Forfatter Emne: Mr. Dyno befamler mit SVin (nu med grafer)  (Læst 14710 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Mr. Dyno befamler mit SVin (nu med grafer)
« Dato: September 18, 2007, 05:44:32 pm »
... eller  :oops:

Jeg har i hvert fald lige afleveret cyklen hos Ove til en PC3USB dobbelt-mapping, O2-Sonde eliminator, iridium tændrør og Pipercross Stage 2 luftfiltermontering... Får den tilbage hen imod slutningen på ugen... Håber at pengene er godt givet ud!!! Anmeldelse følger når jeg får den retur  :D
« Senest Redigeret: Oktober 02, 2007, 11:08:32 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #1 Dato: September 18, 2007, 06:05:18 pm »
... eller  :oops:

Jeg har i hvert fald lige afleveret cyklen hos Ove til en PC3USB dobbelt-mapping, O2-Sonde eliminator, iridium tændrør og Pipercross Stage 2 luftfiltermontering... Får den tilbage hen imod slutningen på ugen... Håber at pengene er godt givet ud!!! Anmeldelse følger når jeg får den retur  :D

Spændende  :D

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #2 Dato: September 18, 2007, 06:13:41 pm »
glæder mig til at høre mere om det....
har bestilt tid i det nye år og ved ikke helt om det skal være pipercross filter

kunne godt tænke mig at høre før jeg beslutter mig..
hvor i landet er du... måske jeg kunne se og høre den live
nu med yamaha fz1 2008

Kaos

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 83
  • ingen cykel lige fortiden
    • http://www.123hjemmeside.dk/fasanvej/
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #3 Dato: September 18, 2007, 07:21:39 pm »
Håber du bliver glad for det du får lavet på dit SVin  :lol:

Jeg fik selv Pc III usb dobbelt-mapping, og Pipercross Stage 2 på i starten af året .. Og tro mig jeg kunne mærke det med det samme da jeg kørte hjem Fåååååkkkkk den havde fået smæk på den gik på bag hjul ved 70 :respekt: og det var jeg ikke lige forberedt på :brok:

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #4 Dato: September 18, 2007, 08:52:46 pm »
Jeg har i hvert fald lige afleveret cyklen hos Ove til en PC3USB dobbelt-mapping, O2-Sonde eliminator, iridium tændrør og Pipercross Stage 2 luftfiltermontering... Får den tilbage hen imod slutningen på ugen...
Skulle iridium tændrør give noget?

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #5 Dato: September 18, 2007, 09:34:10 pm »
glæder mig til at høre mere om det....
har bestilt tid i det nye år og ved ikke helt om det skal være pipercross filter

kunne godt tænke mig at høre før jeg beslutter mig..
hvor i landet er du... måske jeg kunne se og høre den live

København N - og du kan bare skrive... Jeg regner med at køre lige til de begynder at salte  :D

Håber du bliver glad for det du får lavet på dit SVin  :lol:

Jeg fik selv Pc III usb dobbelt-mapping, og Pipercross Stage 2 på i starten af året .. Og tro mig jeg kunne mærke det med det samme da jeg kørte hjem Fåååååkkkkk den havde fået smæk på den gik på bag hjul ved 70 :respekt: og det var jeg ikke lige forberedt på :brok:

Jamen jeg kan sq næsten heller ikke vente  :D

Jeg har i hvert fald lige afleveret cyklen hos Ove til en PC3USB dobbelt-mapping, O2-Sonde eliminator, iridium tændrør og Pipercross Stage 2 luftfiltermontering... Får den tilbage hen imod slutningen på ugen...
Skulle iridium tændrør give noget?

Hygge

Ikke hvad jeg ved af - men de skule skiftes alligevel... Er bange for at jeg har sodet dem godt og grundigt til ved at køre med et for fedt map. Så jeg vil bare være sikker på at den bliver mappet under ideelle omstændigheder  :)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Damage

  • Gæst
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #6 Dato: September 19, 2007, 08:23:24 am »
Jeg har i hvert fald lige afleveret cyklen hos Ove til en PC3USB dobbelt-mapping, O2-Sonde eliminator, iridium tændrør og Pipercross Stage 2 luftfiltermontering... Får den tilbage hen imod slutningen på ugen...
Skulle iridium tændrør give noget?

Hygge
NGK og Denso siger at det giver bedre træk i de lave rpm...jeg kan ikke mærke forskel. Men iridium rør holder
dobbelt så lang tid som alm. tændrør. Så gør opmærksom på at mc´en har iridium rør når den skal til service.

lks

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
    • http://www.kaos-mc.dk
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #7 Dato: September 19, 2007, 09:31:07 am »
Pipercross luftindtag giver en hel del støj ved voldsom kørsel (kræver høreværn) er i på tourcampen i weekenden kan i høre hvad jeg taler om. 
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #8 Dato: September 20, 2007, 09:00:18 am »
jeg skal ind og have samme behandling hos Enghave d. 9-10..... heldigvis har jeg min sprit nye Leon til den tid at fræse rundt i  :twisted:

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #9 Dato: September 20, 2007, 09:06:05 am »
jeg skal ind og have samme behandling hos Enghave d. 9-10..... heldigvis har jeg min sprit nye Leon til den tid at fræse rundt i  :twisted:

Hey Amager

Skal du have skiftet dit luftfilter også, og i såfald til hvad?
Lad mig lige høre hvordan SVinet har det efter oprationen!
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #10 Dato: September 20, 2007, 10:44:04 am »
jeg skal ind og have samme behandling hos Enghave d. 9-10..... heldigvis har jeg min sprit nye Leon til den tid at fræse rundt i  :twisted:

Hvilken en model?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #11 Dato: September 20, 2007, 01:49:01 pm »
jeg skal ind og have samme behandling hos Enghave d. 9-10..... heldigvis har jeg min sprit nye Leon til den tid at fræse rundt i  :twisted:

Hey Amager

Skal du have skiftet dit luftfilter også, og i såfald til hvad?
Lad mig lige høre hvordan SVinet har det efter oprationen!

den har fået luftfilter på allerede... ved egentlig ikke hvad det er for et... det må jeg lige spørge dem om inde på værkstedet  :oops:

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #12 Dato: September 20, 2007, 01:49:50 pm »
jeg skal ind og have samme behandling hos Enghave d. 9-10..... heldigvis har jeg min sprit nye Leon til den tid at fræse rundt i  :twisted:

Hvilken en model?

Leon Reference 1.9 TDI PD 105 HK med sportspakke, sportsundervog, metallak og alufælge :)

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #13 Dato: September 20, 2007, 02:15:37 pm »
jeg skal ind og have samme behandling hos Enghave d. 9-10..... heldigvis har jeg min sprit nye Leon til den tid at fræse rundt i  :twisted:

Hvilken en model?

Leon Reference 1.9 TDI PD 105 HK med sportspakke, sportsundervog, metallak og alufælge :)


Tja hvis man kan nøjes, så er sådan en vel fin nok.  :mrgreen: :lol: :blink: Ej fin gryde, sådan en spansk appelsinkasse.  :hand:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Mr. Dyno befamler mit SVin
« Svar #14 Dato: September 20, 2007, 04:18:44 pm »
Har lige fået en mail fra Ove - han skriver at jeg nok ikke kan kende SVinet når jeg får det tilbage igen... Håber at det er lykkedes ham at vride et par 100 HK mere ud af mekanikken!  :angel: Måske har han været forbi MC-Express med den - hvem ved?!?!  :innocent: Vi får se... Han ville ringe når den er klar. Så henter jeg den nok en gang i den kommende uge  :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4