Forfatter Emne: Øl til nordjyde  (Læst 3310 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Sv: Øl til nordjyde
« Svar #15 Dato: September 22, 2010, 08:50:00 am »
Mit udgangspunkt er altid: Så lidt som muligt. Og sælgers udgangspunkt er jo naturligvis det modsatte :-) Jeg ville ikke give over 50K for den - og så skal bagdækket være skiftet - og kædekit, hvis det har nogle KM på bagen.

Hvad med en sort? http://123mc.dk/find/viewAd.php?referer=search&order=desc&ordertype=price&dealer=&biltype=&brand=Suzuki&model=SV%20650%20S&ccm_start=0&ccm_end=9999&year_start=2003&year_end=2011&km_start=0&km_end=999999&pris_start=0&pris_end=99999999&afgift=&color=&periode=&area=&key_search=&pics=&nysyn=&serviceok=&ad_type=0&search_offset=&offset=12
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

JohnnyE

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
Sv: Øl til nordjyde
« Svar #16 Dato: September 22, 2010, 08:57:37 am »
mit bugdet er desværre kun på 50-55.000 max så den er lige lidt for dyr, sælger siger alt andet er oka, men der er jo der jeg har brug for jer for han kan bilde mig alt ind når jeg ikke ved en skid i forvejen :) min kammi har lige købt i sort og må indrømme at jeg ikke syntes alt for godt om den farve, tror jeg ville syntes den blev kedelig hurtig :(
SV 650 K9

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Sv: Øl til nordjyde
« Svar #17 Dato: September 22, 2010, 04:40:54 pm »
Oka.. hva ville en pris så ca. ligge på? kan godt se at hvis den alligevel kommer op i den pris gider jeg ikke betale så meget for den bare er gul :)

Byd ham max 50K for den nysynet, indreg. i dit navn og med nyt bagdæk + ALLE stumperne.
Og sørg for at gøre handlen færdig (økonomien) - han vil sikkert ikke vente på sine $ til du får pappet.
Du kan evt. have den stående hos mig i en måneds tid, hvis du selv sørger for at den er forsikret.
Jeg har opvarmet værksted til mit legetøj, og der kan godt klemmes en nysynet gul brumbasse ind !
Du skal så bare sende ham et forsikringsbevis, hvis i kan blive enige.
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

JohnnyE

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
Sv: Øl til nordjyde
« Svar #18 Dato: September 22, 2010, 06:40:10 pm »
Kan bare ikke få pengene udbetalt til søndag allerede, skal bruge netbank til at flytte dem først og har ikke mulighed for at komme på før weekenden..  Men betaling kan man vel aftale i tlf da jeg jo ved alt om cyklen efter jeg har set den(forhåbentlig).. Men prøver lige at se om han vil gå yderligere ned når i syntes den er højt sat, og så hvad jeg gør med cyklen efter evt køb..
« Senest Redigeret: September 22, 2010, 09:40:43 pm af Hvepsen »
SV 650 K9

Daniel Laima

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
Sv: Øl til nordjyde
« Svar #19 Dato: September 23, 2010, 10:38:44 am »
Byd 49 og hav dit sidste bud på 50,5 så når det kommer til stykket, så bliver det "take it or leave it" for ham.
Hvis han vil af med motorcyklen, så siger han ja - hvis ikke, så er han sikkert en totalt naiv sælger, som tror han kan få urealistisk meget for sin cykel.
Det kan sku da godt være han gav 90.000 for ny i sin tid, men who cares om han så gav 1.000.000, nu når nyprisen i dag er 70.000? Det er jo det, der tæller.
SV1000SK6 - Ixil Carbon, rimstripes, fuldkåbe, egoskal, PUIG, hugger

JohnnyE

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
Sv: Øl til nordjyde
« Svar #20 Dato: September 23, 2010, 10:56:06 am »
Det vil jeg prøve, tak for alle svarene.. ja det er vel ham der gerne vil af med den, jeg kan jo egentlig bare gå ud og vælge en anden, så det må være mig der har magten :D
SV 650 K9

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Øl til nordjyde
« Svar #21 Dato: September 23, 2010, 01:01:12 pm »
MEN... Du skal så også være parat til at gå fra handlen hvis han siger nej.  :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

JohnnyE

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
Sv: Øl til nordjyde
« Svar #22 Dato: September 23, 2010, 02:21:39 pm »
hehe.. det bliver det svære for er lidt vild med den gule farve :) men mon ikke der dukker flere op inden marts :) så må jeg bare gå glip af de sidste måneder dette år (desværre :( )
SV 650 K9

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Sv: Øl til nordjyde
« Svar #23 Dato: September 24, 2010, 08:42:38 am »
det er alligevel ved at være pisse koldt, så der er nok ikke så mange gode dage tilbage.
 Der kan være penge at spare hvis man er villig til at lade handlen ryge hvis man ikke er tilfreds med prisen. husk nu ikke at blive grebet af stemningen og blive blind over for evt fejl, det er dine penge der skal bruges til at rette dem hvis du køber den. god jagt
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Sv: Øl til nordjyde
« Svar #24 Dato: September 29, 2010, 10:15:17 pm »
Det vil jeg prøve, tak for alle svarene.. ja det er vel ham der gerne vil af med den, jeg kan jo egentlig bare gå ud og vælge en anden, så det må være mig der har magten :D

Fik du fedtet dig op til Negersundby for at se http://www.dba.dk/suzuki-sv-650-s-650-ccm-05/id-68256134/ eller hvad ???
Eller kom du på andre tanker ?
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

JohnnyE

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
Sv: Øl til nordjyde
« Svar #25 Dato: September 30, 2010, 08:33:58 am »
Kom derop, og er igang med forhandling :) så jeg poster et svar hvis vi kommer til enighed :)
SV 650 K9

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Sv: Øl til nordjyde
« Svar #26 Dato: September 30, 2010, 01:10:57 pm »
Fik du fedtet dig op til Negersundby for at se http://www.dba.dk/suzuki-sv-650-s-650-ccm-05/id-68256134/ eller hvad ???
Eller kom du på andre tanker ?

Vi var ude at se på den og prøve den. Fin cykel, ganske udemærket stand men der skal et nyt sæt dæk på, samt klodser bagpå. Forgaflen kunne godt trænge til nogle andre fjedre og olie, men alt i alt en OK cykel. For dyr, men OK :-)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Sv: Øl til nordjyde
« Svar #27 Dato: September 30, 2010, 05:58:11 pm »
Godt, så fik jeg stillet min nysgerrighed - håber der kommer en handel ud af det så.
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...