Forfatter Emne: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?  (Læst 14396 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lasset

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 173
  • Nu med mc igen :)
    • Min knallert...
Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Dato: Juli 10, 2006, 06:09:28 pm »
Ja, tænkte lige vi skulle have en tråd om de smuttere vi har lavet på MC i år...

Kan da starte selv...
Kom til at stå og grine af mig selv den anden dag nemlig. Stod og skældte ud over varmen i sidste uge, jeg var jo fuldstændig gennemblødt efter at have været ude og trille. Det er jo næsten umuligt at komme af mc-tøjet, når man driv sveder... Så mens jeg stod der er skældte ud over det dårlige vejr (jaja, vi er nogen som ikke har ferie, så vi skal jo skælde lidt ud  :D ) Anyway, så kom jeg så i tanke om, at jeg vist havde glemt at pille foret ud af tøjet. Rimelig dum man føler sig så! 34grader og vinter for, det spiller bare ikke!  :rolleyes:  :lol: :grin: :grin:

Hvad med jer, har I lavet nogle sjove ting?
Honda Hornet ABS pc41 - Devil master potte - fjernet kat og pc3 indrullet af Mr. Dyno - så er jeg klar til de små veje :)
http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39407

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #1 Dato: Juli 10, 2006, 06:19:45 pm »
Jeg skulle tanke en MC:

  • Kørte hen til pumpen.
  • Betalte med min dankort
  • Trykkede på 95 blyfri
  • Fyldte diesel på.  :embarrassed:
SV1000S K6 - blå.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #2 Dato: Juli 10, 2006, 06:35:34 pm »
Hvorfor en genialitet skal man vælge  :roll:

Inden en tur med klubben for ikke pokkers længe siden, påstod en relativt grøn biker(inde) at min kæde var lidt vel slatten.  :shock:
"Skal sådan en grønskolling kritisere fars bike " tænkte jeg. :evil: :evil:

Men da jeg var i det flinke hjørne og hun kunne have ret, satte jeg lige poten på, og ganske rigtigt, slatten var den (KÆDEN Bandit  :wink::oops:
Nå ! Frem med værktøjet, stramme skidtet op, og så var der ellers afgang  8)

Turen foregik i meget meget moderat (gaaab) tempo, men på vejen hjem fik jeg lejlighed til at lege lidt.
Og der var sgu neget der ikke var helt som det skulle  :?
Den virkede urolig bagi og ...... FUUUCK !  :shock: ... Spændte jeg nu baghjulet fast ? :roll:.
Der var 500m hjem så jeg trillede stille og roligt det sidste stykke.

Selvfølgelig havde idioten ikke spændt sit hjul  :( :oops:
Så hele møget måtte splittes af og efterses  :?
Til alt held var der ikke sket skader, men tanken om hvad der kunne være sket  :shock: :shock: :shock:


Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #3 Dato: Juli 10, 2006, 06:44:32 pm »
Jeg er spændt på at se om Thorsens brænder dukker op herinde  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #4 Dato: Juli 11, 2006, 12:46:03 am »

Hvad med jer, har I lavet nogle sjove ting?

SVea laver aldrig sjove ting på MC, jeg tester den kun, for at se hvad den kan holde til, og det er ikke lidt  :shock: :shock: :

- Når man trækker hårdt kun i håndbremsen på våd vej over hvide glatte svingpile, så kan den tåle at ligge sig ned, uden at få en ridse overhoved. Grin i bare af mine bling-bling lys, men de funger åbenbart også som crash pads  :wink:

- Den kan også tåle, at køre med støttebenet nede over hele p-pladsen ud fra Langelinie. Når man så opdager det, er det fordi det har det samme lyd, som når man er nede og ramme med fodhvilerne... Der er dog ikke samme stolthedsfølelse forbundet  :oops: :oops:

- Dødemandsknappen virker og man kommer ingen vegne, selvom man panisk prøver at starte cyklen, når den er slået til  :oops: :oops:


Hvis jeg har vundet noget her, vil jeg gerne have præmien udbetalt i Big Tasty menu´er og kakao på Linien  :lol: Ej, jeg elsker sgu den lille cykel, det er min og den fører mig frem i det tempo, der passer mig fint. Og jeg lærer den jo hele tiden bedre at kende og omvendt. Er sikker på, at hvis nogle af "de store SV drenge og piger" også har lavet en masse brølere, men det er jo bare ikke dem man snakker så højt om  :wink: :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #5 Dato: Juli 11, 2006, 02:00:38 am »

Hvad med jer, har I lavet nogle sjove ting?

- Dødemandsknappen virker og man kommer ingen vegne, selvom man panisk prøver at starte cyklen, når den er slået til  :oops: :oops:

..........Er sikker på, at hvis nogle af "de store SV drenge og piger" også har lavet en masse brølere, men det er jo bare ikke dem man snakker så højt om  :wink: :wink:

Så skidt da ... Sidste år besøgte jeg en kunde på Fyn. På MC selvfølgelig. Han er også MC'ist på en 600 et eller andet med 4 på række. Han skulle lige have en tur ... det fik han ... ikke det store i det. Han var selvfølgelig vildt imponeret og måtte hejm og snakke med konen ... da da da da.

Har parkere "kværnen" udenfor ... Jeg bliver sent færdig og den er vel lidt over 19 da jeg skal hjem .... der er ikke et øje i Nyborg på det tidspunkt, og jeg er den sidste der går.

Hend til kværnen og .... så vil skidtet ikke starte  :shocked: .. (Havde 2 måneder forinden ladet positionslyset stå tændt ... så jeg vidste hva der skal til når der ikke var strøm på! Øhh en anden historie der involdvere kvinder og deslige - må I få en anden gang  :embarassed:) Der er strøm men .... humm efter at have forsøgt at løbe den igang i ... hva ½ time ... kører en 4W ind på P-Pladsen. En fyr hopper ud og ser at jeg sveder som et flodsvin ....

Hva er der galt siger han .... Jeg beklager min nød. Han har selv en MC, en BMW et eller andet stort dyr .... Vi prøver sammen at løbe den igang .... død. Vi sætter strøm til SVinet fra hans 4W ... død.

Så siger gutten der  (På Fynsk ....) har du tjekket dødemandsknappen !  Dødemands... hvafornoget ...udbrød jeg. Det var der sku da ikke på min TR1 for 10 år siden (ok ... har kørt godt 3000 km på SVinet på det her tidspunkt uden at bruge dødemandsknappen eller komme til at trykke .....)

Den sidder der siger han ... øhhh ok .... Far her trykker på knappen ... og gæt selv .... SVinet starter som en drøm.

For den lille lærerstreg fik kunden lov til at betale dobbelt  :evil: ... "ja... men han brugte altid dødemandsknappen når han parkerede sin 4rækker et eller andet !" ...

Han har fået baghjul lige siden !!

« Senest Redigeret: Juli 11, 2006, 02:03:40 am af Banditten »
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Sv: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #6 Dato: Juli 11, 2006, 08:33:15 am »
Jeg kan kun huske 2 dumme ting jeg har gjort  :rolleyes:

1) Da jeg skulle starte min 2. sæson ved at hente min GS500 fra vinteropbevaring hos Aagesen, kunne den ikke starte.
Min far, som havde kørt mig derind, og jeg baksede med det i adskillige minutter, vi prøvede selvfølgelig starteren, men måtte til sidst forsøge med at skubbe den pga. manglende strøm på batteriet.
Til sidst måtte vi opgive og bede om hjælp i butikken. Der kom en ud med et løst batteri og startkabler, klar til at hjælpe.
Han drejede nøglen, satte chokeren til, og startede med et tryk på start-knappen  :shock:
Ja, på mystisk vis var alle minder om chokeren forsvundet fra min hukommelse i løbet af vinteren  :oops:

2) Et par venner og jeg holdt på parkeringspladsen hjemme hos en af mine venner som også kører mc og gjorde klar til at køre en tur.
Med hjelmen i den ene hånd og handskerne i den anden skulle jeg lige spille smart og skubbe GS500'eren ned fra centralstøttebenet uden hænderne på styret.
Big mistake: Lige foran forhjulet var en kloakrist og underlaget skrånede nedad mod risten, så da jeg skubber mc'en fremad, drejer forhjulet og mc'en får overbalance og vælter til højre.
Jeg har hænderne fulde og når ikke at gøre noget som helst  :oops:

Hvis man skal sige noget positivt, så er det at netop de 2 fejl ikke vil ske på SV'eren, da den hverken har choker eller centralstøtteben  :lol:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #7 Dato: Juli 11, 2006, 09:04:29 am »
Ha ha
Ja jf. den langhårede  :kiss: har jeg jo kun to fejl!!!
Alt hvad jeg siger og alt hvad jeg gør!  :huh:

Dummeste/heldigste:
For 14 dg siden mødte jeg en broncefarvet lillebrorsver ved et stoplys i Tåstrup - pissetidligt om morgenen.
Vi var helt alene i verden han sku godtnok dreje til venstre hvor jeg sku ligeud.
Men vi holder altså der og hilser og gasser lidt op,  :D skal jo lige høre musikken spille!
Nå så blev det endeligt grønt, og så for der ellers lige en djævel i mig,  :twisted: sku lige vise sådant en osende  småkubikker (  8) ) hvor hurtigt man egentligt kunne komme fra start.
Det havde sikkert ikke været helt så dum en ide hvis ikke lige en æggeskal  :police: var kommet listende op bag os i krydset mens vi holdt der og "kommunikerede"!
Han har nok fået sig lidt af en overraskelse  :shock: da jeg pludseligt stak svinet 8000 omdr og slap koblingen, og lod andet gear løbe helt ud for ikke at snakke om tredie som jeg var godt i gang med at misbehandle da jeg endeligt fik kigget i spejlene!  :shock:  :shock: nej nej ikke nu igen!!!
Et hurtigt blik på uret viste 3 cifre (135) og det var alt for sjovt! det var selvf i tætbebygget område!
 - - - - - - - - -
Nå jeg slækkede jo lidt på ambitionerne men fortsatte alligevel med 70 80 stykker, for ikke at virke alt for skyldbetynget, men rigtig meget fornuftig håbede jeg det ville se ud som!
Piv........ så var jeg indhentet!
Der gik så et halvt minut eller sådant hvor han lå der lige i baghjulet,.... :undecided:
Men så tog fanden  :evil: pludselig ved ham, sådant en 1200RS kan også flytte sig! Tror ikke der kan have været plads til hele smilet i den hvide hjelm!
Nå men vi kom da hurtigt og smertefrit gennem Tåstrup  :rolleyes:, utroligt som folk viger for sådant en sjover!
Hvad kan man lære af det? Jooo det er ikke kun os der kan blive grebet af situationen! Og man har åbentbart lov til at være heldig en gang imellem!
 8)
 
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #8 Dato: Juli 11, 2006, 09:48:47 am »
Jeg har ikke dummet mig endnu - Men jeg er sikker på at Helle Merete har lidt gode historier at bidrage med ;) - høhø
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #9 Dato: Juli 11, 2006, 09:57:16 am »
Jeg har ikke dummet mig endnu - Men jeg er sikker på at Helle Merete har lidt gode historier at bidrage med ;) - høhø
Det er fordi HUN ikke kører som en kælling  :twisted:

 :mrgreen: :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Sv: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #10 Dato: Juli 11, 2006, 10:09:59 am »
Jeg må nok også erkende at have dumet mig :embarrassed:

Kommer kørende mod skapt højresving, midt i svinget er der en sidevej som jeg skal til venstre af (I Græsted ved kirken, hvis nogle skulle kende det) Da man ikke kan dreje til venstre uden at have næsen lidt langt frem, er man næsten nødt til at holde stil...

Jeg kører langsomt frem mod svinger og sætter foden ned. Lige i det jeg sætter foden ned, forsvinder foden :shock: (Ja ja jeg har den stadigvæk) og jeg ligger der lige så lang jeg og cyklen er :angry:

Når får lortet op igen og trukket ind på fortovet, heldigvis kun nogle små ridser i bunden af kåben.

Går tilbage for at se hvad f.... der har gjort at min fod gled...  OLIE på vejen  :evil: :evil:
Anders
Suzuki GS500E 96

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #11 Dato: Juli 11, 2006, 10:13:54 am »
Jeg har ikke dummet mig endnu - Men jeg er sikker på at Helle Merete har lidt gode historier at bidrage med ;) - høhø

Nu synes jeg da, at du er meget hård mod dig selv lille skat... HM er jo glad for dig og synes jo nok ikke hun har dummet sig  :lol: :lol: :lol:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #12 Dato: Juli 11, 2006, 10:54:01 am »
Jeg har ikke dummet mig endnu - Men jeg er sikker på at Helle Merete har lidt gode historier at bidrage med ;) - høhø

Nu synes jeg da, at du er meget hård mod dig selv lille skat... HM er jo glad for dig og synes jo nok ikke hun har dummet sig  :lol: :lol: :lol:

Heheh - det var nu ikke lige det jeg tænkte på :)

B2>Baaah :) - det værste er at hun var SÅ tæt på at smide min maskine (heldigvis kom min onkel til hjælp - flot start på at møde svigerfamilien :D - høhøh)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #13 Dato: Juli 11, 2006, 11:01:22 am »
B2>Baaah :) - det værste er at hun var SÅ tæt på at smide min maskine (heldigvis kom min onkel til hjælp - flot start på at møde svigerfamilien :D - høhøh)

Det er da en udmærket icebreaker. Sikker på det ikke var planlagt??  :grin:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Sv: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #14 Dato: Juli 11, 2006, 11:04:35 am »
Jeg købte en Aprilia sidste år :lol:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.