Forfatter Emne: Mørt fordæk.  (Læst 1316 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jesper Kjærgård

  • Gæst
Mørt fordæk.
« Dato: April 06, 2011, 09:57:04 am »
Hej SViner.... som overskriften siger,har jeg konstateret at mit fordæk er mørt på midten af slidbanen  :shock: tænker at det er ret tidligt,når jeg tænker på at jeg købte min grisling sidste år... fra helt ny af hos forhandler.Så er mit 1000 kr spørgsmål,om ikke at garantien osse dækker et mørt fordæk eller skal jeg ha fundet mulvarpen frem  :|

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Mørt fordæk.
« Svar #1 Dato: April 06, 2011, 10:04:56 am »
Hej SViner.... som overskriften siger,har jeg konstateret at mit fordæk er mørt på midten af slidbanen  :shock: tænker at det er ret tidligt,når jeg tænker på at jeg købte min grisling sidste år... fra helt ny af hos forhandler.Så er mit 1000 kr spørgsmål,om ikke at garantien osse dækker et mørt fordæk eller skal jeg ha fundet mulvarpen frem  :|
Tror ikke garantien dækker dæk, men jeg ville da prøve at køre hen til forhandleren og prøve at appellere til hans indre jeg. Mener nu også det er lige tidligt nok ;-(
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Mørt fordæk.
« Svar #2 Dato: April 06, 2011, 10:55:05 am »
Hvordan er et fordæk mørt? Jeg har aldrig hørt det udtryk før.

Kan det ses (billede) eller er det noget der kan mærkes? Smuldrer det?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jesper Kjærgård

  • Gæst
Sv: Mørt fordæk.
« Svar #3 Dato: April 06, 2011, 06:43:15 pm »
skurkenfradallas... det slår små revner... det er det samme hvis du har en bil,cykel der har været flad for luft meget længe og har stået i meget fugt, og når man så kommer luft i igen så ka man se en masse små revner i dækket... prøver sku lige at køre forbi min pusher i morgen og høre hvad han mener om det.

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Sv: Mørt fordæk.
« Svar #4 Dato: April 06, 2011, 06:50:45 pm »
Yep, har lidt a' la det samme på Daytonaens bagdæk. Mistænker det for at ske, hvis du primært har din cykel stående ude under dækken (bla. i regn hvor der kan forekomme meget fugt på jorden)
Troede først at det var fordi jeg gav for meget gas, men kan ikke helt få det til at passe  :innocent:
Der ryger et nyt på anyways inden så længe ...
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Sv: Mørt fordæk.
« Svar #5 Dato: April 06, 2011, 09:13:36 pm »
Står der ikke produktionsdato på dækket, på samme måde som på bildæk?

Prøv i så fald lige at se hvor gammelt det er...
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury