Forfatter Emne: udstydning kvali og ydelse?  (Læst 1425 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

-ks-

  • Wannabe
  • Indlæg: 3
udstydning kvali og ydelse?
« Dato: Juli 06, 2010, 11:54:41 pm »
hej alle sammen.

jeg over vejer at smide en anden udstydning på min sv 650sK9 men kan ikke finde ud af om det skal være full system eller om det skal være slip on?

hvis det er er slip on giver det så kun lyd og ikke noget på selve moteren?

og har over vejet Ixil som slip on eller måske ders uderseat sytem nogen der kender noget til det på en sv?


også yoshimura som full eller slip on men ved ikke om et full system passer på en k9 model i det den er med laba måler nogen der ved sådan noget?

og så Leo Vince full system?

og nu tænker jeg ikke lige på pris (ved godt der er meget forskel i prisen) men mere om der er nogen der kender noget til nogen af dem og om der er meget stor foreskel på om der er slip on eller full system og om slip on kun giver lyd uden at give noget andet?

og hvis nogen har andre idér er de da også velkommene.

håber i kan hjælpe

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: udstydning kvali og ydelse?
« Svar #1 Dato: Juli 07, 2010, 09:51:31 am »
Den ydelse man kan hente på en SV650 ved at smide et fuldt system på ift. et slip-on er marginalt.

Jeg ville spare pengene og køre en slip-on  :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

-ks-

  • Wannabe
  • Indlæg: 3
Sv: udstydning kvali og ydelse?
« Svar #2 Dato: Juli 07, 2010, 04:44:52 pm »
okay, tak for info :lol: og tak for svaret

Mormad

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 381
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
Sv: udstydning kvali og ydelse?
« Svar #3 Dato: Juli 08, 2010, 11:13:26 am »
Hvis du vil have en slipon, så tjek eventuelt carpimoto ud, de har gode tilbud på mivv mm.
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683