Forfatter Emne: Dødt SVin... :(  (Læst 15486 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Re: Dødt SVin... :(
« Svar #45 Dato: Juli 07, 2006, 01:11:11 am »

Dejligt at høre der er liv i dyret, Freddy.

Kan det ikke passe man så den på linien her til aften?

Det passer sikkert fint nok, den stod ved siden af en blændende smuk anden cykel i hvert fald... Husk at hilse en anden gang  :wink: :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Dødt SVin... :(
« Svar #46 Dato: Juli 07, 2006, 02:25:41 am »
Sidste update

Så oprandt dagen... SVinet blev samlet færdigt. Og det blev så tid til den første prøvetur. Der var dømt is på Linien. Vejret var jo flot. Det var med stor spænding, jeg satte mig op på SVinet, startede den, og lagde første program ind. Og den trillede! Turen ind til Linien var ret spas. Brian stod for en stor del af underholdningen, med en passende mængde frisk kørsel. Min lille SV'er klarede turen uden problemer af nogen art. Den kører lige så godt, som den gjorde med den gamle motor. Og senere, under turen hjem, gik det også gnidningsløst. Så det lader altså til, at det i det store hele har været en vellykket operation. Nu håber jeg så bare, at den vil blive ved med at fungere.

http://www.albinogorilla.dk/tony/48791

Til sidst vil jeg holde en lille takketale. Til alle de, som har hjulpet. Til Iben og Brian, som både har stillet varevogn og værksted til rådighed, og for deres gæstfrihed og hjælp i det hele taget. Til Banditten, som valgte at pille en hel søndag ud af kalenderen og køre trætte mig de 1700 kilometer til Dortmund og tilbage, for at hente en motor, og derefter stille sin bil til rådighed et par dage. Til Charlotte, Peter og Tony for at kigge forbi værkstedet i ny og næ og holde mig lidt med selskab. Og til alle jer her på forum, som har fulgt med, og kommet med opmuntrende bemærkninger.
Et ordsprog siger, at "Tak er kun et fattigt ord". Det er sandt. Men I skal vide, at jeg sætter temmelig stor pris på al den hjælp og opbakning jeg har fået. Jeg håber, jeg kan få lejlighed til at betale det tilbage.

Og så kan jeg vist kun sige... "VI SES DERUDE!!!" :D :D
« Senest Redigeret: Juli 07, 2006, 02:54:24 am af Freddy »
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Dødt SVin... :(
« Svar #47 Dato: Juli 07, 2006, 09:10:19 am »
Tillykke Freddy
Fandeme godt at der er liv i biken (og dig) igen  :!:

Og til alle hjælperne :

Godt gået rødder m/k  ! :D
Det varmer et halv gammelt SVin langt ind i hjertet, at se den hjælpsomhed og det sammenhold der ligges for dagen  8)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Dødt SVin... :(
« Svar #48 Dato: Juli 07, 2006, 09:21:07 am »
Sidste update

Et ordsprog siger, at "Tak er kun et fattigt ord". Det er sandt. Men I skal vide, at jeg sætter temmelig stor pris på al den hjælp og opbakning jeg har fået. Jeg håber, jeg kan få lejlighed til at betale det tilbage.

Ja du kommer jo på Skagen.. så mon ik der er rig lejlighed til at takke de mennesker der har lagt værksted til rådighed osv.  :wink:

(godt at se dig i godt humør igen og kørende)