Forfatter Emne: Hvad går I ellers og hygger jer med?  (Læst 8703 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Hvad går I ellers og hygger jer med?
« Svar #30 Dato: Juni 15, 2007, 04:47:17 pm »

www.hjv.dk

Vi er iøvrigt igang med at arrangere en faldskærmsuddannelse.. kommer til at koste omkring 2000,- incl 5 spring hvoraf det ene er fra 4000 fritfald.. ( tror jeg nok det hedder ) og jo flere vi er, jo billigere bliver det, så I andre er også velkommen...


Hvor er det i vil afholde det??? Lyder da slet ikke tosset? Skal man være medlem af "Kaffesoldaterne" for at kunne komme med?
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Hvad går I ellers og hygger jer med?
« Svar #31 Dato: Juni 15, 2007, 04:54:47 pm »
Du kommer ud i natur, og der er en masse grene du kan vælge..

Jeps! og når du så har valgt dine grene i naturen, er det helt op til dig selv om du vil snitte barken af :lmao: :lmao:


Kan godt se at det kan tolkes på flere måder. For dælen Baron, hvorfor finder du også de fejl ...  :D :D griner... Nå, men I ved vel hvad jeg mener :D :D

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Hvad går I ellers og hygger jer med?
« Svar #32 Dato: Juni 15, 2007, 04:56:40 pm »
I stedet for  :whatever: så prøv da lige www.realdoll.com - skal vi bestille sammen?  :mrgreen:

EDIT: Der skal jo bestilles en pr. mand - ikke dele  :loser:

Øhhh hvad er dette her lige et for citat..??? Hører da ikke til i denne tråd...  :club: :club:

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Hvad går I ellers og hygger jer med?
« Svar #33 Dato: Juni 15, 2007, 04:59:39 pm »

www.hjv.dk

Vi er iøvrigt igang med at arrangere en faldskærmsuddannelse.. kommer til at koste omkring 2000,- incl 5 spring hvoraf det ene er fra 4000 fritfald.. ( tror jeg nok det hedder ) og jo flere vi er, jo billigere bliver det, så I andre er også velkommen...


Hvor er det i vil afholde det??? Lyder da slet ikke tosset? Skal man være medlem af "Kaffesoldaterne" for at kunne komme med?

Nej det er ikke nødvendigt at være HJV mand/tøs ... så jeg kan godt lige finde ud af noget mere og så sende dig en pm ... eller lægge informationerne herud på SVrider... Men det bliver først om en uge da jeg tager sydpå imorgen.. Jeg selv skal have alle spring... Vender tilbage til dig.. og hvis jeg glemmer det ... så send mig lige en PM...

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Hvad går I ellers og hygger jer med?
« Svar #34 Dato: Juni 15, 2007, 09:33:39 pm »
Spam til side, surt at kæresten er skredet, men man kan jo ikke bare erstatte hende med windsurfing og mountainbiking, du kunne jo også lige bruge lidt tid på at venne dig til din nye tilværelse og måske det hele pludselig kommer naturligt :wink:

Måske denne tråds mest fornuftige indlæg....  :thumbsup:

Ja, men Baronen er også ved at være et gammelt røvhul, så det er jo hvad man kan forvente....   :loser: :loser: :loser:  :lol:   :wink:


/Nælz
Fritid: Mc... øhh... surf, kite, vandski, klatting (nogle kalder det klatRing), rullleskøjter, tennis, dating.dk.... repeat....
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Hvad går I ellers og hygger jer med?
« Svar #35 Dato: Juni 15, 2007, 09:35:59 pm »
måtte droppe mountainbiking desværre :cry: :cry:

Kunne du ikke bare sætte sadlen lidt ned eller bruge en BMX'er istedet?  :lmao: :lmao: :lmao:


/ Nælz, i drillehumør  :afro:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Hvad går I ellers og hygger jer med?
« Svar #36 Dato: Juni 15, 2007, 09:57:37 pm »
Øhhh hvad er dette her lige et for citat..??? Hører da ikke til i denne tråd...  :club: :club:

Du vil måske gerne deles af flere?    :wink:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Hvad går I ellers og hygger jer med?
« Svar #37 Dato: Juni 15, 2007, 09:58:40 pm »
www.hjv.dk
Vi er iøvrigt igang med at arrangere en faldskærmsuddannelse.. kommer til at koste omkring 2000,- incl 5 spring hvoraf det ene er fra 4000 fritfald.. ( tror jeg nok det hedder ) og jo flere vi er, jo billigere bliver det, så I andre er også velkommen...
Hvor er det i vil afholde det??? Lyder da slet ikke tosset? Skal man være medlem af "Kaffesoldaterne" for at kunne komme med?

Jeg kan ikke li kaffe. Jeg kommer til at prutte af det, men jeg vil SUUUUUUPER gerne med til fri fald  :respekt: :respekt: :respekt: :D :D :D :D :D :thumbsup: :thumbsup:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Hvad går I ellers og hygger jer med?
« Svar #38 Dato: Juni 15, 2007, 11:00:46 pm »
Øhhh hvad er dette her lige et for citat..??? Hører da ikke til i denne tråd...  :club: :club:

Du vil måske gerne deles af flere?    :wink:

Jeg forstår simpelthen ikke denne mærkelig citat.. Hvad skal deles og hvorfor er den midt i det hele.. har jeg tabt noget undervejs eller hvad.. hvem skal dele.. og tja... glem det bare.. jeg er lost...

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Hvad går I ellers og hygger jer med?
« Svar #39 Dato: Juni 15, 2007, 11:12:38 pm »
www.hjv.dk
Vi er iøvrigt igang med at arrangere en faldskærmsuddannelse.. kommer til at koste omkring 2000,- incl 5 spring hvoraf det ene er fra 4000 fritfald.. ( tror jeg nok det hedder ) og jo flere vi er, jo billigere bliver det, så I andre er også velkommen...
Hvor er det i vil afholde det??? Lyder da slet ikke tosset? Skal man være medlem af "Kaffesoldaterne" for at kunne komme med?

Jeg kan ikke li kaffe. Jeg kommer til at prutte af det, men jeg vil SUUUUUUPER gerne med til fri fald  :respekt: :respekt: :respekt: :D :D :D :D :D :thumbsup: :thumbsup:

Hvorfor snakker I kaffe... ???? Tror I hjemmeværnsfolk drikker kaffe hele tiden.... ??? for så synes jeg simpelthen at I skulle lette jeres røv og melde jer ind i hjemmeværnet.. så vil I opdage at det nok er det der bliver gjort mindst af.  Aghhhhhhh

Men som skrevet tidligere idag, så vil jeg undersøge det og lægge et tilbud frem til jer.  men først efter en uge.

rotten_dk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 48
Re: Hvad går I ellers og hygger jer med?
« Svar #40 Dato: Juni 15, 2007, 11:34:44 pm »
Det med Faldskærms udspring i Roskilde, der skal du bare ringe til dem. og aftaler i en dato for et prøvespring

christian

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Hvad går I ellers og hygger jer med?
« Svar #41 Dato: Juni 16, 2007, 12:48:10 am »
Hvorfor snakker I kaffe... ???? Tror I hjemmeværnsfolk drikker kaffe hele tiden....

Overhovedet ikke! Jeg tror også at hjemmeværnsfolk klæder sig ud og leger gemmeleg.

Ej, lad nu være med at tage det så personligt Majse... det er jo bare pis altså... Jeg har da stor respekt for folk der gider bruge deres fritid på at forsvare landet og noget de tror på.
« Senest Redigeret: Juni 16, 2007, 12:52:45 am af Smølfen »
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Hvad går I ellers og hygger jer med?
« Svar #42 Dato: Juni 16, 2007, 09:17:43 am »
Hvorfor snakker I kaffe... ???? Tror I hjemmeværnsfolk drikker kaffe hele tiden....

Overhovedet ikke! Jeg tror også at hjemmeværnsfolk klæder sig ud og leger gemmeleg. Hmmmmmm NOT

Ej, lad nu være med at tage det så personligt Majse... det er jo bare pis altså... Jeg har da stor respekt for folk der gider bruge deres fritid på at forsvare landet og noget de tror på.
 

Takker...  :D  jeg skal forsøge og overse det som KAN hidse mig op...  :D :D