Forfatter Emne: Oxford tasker  (Læst 10145 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Oxford tasker
« Dato: April 25, 2005, 01:18:16 pm »
http://www.forestedge-retail.co.uk/

Jeg har ved ovenstående købt et sæt Oxford Humpback Sport Panniers (bløde sidetasker) vejl. pris i DK 1.899 kr., pris her GBP 70 + fragt GBP 18 i alt GBP 88 = 940 kr.

Bestilte over nettet om søndagen, betalte med kort, fik bekræftelse samme dag. De afsendte varerne om onsdagen og jeg havde dem om tirsdagen efter. Altså en samlet ekspeditionstid på ca. 8 dage. Det er ok med mig.

Det var den absolut billigste Oxford forhandler jeg har kunnet finde. Og de kan fint anbefales, sender faktura og kreditkort kvittering med til dig.

Hvis du har momsnummer vil de endda sende det momsfrit til dig - besparelse 17,5%. Men det er jo op til den enkeltes samvittighed...  :?

Sådan nogle oxford tasker er bare super kvalitet og sidder perfekt på min SV650S ´99 - Har en tilsvarende tanktaske og kan kun anbefale produktet.
YAMAHA FZS 600 Fazer

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Oxford tasker
« Svar #1 Dato: April 25, 2005, 02:05:31 pm »
Citér
Sådan nogle oxford tasker er bare super kvalitet og sidder perfekt på min SV650S ´99 - Har en tilsvarende tanktaske og kan kun anbefale produktet.


Enig, jeg er også meget glad for mine sidetasker. De passer fint til min K3'er.
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

JP

  • Gæst
Oxford tasker
« Svar #2 Dato: Juni 11, 2005, 11:50:41 pm »
Kan du ikke uploade et par billeder af vidunderet monteret på SV'en  :?:
Jeg er meget nysgerrig (også sådan generelt) efter at se hvordan det tager sig ud  :!:  :D

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Oxford tasker
« Svar #3 Dato: Juni 13, 2005, 08:40:17 am »
Jeg ville meget gerne uploade billeder af både tasker og MC men jeg har ikke noget kamera :cry: . Jeg skal nok smide nogle billeder op når jeg har fået mig et kamera :wink: .
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Oxford tasker
« Svar #4 Dato: Juni 14, 2005, 11:05:15 am »
Jeg faldt lige over et billede på vores engelske søsterside. Se her: http://forums.sv650.org/viewtopic.php?t=24775
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

KB

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 40
Oxford tasker
« Svar #5 Dato: Juli 23, 2005, 10:45:54 am »
Jeg er enig i  at det er et godt sted at handle !

Fik et komplet sæt HumpBack : sidetasker, tanktaske og tailback til 205 pund incl. forsendelse.

Jeg prøvede at ringe til en dansk forhandler og høre om han ville matche prisen - han troede ikke på prisen og blev småfornærmet da jeg tilbød ham adressen.... :wink:
SV 1000S Fuldkåbe Baghugger Nrpladeholder Ixil carbon potter Spyball ClearAlternative baglygte m.int blink Forblink i pos.lys