Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
hvor mange vi er indtil videre ???1: NILSV6502: Sajmon3: Nyg4: Majse5:Jannik6: Michael7: og mig langemand... + måske 2
hvor mange vi er indtil videre ???1: NILSV6502: Sajmon3: Nyg4: Majse5: Jannik6: Michael7: og mig langemand... + måske 2
Citat fra: langemand efter Januar 06, 2011, 04:03:53 pmhvor mange vi er indtil videre ???1: NILSV6502: Sajmon3: Nyg4: Majse5: Jannik6: Michael7: og mig langemand..Jimmi TeamTrackday kommer muligvis også med, det finder jeg lige ud af...
hvor mange vi er indtil videre ???1: NILSV6502: Sajmon3: Nyg4: Majse5: Jannik6: Michael7: og mig langemand..
Majse lander hos mig kl ca 13.15 - og så er der afgang fra Havdrup lige efter med ialt 3 i bilen. (der er en kammerat som skal med)Hvor mødes vi og hvad tid?[/quoteenten i bagsværd eller ved færgen ;o)
Når man kommer fra midtsjælland og har gratis brobizz er færgen ikke sååå attraktiv, så jeg tror vi satser på at støde til jer oppe ved Vallåsen.Hvis der er en mere som mangler kørelejlighed fra Havdrup / Roskilde, så sig til.
kan jeg kører med dig jannik...
Citat fra: langemand efter Januar 10, 2011, 04:01:47 pmkan jeg kører med dig jannik... NYG og langemand i en Astra samtidigt? Hvis det kan lade sig gøre er det fint med mig, men hvis det ikke kan har NYG pladsen da han kom først.
Jeg er også i Astra - og vi skal kun have 2 snowboards i bilen - dvs hvis ikke der er plads hos Jannik, er der hos os.Vi kan også bruge bizz til scandlines, så vi mødes vel i Bagsværd?Hvad tid?
Du kan sagtens parkerer i gratis parkeringshus på novo smørmosevej 3 bagsværd
Troede ikke BroBizz var gratis... Troede kun man fik rabat?????