Forfatter Emne: 17 årig køber Aprilia RSV 1000r Factory og drosler til 25Kw  (Læst 3338 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: 17 årig køber Aprilia RSV 1000r Factory og drosler til 25Kw
« Svar #15 Dato: November 27, 2007, 03:33:37 pm »
Vi har da at gøre med en fornuftig 17-årig. Han har cyklen som vil gøre ham glad de næste 15 år og slipper for at skifte den ud hvergang han bliver træt af den gamle. Nu kører han rundt med 35 HK og når han så må pille dæmperen af får han den cykel vi alle drømmer om. Måske skulle han overvede at få et 100 HK kit på den så han ikke får 5 gange så meget effekt når dæmperen tages af.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: 17 årig køber Aprilia RSV 1000r Factory og drosler til 25Kw
« Svar #16 Dato: November 27, 2007, 05:26:51 pm »
Jeg syntes det er vandvittig, at en 17 årig for lov til at gøre det. Da jeg var 17 år fik jeg ikke engang lov til at købe en MC. Har/havde nu heller ikke lyst til at gå ud og købe den første og den største(Da jeg så endelig fik lov).
Start i noget inde for rimeligheden grænser. Og så kan man arbejde sig op efter hvad ens evner/pengepung/lyst rækker til.
Jeg selv har valgt SV'eren, fordi jeg fik af vide den var god at starte på. Kunne sagtens ha' fundet en R1'er. Men hvorfor udleve ens drøm med det samme? Hvad bliver det næste så? Så skal man eje en dragracer på plader eller hvad? Fordi man startede på "øverste trin" i MC verdenen

Og nej, er ikke misundelig på ham, for syntes ikke Aprilia'en er særlig fed. Men det er hans egne penge, og hans valg. Sådan er vi alle forskellige :)
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Katana84

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 14
Re: 17 årig køber Aprilia RSV 1000r Factory og drosler til 25Kw
« Svar #17 Dato: December 03, 2007, 12:33:27 pm »
Hvis man har pengene, hvorfor ikke?

Der er noget specielt med en totalt pimpet bling-bling kværn som putter ligeså stille og roligt afsted  :lol:
Tror dog at så snart den unge herre må gå op på fuld effekt så gør han det. Bliver sgu spændende at se hvordan det går.