Forfatter Emne: Ny gadeged...  (Læst 6696 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: Ny gadeged...
« Svar #15 Dato: August 03, 2013, 03:51:14 pm »
Det er vel også snart på tide med et billede?! ;) :club: :lmao:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Ny gadeged...
« Svar #16 Dato: August 03, 2013, 07:08:55 pm »
Det var fint at se så mange SVin ude ved IKEA og få hilst på et par af ejerne. Meget imponerende da der pludseligt dukkede 40-50 MC'er op på samme tid!
Også en fin Yamaha XT660, som Sajmon havde fået sig. ;)

Til gengæld synes jeg, at det var ALT for sindssygt med ræset på striben på fabriksparken bagefter. Utroligt, at der ikke var nogen, der blev kørt ned. Og folk havde deres små børn med derude! Hvad sker der i hovedet på de folk?

Med alle de penge, som folk i det miljø ser ud til at smide i deres køretøjer, burde de spare sammen til oprettelse af en lukket bane, hvor den slags kunne afvikles under sikre og ordentlige forhold! :O
/Mads P.

Basler

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Alexander
Sv: Ny gadeged...
« Svar #17 Dato: August 03, 2013, 08:52:51 pm »
Hørte eller der var 5 der blev kørt ned ?


//Basler

Tapatalk

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Ny gadeged...
« Svar #18 Dato: August 03, 2013, 09:38:32 pm »
Jep det var der, os på MC var lige ved at køre da det skete. Fuck en idiot der gjorde det og så stak af bagefter til fods, jeg var også pænt modstander af at vi trillede derud med 50 MCs eller noget, gider det bare ikke. Sjovere at køre hen for os selv når vi er så mange og det gjorde vi da også bagefter, så meget bedre.

Kiggede lige derhen da det skete og så et par folk flyve op i luften, var lidt surrealistisk som at se en film. Godt der ikke var nogen der kom slemt til skade.
GSX-R 600 K7

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Ny gadeged...
« Svar #19 Dato: August 03, 2013, 10:35:13 pm »
Hvad sker der for at stikke af til fods... Havde han troet at han ikke ville blive fundet?  :dead:  :lmao:  :club:
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Ny gadeged...
« Svar #20 Dato: August 03, 2013, 10:50:24 pm »
Race på gaden er farligt især når tilskuere ikke er adskilt fra bane og de står 15 cm fra vejen....synes at der er meget fokus på hvor stor en idiot klaphat og alt det andet som nævnes...hvorfor er der ingen som peger fingre af tilskuerne som absolut skal stå så tæt på eller dem som arrangerer...kunne de gøre noget ekstra.....tror at mange af kørerne ikke har kontrol over de mange kræfter som bilerne yder og så er man i fare når man står tæt på..... Ville ønske at der kunne blive en åbnet en bane der er sikkert mange frivillige som ville stå for det...nå men godt at der ikke skete mere og tanker til dem som kom mere alvorligt til skade.....og mon ikke det også blot er spørgsmål om tid inden der sker noget når der køres mc ræs hvor vi plejer....igår kørte en billist over for rødt....hvor der sagtens kunne have kommet en mc med 270 i timen....
Well bare mine 5 cents .... Hvis man giver gas er der en vis risiko for alle som er tilstede.....når der peges vender der altid et par fingre mod dig selv.....

Iøvrigt skide hyggeligt når vi tager derud :)
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Ny gadeged...
« Svar #21 Dato: August 03, 2013, 11:41:03 pm »
Race på gaden er farligt især når tilskuere ikke er adskilt fra bane og de står 15 cm fra vejen....synes at der er meget fokus på hvor stor en idiot klaphat og alt det andet som nævnes...hvorfor er der ingen som peger fingre af tilskuerne som absolut skal stå så tæt på eller dem som arrangerer...kunne de gøre noget ekstra.....tror at mange af kørerne ikke har kontrol over de mange kræfter som bilerne yder og så er man i fare når man står tæt på..... Ville ønske at der kunne blive en åbnet en bane der er sikkert mange frivillige som ville stå for det...nå men godt at der ikke skete mere og tanker til dem som kom mere alvorligt til skade.....og mon ikke det også blot er spørgsmål om tid inden der sker noget når der køres mc ræs hvor vi plejer....igår kørte en billist over for rødt....hvor der sagtens kunne have kommet en mc med 270 i timen....
Well bare mine 5 cents .... Hvis man giver gas er der en vis risiko for alle som er tilstede.....når der peges vender der altid et par fingre mod dig selv.....

Iøvrigt skide hyggeligt når vi tager derud :)

Enig, men det måske ikke særlig klogt valgt at stikke af fra et ulykkessted.....
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Ny gadeged...
« Svar #22 Dato: August 04, 2013, 02:28:38 am »
Sorry, men det kan aldrig være tilskuernes skyld at folk ikke har styr på deres bil.

Nu har jeg kommet på striben on/off i godt og vel 20 år - og IKKE EN GANG har jeg set folk køre race mod hinanden den rigtige vej, og så tabe herredømmet.

Det er altid når de skal spille smarte, køre imod trafikken, lave håndbremsevendinger, lave brændere, drifte, køre på baghjul (MC'er) og alt det andet pikkebarnlige pis, som ingen steder hører hjemme.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Ny gadeged...
« Svar #23 Dato: August 04, 2013, 10:10:18 am »
Sorry, men det kan aldrig være tilskuernes skyld at folk ikke har styr på deres bil.

Nu har jeg kommet på striben on/off i godt og vel 20 år - og IKKE EN GANG har jeg set folk køre race mod hinanden den rigtige vej, og så tabe herredømmet.

Det er altid når de skal spille smarte, køre imod trafikken, lave håndbremsevendinger, lave brændere, drifte, køre på baghjul (MC'er) og alt det andet pikkebarnlige pis, som ingen steder hører hjemme.
Helt enig Sajmon, men det at stå tæt er vel en vis risikofaktor, der kunne også ske en teknisk defekt som fik en bil til at styre ud i publikum og min pointe er blot at de er mange faktorer som spiller ind når der køres race på gaden og enig smartass kørsel giver en forhøjet risiko.
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Ny gadeged...
« Svar #24 Dato: August 04, 2013, 10:02:13 pm »
På en bane ville der jo også være fint med plads til smart ass kørsel og tilskuerne ville være rimeligt sikre.
/Mads P.