Forfatter Emne: Klistermærker  (Læst 659 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

LB

  • Gæst
Klistermærker
« Dato: Maj 07, 2008, 07:23:57 am »
Hej alle

Jeg ved godt at der er en tråd herinde til hvordan man får advarsels-mærker af cyklen, men lige præcis hvordan man får mærket på kædeskrærmen af syntes jeg ikke der står.... Der er sikkert nogen der syntes det skal blive siddende, men når jeg nu godt kan huske at der skal være 33/36 psi i hhv. for- og bagdæk, så kan jeg ikke se nogen grund til at det skal sidde der og se dumt ud.

Hjælp, hvordan får jeg det latterlige mærke af, de andre var nemme nok, men det her går bare ingen steder....

Lise

lks

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
    • http://www.kaos-mc.dk
Re: Klistermærker
« Svar #1 Dato: Maj 07, 2008, 09:11:05 am »
Du tager en fønner (en varmeblæser  en hårtørrer kan bruges) og varmer forsigtigt på mærket til du kan mærke at limen løsner sig og så trækker du fiorsigtigt fra et hjørne og vupti så er mærket af og videre tild et næste.
Blot pas på med varmen det bliver ikke nemmere af at du varmer for meget du skal kunne holde hånden på mærket uden at brænde dig
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.