Forfatter Emne: Dårlig service og mad på Møn  (Læst 6784 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

boand

  • Gæst
Dårlig service og mad på Møn
« Dato: Juni 30, 2015, 05:18:09 pm »
Fruen og Jeg har lige været på en smuttur til Møn og kørte ind forbi Færgekroen på Møn for at få lidt at spise.

Dette var ikke en succes.
Vi ventede lang tid på at få maden, der var 4 personer som bestilte mad 20 min efter vi havde bestilt og som fik mad før os.
Derfor spurgte vi om de havde glemt os, men de sagde at det havde de ikke og efter små 10 min mere kom min biksemad (ikke særlig god) og et par min efter kom de med en klubsandwich til min frue. Bollen var kold og bar ikke præg af at havde været i en ovn.

Vi er dybt skuffet over dette sted og sætter ikke vores ben der mere. :embarassed: :embarassed: :embarassed:

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Dårlig service og mad på Møn
« Svar #1 Dato: Juli 01, 2015, 09:06:16 am »
Tror det er første gang nogen har brugt forum til at skrive en NEGATIV madanmeldelse :lol: Som regel plejer det at være steder man bør prøve.

Det er nok bare mig, men hører sådan noget ikke hjemme på Tripadvisor.dk eller lign? Med mindre at dette sted har en eller anden MC-relation? Jeg har pers. aldrig hørt om stedet...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

jgo

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 25
Sv: Dårlig service og mad på Møn
« Svar #2 Dato: Juli 01, 2015, 11:04:09 am »
Er alle indlæg ikke gode indlæg, når der ikke er mere liv på forum, end der er?

Det risikerer at støve helt til herinde  :lol:

Allan-S

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
  • Bike: Sv1000
Sv: Dårlig service og mad på Møn
« Svar #3 Dato: Juli 01, 2015, 11:12:37 am »
Hehe - ja, her sker godt nok ikke meget. Hvor er alle SVriderne blevet af? Er de emigreret til udlandske sites, måske facebook? Eller har de solgt deres SV'er.
Link til min SV1000N K7 på Motorcykelgalleri.dk: http://llk.dk/ncu7zp

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Dårlig service og mad på Møn
« Svar #4 Dato: Juli 01, 2015, 12:22:39 pm »
Vi skal nok indse at det bliver mere stille her inde.. Jeg er ret sikker på at de fleste spørgsmål vedr. teknik, vedligehold, stumper, tuning, olier (flere gange) har været diskuteret.. men der må være nye links til at putte i ” Tråden for os knægte, der kan lide patter”
 :orkester:
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Dårlig service og mad på Møn
« Svar #5 Dato: Juli 01, 2015, 01:09:35 pm »
Er alle indlæg ikke gode indlæg, når der ikke er mere liv på forum, end der er?

Det risikerer at støve helt til herinde  :lol:

Point taken  :lol: :lol: :lol:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

boand

  • Gæst
Sv: Dårlig service og mad på Møn
« Svar #6 Dato: Juli 03, 2015, 05:42:52 am »
Jeg er generelt et positivt menneske, og taler/skriver meget sjælden dårligt om de ting som jeg oplever, men denne oplevelse var rigtig dårlig.

/Bo

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Dårlig service og mad på Møn
« Svar #7 Dato: Juli 03, 2015, 08:54:39 am »
Well, nu vi er ved det - så kan vi jo lige så godt dele nogle erfaringer :-)

Den ubetinget dårligste madoplevelse jeg nogensinde har haft var på Doctors Cafe på Blegdamsvej i KBH. Det var stegt flæsk ad'libitum købt via en Sweet Deal. Billigt, ja - bevares og man får hvad man betaler for og alt det der. Men denne her oplevelse var ikke en gang de 59kr værd, som værdibeviserne kostede pr. stk.

Anmeldelserne er ret komiske og taler for sig selv. Jeg har også smidt en derinde fra omkr. maj måned forrige år  :dead:

http://www.tripadvisor.dk/Restaurant_Review-g189541-d5004954-Reviews-Doctors_Cafe_Restaurant-Copenhagen_Zealand.html

SweetDeal var dog så søde at give mig alle pengene tilbage og endda give mig 100kr oveni i kredit til næste køb for oplevelsen. DET er god kundeservice :-)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Sv: Dårlig service og mad på Møn
« Svar #8 Dato: Juli 03, 2015, 09:22:54 am »
he he ;-)

Måske vi skal ha' et sub-forum for madanmeldelser?!

/bo
MC-løs :-/

Allan-S

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
  • Bike: Sv1000
Sv: Dårlig service og mad på Møn
« Svar #9 Dato: Juli 03, 2015, 09:31:08 am »
...men der må være nye links til at putte i ” Tråden for os knægte, der kan lide patter”
 :orkester:

 :lmao: :lmao: :lmao:
Link til min SV1000N K7 på Motorcykelgalleri.dk: http://llk.dk/ncu7zp

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Sv: Dårlig service og mad på Møn
« Svar #10 Dato: Juli 03, 2015, 10:00:16 am »
for et motorcykel forum, kan en anmeldelse af et restaurant besøg være god info til at planlægge en tur og Møns klint er en destination som flere køre.
selv har jeg taget turen fra Helsingør der ned, dog er jeg nærig og have tanktaske fyldt med mad :D

Tror det er første gang nogen har brugt forum til at skrive en NEGATIV madanmeldelse :lol: Som regel plejer det at være steder man bør prøve.

Det er nok bare mig, men hører sådan noget ikke hjemme på Tripadvisor.dk eller lign? Med mindre at dette sted har en eller anden MC-relation? Jeg har pers. aldrig hørt om stedet...
der har været er på værksteds anmeldelser der har været lidt farverige..
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::