Forfatter Emne: Rygbeskytter  (Læst 22809 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Allan

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 73
Re: Rygbeskytter
« Svar #15 Dato: Februar 11, 2007, 03:52:41 pm »
Jeg kører med Spidi Airback og ku ikke drømme om at køre uden ( også et ufravigeligt krav fra fruen og mine to piger for overhovedet at få lov til at køre)  http://www.spidi.it/spidi-jsp/index.jsp?lang=en  Selve rygbeskytteren har en god pasform, ventilation, og kvalitet så jeg er fuldt ud tilfreds med den. Pris 1295,- hos Enghave.
Så til jer der ikke har en endnu SE AT FÅ KØBT EN for som andre har skrevet kan det være afgørende for ens førlighed hvis uheldet skulle ske og man skal ned og nærstudere vejbelægningen kantsten og andre ubehageligheder.
Ku' ikke lade være med en lille løftet pegefinger men det er venligt ment, pas på jer selv derude.

Allan
sv1000n med lidt pynt.

Thorsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 200
  • Yamaha FZ6S årg.2005
    • Min side
Re: Rygbeskytter
« Svar #16 Dato: Februar 11, 2007, 06:11:31 pm »
 :brok: Se et få købt en ryg beskytter, den beskytter ikke kun din ryg, men den holder også fast på dine nyre.
Det kan mærkes hvis man har været ude på en lang tur, hvor vejen ikke har været som en nystrøget skjorte.
De rasler simpelthen løse og det gør av  :D
Hvis du er heldig kan du købe den i Tappehallerne næste weekend til nedsat pris, det gjorde jeg sidste år.  :mrgreen:

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Rygbeskytter
« Svar #17 Dato: Februar 11, 2007, 06:17:38 pm »
Du kan tro jeg skal købe på lørdag  :D

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Rygbeskytter
« Svar #18 Dato: Februar 11, 2007, 06:25:05 pm »
:brok: Se et få købt en ryg beskytter, den beskytter ikke kun din ryg, men den holder også fast på dine nyre.
Det kan mærkes hvis man har været ude på en lang tur, hvor vejen ikke har været som en nystrøget skjorte.
De rasler simpelthen løse og det gør av  :D
Hvis du er heldig kan du købe den i Tappehallerne næste weekend til nedsat pris, det gjorde jeg sidste år.  :mrgreen:

af mig  :D :D :D

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Rygbeskytter
« Svar #19 Dato: Februar 11, 2007, 06:40:37 pm »
Majse...... skal jeg handle hos dig ? er du på messen ?

MS

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Re: Rygbeskytter
« Svar #20 Dato: Februar 11, 2007, 07:53:25 pm »
Så må du jo lave et tilbud jeg ikke kan afslå  :blink:
Of those who know nothing, few are silent

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Rygbeskytter
« Svar #21 Dato: Februar 11, 2007, 07:54:49 pm »
klart jeg handler hos Majse, hvis hun har en okay pris, og kvaliteten er ok

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Rygbeskytter
« Svar #22 Dato: Februar 11, 2007, 08:05:33 pm »
Har ikke endnu, men det står øverst på listen over must-have ting i den nye sæson... Og kan jeg ikke finde de 995,- til et wave bræt... Mon så jeg har råd til benzin til SVinet? Skal bare ud og finde den rigtige størrelse.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Tulle

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Rygbeskytter
« Svar #23 Dato: Februar 11, 2007, 08:24:38 pm »
Jeg har næsten lige købt en Dainese Wave rygbeskytter hos Ågesen til, ja som det er skrevet tidliger 995,-
Jeg har ikke kørt med det endnu, men det virker rigtig behagligt at have på. Jeg glæder mig til at få det afprøvet, så snart det er muligt at køre igen, dog bli´r det nok kun ved at sidde bagpå, da jeg ikke får råd til at købe cykel sev  :(
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Re: Rygbeskytter
« Svar #24 Dato: Februar 11, 2007, 09:08:25 pm »
Jeg har ikke noget, men det kunne da godt være man skulle købe sig et.
Jeg skal ned til Louis på lørdag, så kunne jeg jo kigge efter et.
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

Kilosfau

  • Gæst
Re: Rygbeskytter
« Svar #25 Dato: Februar 11, 2007, 10:38:54 pm »
Både kæresten og jeg har en Dainese BAP2000 og er rigtig godt tilfredse med den.

Den sidder perfekt, kan justeres så den passer alle og den kan hverken ses eller mærkes når man har den på under jakken... mht varmen så er det ikke noget man ligger mærke til, på en varm sommerdag er man alligevel gennemsvedt og jeg tror ikke at den forværrer det væsentligt  :afro:

Koster lige under 100€ hos MotShop på havnen i Flensborg  :respekt:

T. Brun

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
Re: Rygbeskytter
« Svar #26 Dato: Februar 11, 2007, 10:42:35 pm »
Kører med BMW´s super pasform, beskytter også kravebenene.
Det var den rygbeskytter der klarede sig bedst i den test NYG postede engang for længe siden.
 http://www.bmw.dk/mc/category/en_artikkel.asp?articleid=1512&categoryid=category05
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

Hudson_W

  • Gæst
Re: Rygbeskytter
« Svar #27 Dato: Februar 11, 2007, 11:01:49 pm »
Jeg har et furygan rygskjold købt hos MC-hjørnet... :oops: Og dog må jeg sige jeg er godt tilfreds jeg prøvede nogle stykker inden jeg valgte dette fordi det sidder godt. Det dækker fra halebenet og lidt op ad nakken, er dejligt bredt og sidder generelt godt. Ventilationen er dog ikke det bedste. Jeg gav 1200 for mit.

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: Rygbeskytter
« Svar #28 Dato: Februar 12, 2007, 07:10:07 am »
:brok: Se et få købt en ryg beskytter, den beskytter ikke kun din ryg, men den holder også fast på dine nyre.
Det kan mærkes hvis man har været ude på en lang tur, hvor vejen ikke har været som en nystrøget skjorte.
De rasler simpelthen løse og det gør av  :D
Hvis du er heldig kan du købe den i Tappehallerne næste weekend til nedsat pris, det gjorde jeg sidste år.  :mrgreen:

af mig  :D :D :D

er du derinde næste weekend majse?
nu med gixxer 1000k8:o)

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Rygbeskytter
« Svar #29 Dato: Februar 12, 2007, 09:07:54 am »
Kører med et fra T-hansen (så kører det for mig :mrgreen:) virkelig kraftig plastbeskyttelse, der kan ta nogle bank fra kantstenen, bred velcro lukning :D . På ventilationssiden kan man dog mærke at det er noget billigt noget, pissevarmt men sidder ok på mig.

Jeg har det med rygskjold som med sikkerhedsselen, føler mig nøgen uden.                         
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta