Forfatter Emne: Begravelse Søndag af Carsten (Karlslunde Ulykken) ... kortege !  (Læst 6257 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Begravelse Søndag af Carsten (Karlslunde Ulykken) ... kortege !
« Dato: August 10, 2007, 12:05:15 am »
Modtaget dette via SMS:

Vær hilset Alle.

På Søndag den 12. August, bisættes Carsten, en af de unge gutter der gik bort i ulykken i Karlslunde. Hans forældre ønsker at han følges på sin sidste tur, af mc'er.

Alle er velkomne. Bisættelsen finder sted fra Østre Kirkegård, Roskilde.

Der køres i kortege via Hanehøjgård (Carstens hjem), til Kisserup Kirke.

Vel mødt !

Opfordring modtaget af en af gutterne og sendt videre !
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Begravelse Søndag af Carsten (Karlslunde Ulykken) ... kortege !
« Svar #1 Dato: August 10, 2007, 04:07:42 am »
Det kunne jeg altså godt finde på...

Der mangler bare lidt info omkring tidspunkter og nærmere adresser. Når der står at der køres via Hanehøjgård, betyder det jo næsten også at der er et andet sted hvorfra der startes?
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Begravelse Søndag af Carsten (Karlslunde Ulykken) ... kortege !
« Svar #2 Dato: August 10, 2007, 06:50:04 pm »
Det kunne jeg altså godt finde på...

Der mangler bare lidt info omkring tidspunkter og nærmere adresser. Når der står at der køres via Hanehøjgård, betyder det jo næsten også at der er et andet sted hvorfra der startes?

Sender dig lige en sms med noget mere info  :wink: :thumbsup:  Jeg kunne også godt finde på at deltage
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Begravelse Søndag af Carsten (Karlslunde Ulykken) ... kortege !
« Svar #3 Dato: August 11, 2007, 06:34:32 am »
Det kunne jeg altså godt finde på...

Der mangler bare lidt info omkring tidspunkter og nærmere adresser. Når der står at der køres via Hanehøjgård, betyder det jo næsten også at der er et andet sted hvorfra der startes?

Sender dig lige en sms med noget mere info  :wink: :thumbsup:  Jeg kunne også godt finde på at deltage

Skal vi følges?  :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Begravelse Søndag af Carsten (Karlslunde Ulykken) ... kortege !
« Svar #4 Dato: August 11, 2007, 04:36:58 pm »
Det kunne jeg altså godt finde på...

Der mangler bare lidt info omkring tidspunkter og nærmere adresser. Når der står at der køres via Hanehøjgård, betyder det jo næsten også at der er et andet sted hvorfra der startes?

Sender dig lige en sms med noget mere info  :wink: :thumbsup:  Jeg kunne også godt finde på at deltage

Skal vi følges?  :wink:

Ja det kan du tro vi skal  :wink: :kiss: Jeg er på nattevagt for tiden, så jeg er nok for træt til at køre selv, så jeg hopper op bag på den nye.
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Begravelse Søndag af Carsten (Karlslunde Ulykken) ... kortege !
« Svar #5 Dato: August 11, 2007, 06:21:04 pm »
Jeg har lige ringet til sognepræsten for at høre ham nærmere om hvordan og hvorledes... Den unge mand Carsten skal først begraves på mandag, så den kørsel der er i morgen, er en kortege fra hans hjem og ud til kapellet (eller sådan forstod jeg det på præsten)...

Men jeg ved sørme ikke helt hvordan og hvorledes vi så gør, og hvad med tidspunkt???
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Begravelse Søndag af Carsten (Karlslunde Ulykken) ... kortege !
« Svar #6 Dato: August 11, 2007, 06:59:36 pm »
En idé var måske at skrive inde på MCG. Jeg mindes at hans fætter vidst skrev derinde på et tidspunkt.

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Begravelse Søndag af Carsten (Karlslunde Ulykken) ... kortege !
« Svar #7 Dato: August 11, 2007, 07:23:52 pm »
En idé var måske at skrive inde på MCG. Jeg mindes at hans fætter vidst skrev derinde på et tidspunkt.

Hygge

Tak for hjælpen Mads. Har skrevet til en fyr, der lader til at være i familie med afdøde
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Begravelse Søndag af Carsten (Karlslunde Ulykken) ... kortege !
« Svar #8 Dato: August 12, 2007, 08:56:39 am »
Vi har nu fået bekræftet at der køres kortege i dag. Jeg håber der er flere der vil møde op, familien er glad for al den støtte de kan få.

Citér
Der er afgang fra kapellet i Roskilde kl. 11.00 sammen med Carstens forældre (faderen på sin egen mc). Efter ønske fra familien, er alle mc-entusiaster velkommne til deltage i denne sidste tur med Carsten.

Det er også korrekt at selve begravelsen først er i morgen, Carsten skal derfor være ved kirken natten over.

Køreturen idag går hjem til Carstens fars gård hvor der vil blive holdt 2 minutters stilhed og derefter køres der til kirken.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Begravelse Søndag af Carsten (Karlslunde Ulykken) ... kortege !
« Svar #9 Dato: August 13, 2007, 02:38:20 am »
Vi var HC, Smurfey og undertegnede, der deltog i dag. Og man sidder lidt med blandede følelser bagefter. For på en gang var det smukt at se, at 70-80 mc´er havde valgt at dukke op, og vise deres respekt og sympati, men samtidig så var anledningen også dybt tragisk og det var forfærdeligt at se de ulykkelige pårørende  :cry: :cry: :cry:

Men som afdødes far sagde, da han sagde et par få ord til os: Kør ordenligt og pas på jer selv derude. Der er ingen der gør det for os  :(


Mine tanker går fortsat til Carstens venner og familie
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Begravelse Søndag af Carsten (Karlslunde Ulykken) ... kortege !
« Svar #10 Dato: August 13, 2007, 05:54:40 pm »
Vi var HC, Smurfey og undertegnede, der deltog i dag. Og man sidder lidt med blandede følelser bagefter. For på en gang var det smukt at se, at 70-80 mc´er havde valgt at dukke op, og vise deres respekt og sympati, men samtidig så var anledningen også dybt tragisk og det var forfærdeligt at se de ulykkelige pårørende  :cry: :cry: :cry:

Men som afdødes far sagde, da han sagde et par få ord til os: Kør ordenligt og pas på jer selv derude. Der er ingen der gør det for os  :(


Mine tanker går fortsat til Carstens venner og familie

Ville gerne have været der... Men der var desværre ikke noget jeg kunne stille op da jeg opdagede at SVinet græd benzin  :cry:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4