Forfatter Emne: 1. Maj - Tirsdagstur  (Læst 13423 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Re: 1. Maj - Tirsdagstur
« Svar #30 Dato: Maj 01, 2007, 06:17:13 pm »
Jesus Christ! Sådan noget fis! Fagbevægelsen har overflødiggjort sig selv, punkt ét! Og punkt to, så er 1. maj-møderne ikke en skid andet end en undskyldning for at holde
en kæmpe øl-fest på en almindelig hverdag!
Hvad er der nu galt i det.... :D :D
Absolut intet! Jeg synes bare, at hvis man holder fri fra arbejde for at komme ud og svinge med fanerne, så er det dét, man bør gøre. Men det er (efter min personlige opfattelse) kun de færreste, som gør netop dét. Langt de fleste som jeg kender til, er da skideligeglade med fagbevægelsen. De benytter sig bare af, at de får en ekstra fridag.
Det var nu også ment mest i sjov :D
Men jeg tror du har ret i at 90% af de fremmøde i fælleparken kun er der får en ting, og det er ikke for at svinge fanen  :afro:.
Hvis jeg havde fri var jeg nok også taget en tur der ind.
« Senest Redigeret: Maj 01, 2007, 06:19:13 pm af AHEP »
Anders
Suzuki GS500E 96

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: 1. Maj - Tirsdagstur
« Svar #31 Dato: Maj 01, 2007, 08:24:53 pm »
Jesus Christ! Sådan noget fis! Fagbevægelsen har overflødiggjort sig selv, punkt ét! Og punkt to, så er 1. maj-møderne ikke en skid andet end en undskyldning for at holde
en kæmpe øl-fest på en almindelig hverdag!
Hvad er der nu galt i det.... :D :D
Absolut intet! Jeg synes bare, at hvis man holder fri fra arbejde for at komme ud og svinge med fanerne, så er det dét, man bør gøre. Men det er (efter min personlige opfattelse) kun de færreste, som gør netop dét. Langt de fleste som jeg kender til, er da skideligeglade med fagbevægelsen. De benytter sig bare af, at de får en ekstra fridag.
Det var nu også ment mest i sjov :D
Men jeg tror du har ret i at 90% af de fremmøde i fælleparken kun er der får en ting, og det er ikke for at svinge fanen  :afro:.
Hvis jeg havde fri var jeg nok også taget en tur der ind.

Jeg havde fri idag, men jeg tog på arbejde alligevel. Liberalismen længe leve!!

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: 1. Maj - Tirsdagstur
« Svar #32 Dato: Maj 01, 2007, 10:13:47 pm »
Tak til Thorsen, Johan og Henrik for en feeeed tur idag... Fik dog dæmpet mig en smule med alt det grus.. Men en fed tur,,, gode veje... Og en god is...  :D

Mit forsikringsselskab som vi snakkede om : Rasmussen Assurance

Letmatros

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 134
  • Til kamp mod travlheden...
    • New 2 Mountain Biking
Re: 1. Maj - Tirsdagstur
« Svar #33 Dato: Maj 02, 2007, 05:46:30 pm »
Ja tak for en god bikertur i det Nordsjællandske  :thumbsup:
Blå SV1000S K4
Forskærm- og spejlforlænger, Tankpad, LSL Crash-pads, Hamicad Radiator & Oil Cooler Grill Set, Hamicad Fender Eliminator, Fuel Exhausts, LighTech Hex Style Oil Filler Cap