Forfatter Emne: SV tur/træf Lørdag d.6/8  (Læst 37207 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Dato: Juli 07, 2005, 10:05:21 am »
Program:

Citat fra: Moolex(Christian)


Det kunne løbe af stabelen en gang i starten af august(ja ja jeg skal jo lige have tid til at finde de RIGTIGE små veje uden alt for meget kolort) sådan cirke den 6/8.
Foreløbig plan for dagen:
Lørdag
 :!:  :!:  :!:  :!:  :!: Update jeg prøver at se om jeg kan skaffe en bil som kunne tage det værste af oppakningen
13.00 vi mødes på Køge havn
13.01 vi skræmmer livet ud af de få turister som har vovet sig ned på havnen :twisted: (og de lokale) :twisted: :twisted:
13.02 vi venter på de sidste...gaaab
13.02.30 vi kører langs kanten af vandet indtil Holtug hvor vi lige stopper ved Holtug mc (det skulle være et kanon godt værksted) vi fortsætter(efter at have skræmt de lokale....:twisted: :twisted: )
Vi lægger turen forbi Nikolaj som serverer kølige (Træf) skræmmer livet af rækkefjolserne muaahaahuhaaa:twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:    
hvorefter vi på et eller andet tidspunkt rammer Karrebæksminde, samt Enø strand hvor der vil være mulighed for at dyppe tæerne(eller hele kadavret) spise is eller lignende, bagefter skræmmer vi de lokale :twisted: :twisted: :twisted:  og kører mod SJællands navle, Hvor vi tænder op i grillen, slår telte op kigger på kælderen griller kød eller andet slagteriaffald laver burnouts på plænen :twisted: :twisted: :twisted: , fortæller røverhistorier :shock: :shock: :shock: , skræmmer de lokale :twisted: :twisted: , skruer på cyklerne, sparker dæk, smider Alex ud til fiskene osv..osv.... forslag er velkomne.
Søndag:
05.30 de sidste bliver smidt i seng
06.00 de friske begynder at vække ALLE
Formiddag:
Vi spiser morgenmad, rydder op(hiv Alex op af bassinet) fortæller røverhistorier og overvejer om det er forsvarligt at bevæge sig med en hastighed hurtigere end svag lunten, rydder op, pakker sammen , rydder op,
Siger pænt farvel og betaler for de skader man har forårsaget,skræmmer livet af de lokale(oppe ad vejen) OG kører pænt hjem :twisted:
Ang pris for dette vil jeg ud fra min erfaring sige at prisen vil komme til at ligge på omkring 100-150;- med drikkevarer dvs. humle sodavand vin og kaffebørger[/size]
Som betales ved ankomst :mrgreen: :mrgreen:  [/size]
Det skulle vist være det... :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:


Skriv her i tråden hvis du/i kommer, så har stakkels Moolex en chance for at købe humle nok hjem  :wink:

Tilmeldte ca.:19
Majse/Moolex
Jannik
SVea + Bedre halvdel & Fætter K.
Bongers
Bill + kæreste ?
B2
Paw + Kone
Havenissen
Den Røde Baron ?
Thorsen
n00bsmurf
Nikolaj
Alex
Nyg
Greven
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #1 Dato: Juli 07, 2005, 10:11:01 am »
Jeg kommer (hvis ikke det regner!!!) men er nød til at lade øllerne stå da jeg skal på arbejde kl. 23.00 i Hillerød lørdag aften. :cry:  :cry:  :cry:  :cry:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Bongers

  • Gæst
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #2 Dato: Juli 07, 2005, 10:15:20 am »
Jammen - jeg er med - er småt ved at forstå at det ikke er denne weekend  :oops:  :oops:  :oops:

Hvis i ikke kan finder en vogn til kufferter, attachétaskerne, håndtasker med mere – så kan jeg godt pønse på en vogn !!

Hvem står for vejret  ??

- og husk at min mig om jeg skal af sted
 :wink:  :wink:  :wink:

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #3 Dato: Juli 07, 2005, 10:20:39 am »
Jeg er klar. Har lovet SVea at høre kæresten ad om hun vil med, men det er jo en herre tur, ik?
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #4 Dato: Juli 07, 2005, 12:15:15 pm »
Citat fra: Bill
Jeg er klar. Har lovet SVea at høre kæresten ad om hun vil med, men det er jo en herre tur, ik?


Herre tur min bare!!! Jeg er med, ved bare ikke lige om jeg selv cykler derned eller får nogen til at fragte mig. Der blev jo sagt det magiske ord (ØL) og så bliver jeg da ikke i stand til at køre hjem før 14 dage efter...
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #5 Dato: Juli 07, 2005, 12:52:26 pm »
Citat fra: SVea
Herre tur min bare!!!


Hmm... Du vil ikke have vi andre lufter vores løg, men du må gerne lufte din bare :!:  :?:  :!:  :shock:  Diskriminerende  :lol:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Bongers

  • Gæst
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #6 Dato: Juli 07, 2005, 12:59:37 pm »
Citat fra: Bill
Citat fra: SVea
Herre tur min bare!!!


Hmm... Du vil ikke have vi andre lufter vores løg, men du må gerne lufte din bare :!:  :?:  :!:  :shock:  Diskriminerende  :lol:


Bill --> Hvis du skal lufte dine løg - vil jeg da overveje om det virkelig er en tur for mig  :?  :?

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #7 Dato: Juli 07, 2005, 02:36:36 pm »
Citat fra: Bongers
Citat fra: Bill
Citat fra: SVea
Herre tur min bare!!!


Hmm... Du vil ikke have vi andre lufter vores løg, men du må gerne lufte din bare :!:  :?:  :!:  :shock:  Diskriminerende  :lol:


Bill --> Hvis du skal lufte dine løg - vil jeg da overveje om det virkelig er en tur for mig  :?  :?


Ikke så meget mig. Det var Tim Alex der startede i den anden tråd!!!
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #8 Dato: Juli 07, 2005, 02:59:04 pm »
Det er ikke pænt at kaste skylden over på andre Bill, og da slet ikke over på den stakkels Alex, der fra tid til anden har sine computer problemer, og derfor ikke kan forsvare sig...
Det er ingen skam at ville lufte sine løg, der findes dog særlige foreninger og strande hvor den slags hører mere hjemme end et uskyldigt MC træf...

Men kom nu på banen med jer andre og se at finde ud af om i kommer med...
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #9 Dato: Juli 07, 2005, 03:15:53 pm »
Citat fra: SVea
Det er ikke pænt at kaste skylden over på andre Bill, og da slet ikke over på den stakkels Alex, der fra tid til anden har sine computer problemer, og derfor ikke kan forsvare sig...
Det er ingen skam at ville lufte sine løg, der findes dog særlige foreninger og strande hvor den slags hører mere hjemme end et uskyldigt MC træf...

Men kom nu på banen med jer andre og se at finde ud af om i kommer med...


Min fejl. Beklager. Det erjo til tider meget rart at lufte dem. Men jeg skal holde dem inden døre til træffet.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #10 Dato: Juli 07, 2005, 03:18:14 pm »
Citat fra: Bill
Min fejl. Beklager. Det erjo til tider meget rart at lufte dem. Men jeg skal holde dem inden døre til træffet.


Hvis du vil have dem med hjem igen.  :lol:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #11 Dato: Juli 07, 2005, 04:36:46 pm »
Var meningen med denne tråd ikke, at HER skulle folk melde sig til, så jeg kunne bevare mit svaglige overblik , og IKKE pludder pladder
Citat fra: SVea
Jeg tænkte på, om det måske ikke var en smart idé at lave en ny tråd til det her arrangement (Overskriften er heller ikke særlig sigende)... En hvor folk tilmeldte sig eller meldte fra... Det ville måske også gøre det mere overskueligt
:roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:
   

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #12 Dato: Juli 07, 2005, 04:53:20 pm »
Jeg vil som stadig gerne komme.

Tager nok også konen med :?
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Havenissen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 500
  • Havenissernes Befrielsesfront
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #13 Dato: Juli 07, 2005, 05:16:20 pm »
Jeg kommer d. 6/8 men min bedre halvdel kommer dog ikke med
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
SV tur/træf Lørdag d.6/8
« Svar #14 Dato: Juli 07, 2005, 05:27:11 pm »
:cry:  :cry:  :oops:  :cry:  :cry:  Er helt ked af at se jeg kun har 36 %... hmmmmm, hvordan stemmer man lige.. man må vel gerne stemme på sig selv...  :lol: