Forfatter Emne: Skagen træf  (Læst 40509 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Sv: Skagen træf
« Svar #120 Dato: Juli 24, 2006, 07:17:35 pm »
Rigtig gode billeder.. Især den sidste halv-del faldt i min smag.. Se det er nemlig go´ træf stil...
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Skagen træf
« Svar #121 Dato: Juli 24, 2006, 11:36:55 pm »
Efter en lidt hård hjemtur der tog 24 timer mere end beregnet er jeg nu landet hjemme ...  :whatever:

Tak for en rigtig fed tur på "Toppen" .... en oplevelse der på trods af mine hjemtursvanskeligheder ... klart skal gentages !

Freddy for at vise mig hvordan rigtige jyder går til stålet !!!!!!  :innocent:

Freddy for hans venner der fragtede mig fra Frederikshavn til Randers (efter at jeg have sprøjtet Politibetjenten til med kølervæske ! ville ikke sige undskyld til ham ... det var jo hans skyld ;-) .. så kan de lære det ! Banditten er altid ædru når han rider "Sofie" ;-) )

Iben, Brian, Luske ... Falkene, Morgenhår(d), Running Free ... CC:Tigers ( :innocent: det så i ikke var ..  :innocent:)

SVea ... min "strafvægt" som klarede turen derop uden at kny en mine selv om forhjulet var ved at lette når vi skulle følge efter de andre tøzzer på dere Fejeblad, R6'ere og hvad det nu alt sammen hedder ;-)

og mange flere som alle festede som var det noget de gjorde hver dag ....  :innocent:

En oplevelse blandt venlige og hjælpsomme MC'ister der er værd at skrive om og huske ;-)

Vi ses til SVine Træff'et .. ;-)

PS. Tony ... Alle billeder af mig skal godkendes først ... ;-) jeg er jo en respktabel mand  :whatever:
« Senest Redigeret: Juli 24, 2006, 11:39:10 pm af Banditten »
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

jeppe

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
Re: Sv: Skagen træf
« Svar #122 Dato: Juli 25, 2006, 09:20:09 pm »
hej b jeg skulle lige se om det var en herinde fra der skulle af en lift i min bil på vej hjem fra skagen til min store skræk fik jeg at vide det var en sv1000 det var sprunget læk.jeg kunne desværre ikke selv hente jer da lugtede en del af sprit hele søndag.

mvh
jeppe

Efter en lidt hård hjemtur der tog 24 timer mere end beregnet er jeg nu landet hjemme ...  :whatever:

Tak for en rigtig fed tur på "Toppen" .... en oplevelse der på trods af mine hjemtursvanskeligheder ... klart skal gentages !

Freddy for at vise mig hvordan rigtige jyder går til stålet !!!!!!  :innocent:

Freddy for hans venner der fragtede mig fra Frederikshavn til Randers (efter at jeg have sprøjtet Politibetjenten til med kølervæske ! ville ikke sige undskyld til ham ... det var jo hans skyld ;-) .. så kan de lære det ! Banditten er altid ædru når han rider "Sofie" ;-) )

Iben, Brian, Luske ... Falkene, Morgenhår(d), Running Free ... CC:Tigers ( :innocent: det så i ikke var ..  :innocent:)

SVea ... min "strafvægt" som klarede turen derop uden at kny en mine selv om forhjulet var ved at lette når vi skulle følge efter de andre tøzzer på dere Fejeblad, R6'ere og hvad det nu alt sammen hedder ;-)

og mange flere som alle festede som var det noget de gjorde hver dag ....  :innocent:

En oplevelse blandt venlige og hjælpsomme MC'ister der er værd at skrive om og huske ;-)

Vi ses til SVine Træff'et .. ;-)

PS. Tony ... Alle billeder af mig skal godkendes først ... ;-) jeg er jo en respktabel mand  :whatever:
SV1000S med öhlins gaffel og bagdæmper så bliver det ikke meget bedre

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Re: Sv: Skagen træf
« Svar #123 Dato: Juli 25, 2006, 10:09:06 pm »
hej b jeg skulle lige se om det var en herinde fra der skulle af en lift i min bil på vej hjem fra skagen til min store skræk fik jeg at vide det var en sv1000 det var sprunget læk.jeg kunne desværre ikke selv hente jer da lugtede en del af sprit hele søndag.

mvh
jeppe

Efter en lidt hård hjemtur der tog 24 timer mere end beregnet er jeg nu landet hjemme ...  :whatever:

Tak for en rigtig fed tur på "Toppen" .... en oplevelse der på trods af mine hjemtursvanskeligheder ... klart skal gentages !

Freddy for at vise mig hvordan rigtige jyder går til stålet !!!!!!  :innocent:

Freddy for hans venner der fragtede mig fra Frederikshavn til Randers (efter at jeg have sprøjtet Politibetjenten til med kølervæske ! ville ikke sige undskyld til ham ... det var jo hans skyld ;-) .. så kan de lære det ! Banditten er altid ædru når han rider "Sofie" ;-) )

Iben, Brian, Luske ... Falkene, Morgenhår(d), Running Free ... CC:Tigers ( :innocent: det så i ikke var ..  :innocent:)

SVea ... min "strafvægt" som klarede turen derop uden at kny en mine selv om forhjulet var ved at lette når vi skulle følge efter de andre tøzzer på dere Fejeblad, R6'ere og hvad det nu alt sammen hedder ;-)

og mange flere som alle festede som var det noget de gjorde hver dag ....  :innocent:

En oplevelse blandt venlige og hjælpsomme MC'ister der er værd at skrive om og huske ;-)

Vi ses til SVine Træff'et .. ;-)

PS. Tony ... Alle billeder af mig skal godkendes først ... ;-) jeg er jo en respktabel mand  :whatever:

Jep det var mig ;-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Skagen træf
« Svar #124 Dato: Juli 26, 2006, 09:26:18 am »
Der er oprettet et fælles fotoalbum til billeder ... kom så med dem ;-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Skagen træf
« Svar #125 Dato: Juli 26, 2006, 11:51:26 am »
Min køler har åbenbart fået et lille "skub" således at "fanen" (blæseren) havde rykket sig 1,5 mm ind mod køleren.

Nå den så gik igang begyndte den så at file i kælegitteret som kan ses på billederne nedenfor. Det giver så en lille læk efterhånden som fane "bliver brugt" .. ;-)

MORALE: Gi den Gaz så du aldrig behøver at bruge blæseren til at køle kværnen ned ;-)  eller lad være med at vælte !
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: Skagen træf
« Svar #126 Dato: Juli 26, 2006, 12:04:22 pm »
min gjorde det samme efter afkørslen i Polen, dog kunne blæseren slet ikke køre rundt!! :shock:
det er vel ikke en defekt fra dit hestepærestyrt??? som værkstedet ikke har opdaget :club:
   

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Skagen træf
« Svar #127 Dato: Juli 26, 2006, 12:19:16 pm »
min gjorde det samme efter afkørslen i Polen, dog kunne blæseren slet ikke køre rundt!! :shock:
det er vel ikke en defekt fra dit hestepærestyrt??? som værkstedet ikke har opdaget :club:

Det kan man jo aldrig vide med sikkerhed, meeeeen jeg tror det ikke. Martin (Allan's MC) havde sku ret godt styr på hele genopbygning (han er en nidkær satan) så det tvivler jeg meget på.

Har jo også bidt i lidt græs på et tidspunkt ... så det kunne også være det.
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: Sv: Skagen træf
« Svar #128 Dato: Juli 26, 2006, 12:39:20 pm »
.......

Har jo også bidt i lidt græs på et tidspunkt ... så det kunne også være det.
Hvaaa, tror du ikke snart du skal lave den SV om til noget mere terrængående??? :lmao:

En SV-motard for eksempel det er næsten set før.....  ;)

TLR-Motard:




Men godt og hører at I ellers havde en god tur.....  :afro:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Re: Sv: Skagen træf
« Svar #129 Dato: Juli 26, 2006, 12:42:45 pm »
.......

Har jo også bidt i lidt græs på et tidspunkt ... så det kunne også være det.
Hvaaa, tror du ikke snart du skal lave den SV om til noget mere terrængående??? :lmao:

En SV-motard for eksempel det er næsten set før.....  ;)


Grin du bare ... går faktisk med tanker om en sådan ... også ;-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com