Forumliv > Lidt af hvert

Bakken lukkede

(1/3) > >>

runes-mc.dk:
og hvem var med ?

Jeg mødte Olfert og Nyg (Henrik) herfra, en yngre fyr på en sort 2004 N'er som kendte forummet men lige manglede at tilmelde sig, samt Lasse fra Enghave som kører en blå SV650S af den gamle model.

Desuden tog jeg billeder af så mange SV'ere som muligt, så når jeg får lagt dem på nettet, kan vi jo se hvor mange herfra jeg har "fanget"  :D

Smølfen:
Ikke mig... desværre. Jeg fik hentet kværnen fra service (og blev tilbudt at køre med Enghave-folkene, flinke er de :)) og lidt at spise, og så var det ved at være for sent.

Det kræver vist lidt bedre planlægning. Jeg prøver til foråret igen.

Kenn H. Jensen:

--- Citat fra: runes-mc.dk ---og hvem var med ?

Jeg mødte Olfert og Nyg (Henrik) herfra, en yngre fyr på en sort 2004 N'er som kendte forummet men lige manglede at tilmelde sig, samt Lasse fra Enghave som kører en blå SV650S af den gamle model.

Desuden tog jeg billeder af så mange SV'ere som muligt, så når jeg får lagt dem på nettet, kan vi jo se hvor mange herfra jeg har "fanget"  :D
--- Afslutning på citat ---


Jeg nåede ind på Strandvejen v. Jorden rundt, og fulgte med derfra sammen med et par kammerater (den ene bagpå). Så hvis du har et billede af en blå SVer med fuldkåbe og bagsædepassager, så er det nok mig :-)

Capone:
Øv, nåede heller ikke at komme med! Næste år er jeg klar!  :D  :D

Martin P:
Jeg var der  :D

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version