Forfatter Emne: Chokeret og overrasket  (Læst 12360 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: Chokeret og overrasket
« Svar #45 Dato: Juli 26, 2011, 06:15:49 pm »
Vi betaler alle skat, derfor betaler vi alle også til det sundhedsvæsen vi har herhjemme. Og siden vi alle betaler, har vi alle lige meget lov til at flyve ud af forruden og ramme de træer og lygtepæle vi har lyst til, for vi ligger det samme hver måned til skattefar.  :whatever:
Du har ret til behandling, men du har pligt til at opføre dig ansvarligt.

Og ifølge loven er det rigeligt ansvarligt bare at være iført en hjelm.

Så hvor vil du hen med det?
Hvor i al verden nævner jeg noget med loven???
Det er heller ikke ulovligt at tage en stor hammer, og trykke dig en over fingeren, så den kan bruges som vifte her i "sommer-varmen",
jeg skrev almindelig sund fornuft, og med det mente jeg i hensyn til mc og beklædning.
Og sikke en, undskyld mig, dårlig holdning at have? Fordi vi alle ligger , næsten, det samme til skattefar, så er der intet forgjort i at brage gennem forruden og ramme vejtræer?
Siger heller ikke jeg altid, i en hver situation går med livrem og seler, men det skader ikke at tænke lidt fremad.

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Sv: Chokeret og overrasket
« Svar #46 Dato: August 05, 2011, 10:30:30 am »
Vi betaler alle skat, derfor betaler vi alle også til det sundhedsvæsen vi har herhjemme. Og siden vi alle betaler, har vi alle lige meget lov til at flyve ud af forruden og ramme de træer og lygtepæle vi har lyst til, for vi ligger det samme hver måned til skattefar.  :whatever:
Du har ret til behandling, men du har pligt til at opføre dig ansvarligt.

Og ifølge loven er det rigeligt ansvarligt bare at være iført en hjelm.

Så hvor vil du hen med det?
Hvor i al verden nævner jeg noget med loven???
Det er heller ikke ulovligt at tage en stor hammer, og trykke dig en over fingeren, så den kan bruges som vifte her i "sommer-varmen",
jeg skrev almindelig sund fornuft, og med det mente jeg i hensyn til mc og beklædning.
Og sikke en, undskyld mig, dårlig holdning at have? Fordi vi alle ligger , næsten, det samme til skattefar, så er der intet forgjort i at brage gennem forruden og ramme vejtræer?
Siger heller ikke jeg altid, i en hver situation går med livrem og seler, men det skader ikke at tænke lidt fremad.
sund fornuft skader ikke og hvis man har tænkt sig at "efterlade et smukt lig" bør man nok tage udstyr på så der er noget til at fortage en id af:tie:
folks udstyr er deres valg endtil der kommer lovgivning på området. vi er sårbare med og uden men jeg vil gerne se dagen i morgen hvis jeg selv kan vælge.
PS. min læge var ikke meget for at underskrive papiret til mc kortet da hun havde arbejdet på en skadestue og set hvad fart og dårlig påklædning kan gøre ved folk. :cry:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Chokeret og overrasket
« Svar #47 Dato: August 05, 2011, 11:30:18 am »
Det er heller ikke ulovligt at tage en stor hammer, og trykke dig en over fingeren, så den kan bruges som vifte her i "sommer-varmen",

Øhh.. jo, det er!
Vold og legemsbeskadigelse. Tag dig nu sammen!  :whatever:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Chokeret og overrasket
« Svar #48 Dato: August 06, 2011, 09:23:34 pm »
Enig, folks eget ansvar. Så 2 på samme mc i shorts, t-shirt og sandaler, dog med hjælm, på motorvejen hjem forleden. Man kan kun undres. Pakker mig også altid ind i døde køer mv når jeg kører, om ikke andet skal falck redderen ikke rund og finde stumper, så er det pakket ind...
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Vikkelsø

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 31
Sv: Chokeret og overrasket
« Svar #49 Dato: August 07, 2011, 10:50:17 pm »
Vi betaler alle skat, derfor betaler vi alle også til det sundhedsvæsen vi har herhjemme. Og siden vi alle betaler, har vi alle lige meget lov til at flyve ud af forruden og ramme de træer og lygtepæle vi har lyst til, for vi ligger det samme hver måned til skattefar.  :whatever:
Du har ret til behandling, men du har pligt til at opføre dig ansvarligt.

Og ifølge loven er det rigeligt ansvarligt bare at være iført en hjelm.

Så hvor vil du hen med det?
Hvor i al verden nævner jeg noget med loven???
Det er heller ikke ulovligt at tage en stor hammer, og trykke dig en over fingeren, så den kan bruges som vifte her i "sommer-varmen",
jeg skrev almindelig sund fornuft, og med det mente jeg i hensyn til mc og beklædning.
Og sikke en, undskyld mig, dårlig holdning at have? Fordi vi alle ligger , næsten, det samme til skattefar, så er der intet forgjort i at brage gennem forruden og ramme vejtræer?
Siger heller ikke jeg altid, i en hver situation går med livrem og seler, men det skader ikke at tænke lidt fremad.

Ingen steder, men jeg gør tilgengæld.

Du siger jeg har pligt til at opføre mig ansvarligt, og ifølge loven er det ansvarligt nok at kun bære hjelm på en motorcykel. At du har nogen personlige holdninger til "rigtig" beklædning på et to hjulet køretøj kan sådanset være irrelevant - For det er heldigvis loven, og ikke din personlige holdning der bestemmer.

Og jo, hvis du trykker mig en over fingeren med en hammer, så kan jeg garantere dig for det er ulovligt, og at du nok får mere ondt end mig :loser:

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Sv: Chokeret og overrasket
« Svar #50 Dato: August 08, 2011, 09:58:26 pm »

Ingen steder, men jeg gør tilgengæld.

Du siger jeg har pligt til at opføre mig ansvarligt, og ifølge loven er det ansvarligt nok at kun bære hjelm på en motorcykel. At du har nogen personlige holdninger til "rigtig" beklædning på et to hjulet køretøj kan sådanset være irrelevant - For det er heldigvis loven, og ikke din personlige holdning der bestemmer.

Og jo, hvis du trykker mig en over fingeren med en hammer, så kan jeg garantere dig for det er ulovligt, og at du nok får mere ondt end mig :loser:
:rolleyes: :rolleyes:  :mrgreen:
trist det regner, der er vist nogen der trænger gevaldigt til at brænde noget krudt af :mrgreen:
« Senest Redigeret: August 13, 2011, 07:18:20 am af Jannik »
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Vikkelsø

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 31
Sv: Chokeret og overrasket
« Svar #51 Dato: August 13, 2011, 12:25:08 am »

Ingen steder, men jeg gør tilgengæld.

Du siger jeg har pligt til at opføre mig ansvarligt, og ifølge loven er det ansvarligt nok at kun bære hjelm på en motorcykel. At du har nogen personlige holdninger til "rigtig" beklædning på et to hjulet køretøj kan sådanset være irrelevant - For det er heldigvis loven, og ikke din personlige holdning der bestemmer.

Og jo, hvis du trykker mig en over fingeren med en hammer, så kan jeg garantere dig for det er ulovligt, og at du nok får mere ondt end mig :loser:
:rolleyes: :rolleyes:  :mrgreen:
trist det regner, der er vist nogen der trænger gevaldigt til at brænde noget krudt af :mrgreen:

Du har nok ret  :innocent:
« Senest Redigeret: August 13, 2011, 07:19:24 am af Jannik »

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Chokeret og overrasket
« Svar #52 Dato: August 13, 2011, 08:29:21 pm »
Hvad har Jannik redigeret?? Har der været ballade?? Hva Hva hva hva hva??????
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Chokeret og overrasket
« Svar #53 Dato: August 13, 2011, 10:33:02 pm »
Hvad har Jannik redigeret?? Har der været ballade?? Hva Hva hva hva hva??????
Nej bare det evige [/quote] problem, og pludseligt står der det forkerte navn citeret....

Jeg retter bare op på noget rod.  :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Chokeret og overrasket
« Svar #54 Dato: August 13, 2011, 10:57:37 pm »
Hvad har Jannik redigeret?? Har der været ballade?? Hva Hva hva hva hva??????
Nej bare det evige
problem, og pludseligt står der det forkerte navn citeret....

Jeg retter bare op på noget rod.  :blink:
[/quote]

Øv   :cry:  Håbede lige på lidt lørdag-aften-action  :D
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(