Forfatter Emne: Raslende lyd fra Kobing i Neutral  (Læst 3510 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

AnderSV88

  • Wannabe
  • Indlæg: 1
  • Bike: Sv1000S
Raslende lyd fra Kobing i Neutral
« Dato: Maj 09, 2016, 12:12:29 pm »
Hej!

Jeg gik i sidste season fra en 650er til en 1000 og var helt overvældet glæde fra denne nye opgradering.

Efter lidt tid har jeg dog bemærket at den rasler RET MEGET i stellet og tror det kommer fra koblingen.
Det sker kun når den står i neutral og jeg slipper koblingen, jeg har haft den forbi en mekanniker som var inde og rode og der var vist en plade der vendte forkert men ellers kunne de ikke se noget, og han mente at det bare var sådan en SV1000 lød og at der ikke var mere at gøre, så det hjalp ikke i sidste ende og kostede mig nogle penge.

problemet er at det ikke er særlig tydeligt når den er varm, det opstår nærmeste ikke, men lader man den stå tændt i neutral fra en kold start er det meget tydeligt at der er noget helt galt! jeg har sammenlignet med andre sv1000er og der var intet at komme efter det kan ikke være en normal lyd.

Det er en SV1000S der har kørt 28000 km
Ved ikke om det er en k6, k7 eller k8 den har sort stel.


Er der nogle der har hørt om dette før eller har en erfaring inden for det da jeg ikke helt har lyst til at smide den forbi en anden mekanikker og betale 2000-3000 kr for noget der ikke hjælper...

Håber der er nogle der kan hjælpe!
Mvh Anders

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Raslende lyd fra Kobing i Neutral
« Svar #1 Dato: Maj 09, 2016, 10:43:14 pm »
Hej!

Forum er inddelt i emner - prøv at gå ind under "teknik og vedligehold" og skriv "kobling" i søgefeltet - så får du flere svar, herunder det omkring renovering af koblingen, eller "clutch chudder" som sikkert er det du har  :afro:

Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3