Forfatter Emne: MC Batterier - Hvor købes de billigst?  (Læst 5501 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
MC Batterier - Hvor købes de billigst?
« Dato: Marts 04, 2010, 03:26:17 pm »
Hej Forum,

Jeg er ude efter et nyt batteri til Klatten (ZX10R '07) - helst Yuasa eller Varta (eller andre mærker i kan anbefale). Kan i anbefale et sted hvor man køber disse billigst (gerne på nettet).

Vh. Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: MC Batterier - Hvor købes de billigst?
« Svar #1 Dato: Marts 04, 2010, 05:34:32 pm »
kender en ingeniør der sidder og har præcis batterier som speciale. Han arbejder med el lifte, kørestole mm. Han anbefalede mig at tage i biltema. Deres batterier er rigtigt gode. Noget med at de er lavet på samme fabrik som flere andre bedre mærker, men er lavet med deres eget navn på!

Jeg har kørt med et gel batteri derfra de sidste to år. og det ser ud til at klare en sæson mere uden problemer..
kilosvin med div udstyr...

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: MC Batterier - Hvor købes de billigst?
« Svar #2 Dato: Marts 04, 2010, 08:41:01 pm »
kender en ingeniør der sidder og har præcis batterier som speciale. Han arbejder med el lifte, kørestole mm. Han anbefalede mig at tage i biltema. Deres batterier er rigtigt gode. Noget med at de er lavet på samme fabrik som flere andre bedre mærker, men er lavet med deres eget navn på!

Jeg har kørt med et gel batteri derfra de sidste to år. og det ser ud til at klare en sæson mere uden problemer..

Der er langt til Næstved! Hvis jeg skal helt derned i bilen koster det lige så meget som hvis jeg køber et Yuasa i KBH. Men tak for tippet!

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=1193&iItemId=105080
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: MC Batterier - Hvor købes de billigst?
« Svar #3 Dato: Marts 04, 2010, 08:45:29 pm »
Der må da være en dernede fra der kommer ind til julefrokosten, som du kan lokke til at tage et med til dig...
tror ikke på at jeg kommer til at køre der, hvad enter jeg havde hjul eller ej.. (sidste referer til at jeg stadig  har cyklen helt adskilt da jeg mangler dele...)
kilosvin med div udstyr...

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: MC Batterier - Hvor købes de billigst?
« Svar #4 Dato: Marts 04, 2010, 09:23:28 pm »
kender en ingeniør der sidder og har præcis batterier som speciale. Han arbejder med el lifte, kørestole mm. Han anbefalede mig at tage i biltema. Deres batterier er rigtigt gode. Noget med at de er lavet på samme fabrik som flere andre bedre mærker, men er lavet med deres eget navn på!

Jeg har kørt med et gel batteri derfra de sidste to år. og det ser ud til at klare en sæson mere uden problemer..

Der er langt til Næstved! Hvis jeg skal helt derned i bilen koster det lige så meget som hvis jeg køber et Yuasa i KBH. Men tak for tippet!

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=1193&iItemId=105080
få Majse til at tage et med...
   

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: MC Batterier - Hvor købes de billigst?
« Svar #5 Dato: Marts 06, 2010, 11:06:51 pm »
Solen skinnede og jeg var utålmodig i dag - så jeg endte med at købe et ude hos Stevens MC Shop... Det var dyrt! Men... what the  :innocent:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4