Forfatter Emne: Bo's MC ved Frederikssund  (Læst 11168 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Bo's MC ved Frederikssund
« Dato: Juni 02, 2013, 01:58:13 am »
Hej med Jer, jeg har ikke været sådan rigtig aktiv i noget tid, sådan nok noget i stil med de seneste par år  :innocent:

Men jeg kunne lige se at Bo ikke var nævnt i tråden her.

www.bos-mc.dk

Han startede ud som mange prøver og føler at de nok skal, med stor butik og værksted, men da det jo en møg hård branche for de erhvervsdrivende, så skal der prioriteres. Og han har fornuftigt nok valgt værkstedet, da det er maskinerne han brænder for.

Der står godt nok også Yamaha på væggen hos ham, men han er rent faktisk uddannet Suzuki mekaniker ved den gode gamle P. Darling i Hillerød (datidens Per Harms)  :twisted:  :lol:

Nå, men han er grundig, dygtig og går helst ikke på kompromis. Jeg har ingen idé om hvorvidt at det afspejler sig i hans priser, i forhold til andre værksteder, men kvalitet koster som regel. Det fede er bare at du ved det er i orden når han har skruet på din maskine.

Vær opmærksom på hans lidt skæve åbningstider!! Jeg ved at de er lagt sådan, så han rent faktisk også har mulighed for at få skruet på de maskiner som han tager ind :P

Tidligere har han, i højsæsonen, haft Stefan til at hjælpe med at skrue. Stefan er også ved at være en gammel rotte i faget, uddannet i den tidligere Skibby MC-shop og dedikeret til alt med motor.

Det var blot en anbefaling, jeg ved at han lever fra mund til mund, hvilket også taler lidt for sig selv. Så måske et besøg værd.
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad