Forumliv > Trackdays og køreteknik

Lidt om FDM A kursus på Sjællandsringen

<< < (3/3)

JHS:

--- Citat fra: Morten1970 efter Maj 07, 2012, 06:16:53 pm ---
--- Citat fra: V2 virgin efter Maj 07, 2012, 10:20:18 am ---B kurset er i princippet det samme som A bare med højere hastighed :D. Med højere hastighed følger også gearskifte med mellemgas, bremse ind i svingene  og nedlægning med hang-out.

For at krydre det hele lidt kører man en tur ude på marker og skrænter (i hvertfald på Jyllands Ringen), sådan lige for teste balancen  :shock:

--- Afslutning på citat ---

Lyder tiltalende  :D ......kører man på egen cykel ?  :shock: lidt træls hvis balancen ikke helt er på plads  :cry:

--- Afslutning på citat ---

Hej Morten,

Det var ret klar besked derude fra FDM at de ikke vil have folk på B som ikke har taget A endnu, eller det sagde de i hvert fald - så hvis du savler over B kunne du måske starte med A :)

V2 virgin:
Det er helt korrekt. Man kan først komme på B, når man har gennemført A. Det er der iøvrigt også god logik i, for B er en overbygning på A.

Nævnte jeg, at det ser ud til, at jeg får to dage i pisøsregnevejr på Jyllandsringen i denne uge. Der er træls, så er der mere træls og så er der forbandet-lort-med-regnvejr-når-man-skal-på-bane træls. ØV  :brok:

JHS:

--- Citat fra: V2 virgin efter Maj 08, 2012, 08:22:48 am ---Det er helt korrekt. Man kan først komme på B, når man har gennemført A. Det er der iøvrigt også god logik i, for B er en overbygning på A.

Nævnte jeg, at det ser ud til, at jeg får to dage i pisøsregnevejr på Jyllandsringen i denne uge. Der er træls, så er der mere træls og så er der forbandet-lort-med-regnvejr-når-man-skal-på-bane træls. ØV  :brok:

--- Afslutning på citat ---

Op på jernhesten og gi den gas igen soldat!

Klaus B:

--- Citat fra: JHS efter Maj 07, 2012, 04:34:49 pm ---Lyder lækkert, tror jeg hopper på den 5. og 6. juni :)

Jacob

--- Afslutning på citat ---

sikker på det ikke er 4/5 juni du mener der er jeg hvert fald tilmeldt

JHS:

--- Citat fra: Klaus B efter Maj 15, 2012, 08:29:27 pm ---
--- Citat fra: JHS efter Maj 07, 2012, 04:34:49 pm ---Lyder lækkert, tror jeg hopper på den 5. og 6. juni :)

Jacob

--- Afslutning på citat ---

sikker på det ikke er 4/5 juni du mener der er jeg hvert fald tilmeldt

--- Afslutning på citat ---

Blev begravet i arbejde, kom aldrig afsted - hvordan var B kurset?

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version