Forfatter Emne: Ekstra udstyr  (Læst 3010 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Thøgersen

  • Wannabe
  • Indlæg: 4
  • Bike: Sv650S
Ekstra udstyr
« Dato: Juli 20, 2015, 01:20:25 pm »
Hej Alle,

Jeg er så heldig at jeg lige har erhvervet mig en brugt 650S fra 1999. Skal ind og hente den på onsdag  :D :D :thumbsup: :thumbsup:

I forhold til de små ting jeg gerne vil lave på den, ville jeg høre om der evt. er nogen der ligger inde med nogle ting de ikke bruger:

Så skulle jeg være så heldig at der var nogen der lå inde med følgende:

1. Rizoma nr. plader holder med LED blinklys?
2. I må rette mig hvis jeg skriver forkert : den jeg har købt mangler "bundkåben" eller den nederste del af kåben på begge sider?

Ellers er jeg glad for at kunne tilmelde mig dette forum da jeg har hørt fra et par kammerater at det er et fedt sted i forhold til fifs, tips, hjælp osv :D

Mvh

Thøgersen


Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Ekstra udstyr
« Svar #1 Dato: Juli 25, 2015, 11:42:04 pm »
Du kan godt erhverve bundkåben fra mig, men først til vinter. ;)

Uanset hvad: tillykke med SVinet! Kunne du tænke dig at komme med på vores kommende fællestur?

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=21876.0
/Mads P.

Thøgersen

  • Wannabe
  • Indlæg: 4
  • Bike: Sv650S
Sv: Ekstra udstyr
« Svar #2 Dato: Juli 28, 2015, 10:04:20 am »
Hej Mads,

Det lyder rigtig fedt med bundkåben. Den skal skilles ad til vinter så det passer fint med kåben til den tid. Vil du ikke tage fat i mig når du har fået taget dem af osv?!

Jeg tager på sommerferie fra d. 5/8 - 19/8 (i bil med familien - desværre ikke på den nye  :cry:) Så det kommer lidt an på hvornår turen ligger??

Mvh

Tommy

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Ekstra udstyr
« Svar #3 Dato: Juli 28, 2015, 10:57:36 am »
Jeg vil dog forbeholde mig retten til at sælge det hele samlet (dvs. med halvkåben, instrumenterne og alle monteringsdelene), skulle der nu dukke en op, der mangler det hele...
/Mads P.