Forfatter Emne: Yeeeehaaaa på baghjul  (Læst 2967 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Yeeeehaaaa på baghjul
« Dato: Juni 08, 2008, 12:08:25 am »
Super fantastisk dag... 11 timer på ryggen af geden med pauser indimellem.... 300 km.... og et par is undervejs... Super fed kørerdag... Mødtes med Martin som trak mig fint op i tempo på de små veje... lige til jeg mødte lidt grus... og en forhjulsudskridning med retning mod en grøft fik mig til at sætte farten gevaldigt ned... så var jeg ligesom mæt af snoede veje for idag.. vi skiltes ad i slagelse, men inden da snakkede vi om at kører på baghjul... på vej hjem lige inden ankomst måtte jeg lige prøve.. og i første forsøg var den oppe  :P... ved ikke hvormange meter jeg kørte.. er jeg også ligeglad med pt... for jeg fik den op idag.. og jeg skreg af glæde.. hvor fedt .... Så den får nok lidt mere igen mandag  :angel:... bare lige en glad historie fra mig...  :D :D :D

Syess

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 117
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #1 Dato: Juni 08, 2008, 12:12:35 am »
jeg må ud og prøve at lave en wheelie i morgen eller hvordan man staver til det  :oops:

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #2 Dato: Juni 08, 2008, 12:14:35 am »
jeg må ud og prøve at lave en wheelie i morgen eller hvordan man staver til det  :oops:


Tror det er stavet rigtigt.... det er for fed oplevelse... Forstår godt at Sajmon altid hænger på baghjulet... super fedt... Nu skal der bare øves og øves og ja..... øves...  :D :D :D


Syess

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 117
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #3 Dato: Juni 08, 2008, 12:19:34 am »
Lyder til i havde en fed tur ellers, havde desværre ikke tid til at køre i dag :( arbejde.. Men i morgen, skal der ud og køres lidt frem og tilbage på vejen, hiih  :innocent:

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #4 Dato: Juni 08, 2008, 12:23:21 am »
Lyder til i havde en fed tur ellers, havde desværre ikke tid til at køre i dag :( arbejde.. Men i morgen, skal der ud og køres lidt frem og tilbage på vejen, hiih  :innocent:


Super tur... Fra hedehusene til næstved... fra næstved til karrebæksminde.. fra karrebæksminde til hedehusene  til roskilde og så ud over landet til slagelse.. anede simpelthen ikke hvor Martin førte mig hen.. men jeg blev da 100 % fortrolig med min mc.. og kom længere og længere ud på siden af den... fedt fedt... og så så jeg godt nok mange forskellige byer jeg aldrig har hørt om.. ..  :D

nu er jeg smadret... godnat godnat...

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #5 Dato: Juni 08, 2008, 12:23:41 am »
jeg må ud og prøve at lave en wheelie i morgen eller hvordan man staver til det  :oops:


Tror det er stavet rigtigt.... det er for fed oplevelse... Forstår godt at Sajmon altid hænger på baghjulet... super fedt... Nu skal der bare øves og øves og ja..... øves...  :D :D :D



ham sajmon er jo så erotisk buttet at mc vil på baghjul hele tiden :innocent: :whipped: :lmao:
nu med yamaha fz1 2008

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #6 Dato: Juni 08, 2008, 12:24:40 am »
Hmm jeg har ikke hørt noget om tur?... men det er svært vanedannende sådan noget baghjuls kørsel... men  :police: er ikke altid glad for det  :brok:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #7 Dato: Juni 08, 2008, 12:27:26 am »
jeg må ud og prøve at lave en wheelie i morgen eller hvordan man staver til det  :oops:


Tror det er stavet rigtigt.... det er for fed oplevelse... Forstår godt at Sajmon altid hænger på baghjulet... super fedt... Nu skal der bare øves og øves og ja..... øves...  :D :D :D



ham sajmon er jo så erotisk buttet at mc vil på baghjul hele tiden :innocent: :whipped: :lmao:

Han er sgu da ikke buttet.....!!!!!! Han er som han skal være.....  :D

Og din mc vil hellere ned og ligge ligesom SV'eren du havde.... ....... Er du ok oven på den tur.??? og hvor skadet er cyklen?????

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #8 Dato: Juni 08, 2008, 12:28:14 am »
Hmm jeg har ikke hørt noget om tur?... men det er svært vanedannende sådan noget baghjuls kørsel... men  :police: er ikke altid glad for det  :brok:

Det var spontan tur... ringede faktisk til dig for at hører om vi skulle trille idag.. men du gad ikke snakke med mig...  :cry:

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #9 Dato: Juni 08, 2008, 12:29:40 am »
Jeg har da ikke fået nogle opkald?... :huh:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #10 Dato: Juni 08, 2008, 12:31:19 am »
Jeg har da ikke fået nogle opkald?... :huh:

Ringede 2 gange... omkring kl. 13

Daffer i seng nu... Godnat til jer alle

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #11 Dato: Juni 08, 2008, 02:11:33 am »
Men Majse da også... Hvem skal nu fortælle folket, at de skal køre ordenligt, og tænke på de folk, der skal skrabe dem op, når de ligger som sådan en gang hakket flæsk midt på vejen  :undecided: Men det er da dejligt for dig, at du har kørt på et hjul, og jeg vil til hver en tid komme med min sorte sække og samle alle dine legemsdele op fra vejen. Bare du lige ringer i forvejen, så jeg er sikker på, om jeg kan den dag  :mrgreen:

Hmm jeg har ikke hørt noget om tur?...

Flæbefjæs!!! Jeg tilbød dig da en tur til Frederiksberg hospital, så du kunne afløse mig på min vagt. Men det er måske ikke fint nok til dig hva!!! Nick du skylder mig en is  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #12 Dato: Juni 08, 2008, 08:48:19 am »
Er du ok oven på den tur.??? og hvor skadet er cyklen?????[/b]


den er lidt ridset.....  på den ene side... og lidt af plastikket er flækket.... men med den fart jeg røg ud i gruset så er det billigt sluppet... iflg flagpost så det voldsomt ud.... måske fordi jeg slog en kolbøtte af cyklen....

det var i sidste løb... og gassede lidt til den...    men efter (langsiden) efter nogle omgange så fik jeg lige lavet lidt lort...
men hellere der end ude på vejene..... og man er der vel for at udfordre sig selv lidt  :afro:
« Senest Redigeret: Juni 08, 2008, 08:52:04 am af langemand »
nu med yamaha fz1 2008

mcbundy

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 69
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #13 Dato: Juni 08, 2008, 09:51:37 am »
her er et lille link til hvad der kan ske når man sparer på gummiet på forhjulet
http://www.112alarm.dk/2008/motorvejdtc/motorvejdtc.htm

poulviking

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 70
Re: Yeeeehaaaa på baghjul
« Svar #14 Dato: Juni 08, 2008, 11:24:46 am »
det er heller ikke saa fandens godt for dine styr lejer,eller hvad de nu hedder paa dansk.

holder vejret til naeste sondag naar jeg lige kommer et smut hjemover.