Forfatter Emne: Fartpilot.  (Læst 7351 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Fartpilot.
« Dato: November 05, 2005, 11:12:48 am »
www.pacekeeper.dk

Smart og æstetisk lækker løsning for dovne motorcyklister.

Jeg skal da ha en :D
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Fartpilot.
« Svar #1 Dato: November 05, 2005, 01:17:02 pm »
Og så er der den billige løsning for den dovne.
Jeg har dog ikke afprøvet den endnu, men vil prøve den i weekenden eller på Mandag.
Havde faktisk helt glemt at jag havde den, indtil jeg så dit link Paw  :D
Det er et klemmeophæng til værktøj med et gevindstykke, det hele pakket ind i krympeplast.
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Fartpilot.
« Svar #2 Dato: November 05, 2005, 08:39:51 pm »
Har de ikke været i et tidligere indlæg?? Eller husker jeg galt.  Mener Pacekeeperen koster omkring 1000kr
Jeg brugte en fart pilot fra Kok-mcpå min gamle cykel. Det er virklig lækkert når man har vænnet sig til det.
Køw for pokker!

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Fartpilot.
« Svar #3 Dato: November 08, 2005, 09:43:58 pm »
Har nu afprøvet den billige løsning....... og den kan ikke anbefales  :(
Den kan sagtens holde gassen og er ikke så stram så det er en selvmordsindretning  :D
Men den tager alt for meget plads på gashåndtaget, så den er faktisk skide irriterende  :evil:
Men det var da et forsøg, kender ellers en der er glad for den  :?  må lige se hvor store/små hænder han har  :?
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Fartpilot.
« Svar #4 Dato: November 09, 2005, 08:12:54 am »
Citat fra: Dommeren
Har de ikke været i et tidligere indlæg?? Eller husker jeg galt.  Mener Pacekeeperen koster omkring 1000kr
Jeg brugte en fart pilot fra Kok-mcpå min gamle cykel. Det er virklig lækkert når man har vænnet sig til det.
Køw for pokker!


Den fra KOK-MC, var det den såkaldte 'Throttle-Master'?  Den fylder ikke særligt meget.  Jeg mener den kom frem i ca. 93' eller 94'?  politiet afprøvede den vist nok også på det tidspunkt....?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson