, og ikke er ham der ligger og fedtspiller nede bagerst i feltet.  :blink: :mrgreen:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing