Forfatter Emne: ÅBNING AF BAKKEN 2010  (Læst 22339 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: ÅBNING AF BAKKEN 2010
« Svar #15 Dato: Januar 19, 2010, 10:21:41 am »
det er begrænset for hvor friskt jeg kan køre....
På den årstid er det begrænset hvor friskt vi alle kan køre så det går nok.  :wink:

Ja det har du faktisk ret i Jannik ...havde ikke lige tænkt den sådan.... jeg er nok bare påvirket af kommentaren...som oftest kommer op ...MERE GAS  :evil: ... :lmao:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Apuschkin

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 13
Sv: ÅBNING AF BAKKEN 2010
« Svar #16 Dato: Januar 19, 2010, 04:03:36 pm »
Jeg skal gerne stå for små veje med sving hele vejen til gørløse - og jeg kommer fra Roskilde.   :mrgreen:

Jeg er frisk.. Bliver dog med samme meen som Per, da jeg nok også kommer til at have kæresten som passager... Nu skal hun lige overtales hvis kulden holder fast i danmark ;-)

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: ÅBNING AF BAKKEN 2010
« Svar #17 Dato: Januar 19, 2010, 04:25:09 pm »
HUSK NU DEN VIGTIGSTE REGL FOR ALLE, men specielt for nye.

Lad dig nu aldrig lokke til at køre hurtigere end du selv har 10-20 % overskud til uforudsete hændelser.

Derfor hvis du kører med en erfaren så er risikoen for at du kører galt meget større end hvis du kører alene, med mindre den erfarne er indstillet på at køre langsommere eller du er voksen nok til at selv sætte tempoet til noget du selv kan styre.

I vores "klub" er det vigtigt at vide at der ALDRIG er nogen der håner en for at køre langsomt. (I hvert fald ikke før man kender hinanden rigtigt godt.)  :wink:

Altså skal man ikke have det skidt med at man kører langsomt, når man holder ind til en pause, for husk på at vi er alle startet på det niveau engang.

Fidusen er at finde en der kører en lille smule stærkere end en selv, som kan trække en lidt op i teknik.

Derfor, er du ny så læg dig bagerst, for det er ikke befordrende for koncentrationen når man konstant har en liggende i spejlet og presser. Det er sjovere at jagte en der kører lidt stærkere, og det gør at man kan se evt bedre måder at placere sig på.
Hvis der ligger en bag der kører stærkere end dig så vink vedkomne forbi, for det er sjovere / sikre for alle parter, og ingen gør nar af det tvært imod.

BLAblabla.... Sludrehoved.  :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
« Senest Redigeret: Januar 19, 2010, 04:28:10 pm af Jannik »
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: ÅBNING AF BAKKEN 2010
« Svar #18 Dato: Januar 19, 2010, 04:49:16 pm »
HUSK NU DEN VIGTIGSTE REGL FOR ALLE, men specielt for nye.

Lad dig nu aldrig lokke til at køre hurtigere end du selv har 10-20 % overskud til uforudsete hændelser.

Derfor hvis du kører med en erfaren så er risikoen for at du kører galt meget større end hvis du kører alene, med mindre den erfarne er indstillet på at køre langsommere eller du er voksen nok til at selv sætte tempoet til noget du selv kan styre.

I vores "klub" er det vigtigt at vide at der ALDRIG er nogen der håner en for at køre langsomt. (I hvert fald ikke før man kender hinanden rigtigt godt.)  :wink:

Altså skal man ikke have det skidt med at man kører langsomt, når man holder ind til en pause, for husk på at vi er alle startet på det niveau engang.

Fidusen er at finde en der kører en lille smule stærkere end en selv, som kan trække en lidt op i teknik.

Derfor, er du ny så læg dig bagerst, for det er ikke befordrende for koncentrationen når man konstant har en liggende i spejlet og presser. Det er sjovere at jagte en der kører lidt stærkere, og det gør at man kan se evt bedre måder at placere sig på.
Hvis der ligger en bag der kører stærkere end dig så vink vedkomne forbi, for det er sjovere / sikre for alle parter, og ingen gør nar af det tvært imod.

BLAblabla.... Sludrehoved.  :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Den korte version : (men jeg kan lide dit engagement Jannik eller passion.. ) :respekt: :thumbsup:
- kør til din egen grænse og ikke andres
- Ta' på tur med Jannik og lær..han vil godt lære fra sig og presser dig ikke udover din egen formåen
- Man skal krybe før man kan gå

Sorry for SPAM ...
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: ÅBNING AF BAKKEN 2010
« Svar #19 Dato: Januar 19, 2010, 05:03:33 pm »
Det handler bare om at alle tager ansvar for at alle kommer hele hjem, og ikke presser nye ud over den grænse de har.  :wink:

Vi havde for 3-4 år siden alt for mange nye som kørte af på fællesturene, så derfor har jeg ændret holdningen til hvordan det skal foregå når jeg er med på turene med nye.  :angel: :mrgreen:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: ÅBNING AF BAKKEN 2010
« Svar #20 Dato: Januar 19, 2010, 05:39:12 pm »
Det handler bare om at alle tager ansvar for at alle kommer hele hjem, og ikke presser nye ud over den grænse de har.  :wink:

Vi havde for 3-4 år siden alt for mange nye som kørte af på fællesturene, så derfor har jeg ændret holdningen til hvordan det skal foregå når jeg er med på turene med nye.  :angel: :mrgreen:
:thumbsup: :respekt:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: ÅBNING AF BAKKEN 2010
« Svar #21 Dato: Januar 19, 2010, 06:06:31 pm »
Eller rettere jeg fik forbud mod at føre an...  :oops: :oops: :oops:

Faldt lige over denne...  :innocent: :innocent: :innocent:
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=6178.msg41802#msg41802
« Senest Redigeret: Januar 19, 2010, 06:16:16 pm af Jannik »
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: ÅBNING AF BAKKEN 2010
« Svar #22 Dato: Januar 19, 2010, 10:23:07 pm »
Fint nok jannik - man må jo gøre det der skal gøres for at få skiftet folk over fra de række-hylere...  :twisted:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: ÅBNING AF BAKKEN 2010
« Svar #23 Dato: Januar 20, 2010, 06:37:08 am »
I vores "klub" er det vigtigt at vide at der ALDRIG er nogen der håner en for at køre langsomt. (I hvert fald ikke før man kender hinanden rigtigt godt.)  :wink:

Godt at du lige fik tilføjet det sidste Jannik :D
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: ÅBNING AF BAKKEN 2010
« Svar #24 Dato: Januar 20, 2010, 08:20:23 am »
I vores "klub" er det vigtigt at vide at der ALDRIG er nogen der håner en for at køre langsomt. (I hvert fald ikke før man kender hinanden rigtigt godt.)  :wink:

Godt at du lige fik tilføjet det sidste Jannik :D

 :lmao: :lmao: :lmao: Det er derfor indlæget blev redigeret, jeg kom til at tænke på du ville gøre indsigelser hvis det ikke stod der.  :wink: :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Apuschkin

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 13
Sv: ÅBNING AF BAKKEN 2010
« Svar #25 Dato: Januar 20, 2010, 09:12:10 am »
Godt at høre Jannik.  :respekt:
Da jeg er ny på MC, er det godt at få lidt gode råd... Arbejder med forsikringer til dagligt især MC og kender alt til skader osv osv, så ved hvor lidt der skal til.. Og min holdning er den samme som dig :)

Glæder mig til at køre med jer...

Mvh

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: ÅBNING AF BAKKEN 2010
« Svar #26 Dato: Januar 20, 2010, 09:22:05 am »
Arbejder med forsikringer til dagligt især MC og kender alt til skader

Så er det da bare med at få indført en svrider.dk-rabat  :mrgreen:

sorry for spam....
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: ÅBNING AF BAKKEN 2010
« Svar #27 Dato: Januar 20, 2010, 09:47:15 am »
Er der en administrator som kunne fremhæve tråden og lave en liste i starten som man kan opdatere.
På den måde ved vi hvem som skal med - hvor de kører fra og hvilket fælles opsamlingssted de støder til.
På SV opsamlingssted skal der stå hvilket tidspunkt man kører derfra. Så kan man måske finde nogle at følges med til fælles opsamlingssted og vi ved hvor stor en gruppe vi bliver.

Eksempel

Hvem                     Kører fra By/Sted                   Kører til SV opsamlingssted (afgang kl ?)
Per                        Solrød                                     Kvivkly Søborg Hovedgade

Mvh Struktur Per !  :innocent:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: ÅBNING AF BAKKEN 2010
« Svar #28 Dato: Januar 20, 2010, 10:33:31 am »
Er der en administrator som kunne fremhæve tråden og lave en liste i starten som man kan opdatere.

Done!
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: ÅBNING AF BAKKEN 2010
« Svar #29 Dato: Januar 20, 2010, 10:38:19 am »
Hvem er med på Åbning af Bakken Torsdag d. 25 marts 2010?


Hvem                     Kører fra By/Sted                     Kører til SV opsamlingssted   (afgang kl ?)
Per                             Solrød                                      Q8 i Målev -> Kvickly Søborg Hovedgade
Jannik                        Gørløse                                     Q8 i Måløv  ->  Kvickly Søborg Hovedgade
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/