Forfatter Emne: Bakken åbner 26. marts  (Læst 17420 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Bakken åbner 26. marts
« Dato: Marts 03, 2009, 05:56:25 pm »
Hvem tør køre med fra krigszonen, sammen med HA?  :undecided:
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Bakken åbner 26. marts
« Svar #1 Dato: Marts 03, 2009, 06:00:23 pm »
Hvem tør køre med fra krigszonen, sammen med HA?  :undecided:

Skudsikker vest istedet for det vanlige rygskjold, og jeg er klar.
Jeg åbner helt sikkert bakken.
Ikke om jeg gider blive tyraniseret til at blive væk. Derudover er der jo også et pænt politiopbud så mon ikke de holder gøppen i buksen
 :mrgreen:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Bjørnen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 51
  • Kom så misser.......
Re: Bakken åbner 26. marts
« Svar #2 Dato: Marts 03, 2009, 07:41:01 pm »
Hvis der ikke er erklæret undtagelsestilstand, så forventer jeg også at møde op. Ikke om jeg vil lade mig skræmme at nogle utilpassede tosser, der har siddet skævt på potten... :club:

PS: "  :club: "don´t bring a knife to a gunfight"
Improvise - Adapt - Overcome

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Bakken åbner 26. marts
« Svar #3 Dato: Marts 03, 2009, 10:36:42 pm »
Jeg er på  :D :D så længe det ikke sneer....
Kæft det var fedt at komme ud igen på 2 hjul  :D :D :D :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

ANDERSHP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 279
Re: Bakken åbner 26. marts
« Svar #4 Dato: Marts 04, 2009, 01:43:33 pm »
Dårlig planlægning fra min side - jeg er i Thailand og Malaysia lige der på forretning  :( :( :? :(

Nå så har jeg da i det mindste god tid til at sparke mig selv så jeg kan huske at få lagt sådan noget ind i kalenderen inden jeg planlægger en tur næste gang.
Drengerøve har ingen alder!!

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Bakken åbner 26. marts
« Svar #5 Dato: Marts 04, 2009, 01:48:14 pm »
Regner bestemt med at deltage, spærreild eller ej!   :brok:
Mon ikke  :angel: og  :afro: holder passende afstand ikke mindst pga  :police: og  :club:
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Bakken åbner 26. marts
« Svar #6 Dato: Marts 05, 2009, 07:19:32 pm »
Hvis mine fjedre er kommet hjem, saltet er væk, vejret er godt og tåleligt og månen er i tiltag etc etc..  så samler jeg nok min forgaffel og triller med.  :D  har ferie på det tidspunkt, så jeg har hele dagen til at gå og overveje om jeg skal :D , hvis ikke på MC så kommer jeg ned og kigger på jer  :D

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Bakken åbner 26. marts
« Svar #7 Dato: Marts 05, 2009, 07:22:58 pm »
Det går da helt galt i år ... Nørrebrogade er jo lukket for gennemkørsel??  :angel:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Bjørnen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 51
  • Kom så misser.......
Re: Bakken åbner 26. marts
« Svar #8 Dato: Marts 05, 2009, 07:44:35 pm »
Det går da helt galt i år ... Nørrebrogade er jo lukket for gennemkørsel??  :angel:

Der er taget højde for dette :-)

http://www.mcinternet.dk/asp/debat/debat.asp?msgID=366524
Improvise - Adapt - Overcome

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Bakken åbner 26. marts
« Svar #9 Dato: Marts 05, 2009, 10:03:08 pm »
Uh, super. Regnede nu også med det ...  8)
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

pam

  • Gæst
Re: Bakken åbner 26. marts
« Svar #10 Dato: Marts 06, 2009, 10:26:47 am »
Tja hvis mcèn er kommet til Øen inden, så kommer jeg også, ellers må jeg jo finde et bagsæde :shock:  :dead:

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Bakken åbner 26. marts
« Svar #11 Dato: Marts 06, 2009, 11:03:03 am »
Tror jeg melder pas... Jeg synes det var hårdt for et par år siden i venstre hånd - alt for meget koblingkørsel.. Og det var på en SV1000S som har lækker blød kobling ( tror det er hydralisk det hedder uden at være sikker ).. og jeg nød det slet ikke.. Nu har jeg en SV650N som jeg tror har kabelkobling ( igen uden at være sikker ) og dermed strammere...   Så jeg er en kylling og klynker gerne lidt.. så I ser ikke mig derinde... Iøvrigt er jeg en lille bette lort som nemt fryser... Pt har jeg 26 grader på mit kontor.. dejligt.. alle klager over min varme når de kommer ind til mig.. og jeg.... ja......... jeg sidder med trøje på.... og har det skønt...  :wink: thi hi

Damage

  • Gæst
Re: Bakken åbner 26. marts
« Svar #12 Dato: Marts 06, 2009, 02:46:48 pm »
Tror jeg melder pas... Jeg synes det var hårdt for et par år siden i venstre hånd - alt for meget koblingkørsel.. Og det var på en SV1000S som har lækker blød kobling ( tror det er hydralisk det hedder uden at være sikker ).. og jeg nød det slet ikke.. Nu har jeg en SV650N som jeg tror har kabelkobling ( igen uden at være sikker ) og dermed strammere...   Så jeg er en kylling og klynker gerne lidt.. så I ser ikke mig derinde... Iøvrigt er jeg en lille bette lort som nemt fryser... Pt har jeg 26 grader på mit kontor.. dejligt.. alle klager over min varme når de kommer ind til mig.. og jeg.... ja......... jeg sidder med trøje på.... og har det skønt...  :wink: thi hi

Majse, prøv at afmontere koblingskablet og smøre det godt med tynd olie (eks. WD40) så er din kobling nemmere at trække end på kilo svinet.  :blink:

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Bakken åbner 26. marts
« Svar #13 Dato: Marts 06, 2009, 03:56:26 pm »
Tja hvis mcèn er kommet til Øen inden, så kommer jeg også, ellers må jeg jo finde et bagsæde :shock:  :dead:

Jeg er sikker på at Niller vil hjælpe en ungmø i nød - det plejer han altid at være flink til :D
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Bakken åbner 26. marts
« Svar #14 Dato: Marts 06, 2009, 10:05:19 pm »
Tror jeg melder pas... Jeg synes det var hårdt for et par år siden i venstre hånd - alt for meget koblingkørsel.. Og det var på en SV1000S som har lækker blød kobling ( tror det er hydralisk det hedder uden at være sikker ).. og jeg nød det slet ikke.. Nu har jeg en SV650N som jeg tror har kabelkobling ( igen uden at være sikker ) og dermed strammere...   Så jeg er en kylling og klynker gerne lidt.. så I ser ikke mig derinde... Iøvrigt er jeg en lille bette lort som nemt fryser... Pt har jeg 26 grader på mit kontor.. dejligt.. alle klager over min varme når de kommer ind til mig.. og jeg.... ja......... jeg sidder med trøje på.... og har det skønt...  :wink: thi hi

Majse, prøv at afmontere koblingskablet og smøre det godt med tynd olie (eks. WD40) så er din kobling nemmere at trække end på kilo svinet.  :blink:

Det prøver jeg..... skal ha en dag hvor jeg skal skifte tændrør osv.. så får kablet også lige lidt  service... smiler... tak Rene