Forfatter Emne: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??  (Læst 5255 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #15 Dato: Februar 21, 2007, 10:37:52 pm »
Jeg har så lige været ude og skovle den ene bil fri så jeg kan komme på arbejde for at finde ud af at der er så meget sne længere oppe ad vejen jeg ikke kan komme ud. Så medmindre der kommer en sneplov forbi så er jeg vist hjemme imorgen...
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #16 Dato: Februar 21, 2007, 10:51:16 pm »
Det er da herligt med lidt sne, når vi nu ikke kan undgå det, så lad os da få et ordenligt lag.  :mrgreen:
Skal selvfølgelig lige nævnes at jeg har 4 - 5 4 hjulstrækkere til rådighed på jobbet, så jeg kan altid komme frem.  :respekt:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #17 Dato: Februar 21, 2007, 11:08:22 pm »
Har lige været en tur fra Hillerød til Næstved og tilbage for at hente vores nye (brugte) bil.  :whatever:

Fin tur derned ved 16 tiden men en pænt tilsneet tur hjem igen ved 18 tiden... :club:

Nå men det gik perfekt og uden problemer. (og nøj hvor kører den godt. :twisted: Peugeot 406 st.car 3,0 V6)  :orkester:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Gixxer Heino

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 229
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #18 Dato: Februar 21, 2007, 11:17:06 pm »
Herligt endelig kom der sne !perfekt ,,af alle de muligheder skal det selvfølgelig komme lige nu ha ha,imorgen vil jeg lave en stor snemand ...og derefter sparke ham hårdt i skridtet til han kollapser og så male ham gul, bare for at vise hvor meget jeg værdsætter den hyggelige stemning,og mens sneen smelter kan jeg sidde på lokum og læse om motorcykler istedet.. :brok:
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #19 Dato: Februar 21, 2007, 11:30:29 pm »
Skod snestorm! Uden strøm her i Valby... men man har vel en bærbar og en mobil ;)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #20 Dato: Februar 21, 2007, 11:36:03 pm »
hehe, syntes det er perfekt tidspunkt til lidt sne.. vi har nogle ansatte fra vores filipinske kontor heroppe i de her uger.. og de har aldrig oplevet sne før.. så det er da kanon at de får deres ilddåb her i KBH   :D

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #21 Dato: Februar 21, 2007, 11:38:46 pm »
..... (og nøj hvor kører den godt. :twisted: Peugeot 406 st.car 3,0 V6) 
Guf... slevom det er fransk... tillykke med den  :wink:

Herligt endelig kom der sne !perfekt ,,af alle de muligheder skal det selvfølgelig komme lige nu ha ha,imorgen vil jeg lave en stor snemand ...og derefter sparke ham hårdt i skridtet til han kollapser og så male ham gul, bare for at vise hvor meget jeg værdsætter den hyggelige stemning,og mens sneen smelter kan jeg sidde på lokum og læse om motorcykler istedet.. :brok:
:lmao: :lmao: :lmao:

Skod snestorm! Uden strøm her i Valby... men man har vel en bærbar og en mobil ;)
Det er godt du klarer dig hørte det lige i radioen - skidt hvis man har el varme  :shock: :lol:

Edit: og så var det lige at jeg kom i tanke om at jeg nok burde rydde fortovet, så får jeg da varmen.... og jeg bor ikke engang i Valby  :brok:  :cry:
« Senest Redigeret: Februar 21, 2007, 11:47:36 pm af Hønse »
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

capstardk

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 375
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #22 Dato: Februar 22, 2007, 12:21:59 am »
Er netop lige hjemvendt fra Skallerup Feriecenter ved Hjørring(nordjylland) og så til Odense efter en lille ferie.
Føj for en tur. De 339 km plejer at tage en 3 - 3 1/2 time, men røg op på 6 timer pga. sne i tonsvis.
Så ikke en plov på vej hjem, men klarede det selv med min VW... Den tog bunker på op til  en 1/2 meter uden problemer...:-)
Men desværre var der mange det ike var gået for godt for.

jimstar

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 110
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3628
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #23 Dato: Februar 22, 2007, 01:37:24 am »
Herligt endelig kom der sne !perfekt ,,af alle de muligheder skal det selvfølgelig komme lige nu ha ha,imorgen vil jeg lave en stor snemand ...og derefter sparke ham hårdt i skridtet til han kollapser og så male ham gul, bare for at vise hvor meget jeg værdsætter den hyggelige stemning,og mens sneen smelter kan jeg sidde på lokum og læse om motorcykler istedet.. :brok:

Heino.

Det er da total griner det der :lmao: :lmao:
Super god snehumor,,,   "og derefter sparke ham hårdt i skridtet til han kollapser"    :mrgreen: :lmao: :mrgreen:

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #24 Dato: Februar 22, 2007, 07:07:56 am »
Så er jeg sgu blevet sneet inde i lille smørum, har været ude og skovle siden klokken 6... det pænt ufedt  :loser: :whatever:

Sneestormen er sgu virkelig kommet :club:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #25 Dato: Februar 22, 2007, 07:32:56 am »
sikke i piver :mrgreen: har lige kæmpet mig fra slagelse til karlslunde, ingen problemer der. kørte godt nok også i en 4x4 på ca 3 ton  :lmao: men så godt nok mange biler der have problemer. det værste var sku da jeg skulle ud af bilen, trådte lige ud og ned i en snedrive på en halv meter så jeg stod i sne til knæene :brok: :brok: sjovt nokj er der også allerede en del der har ringet og aflyst deres tider idag på værkstedet :mrgreen: :mrgreen:
nu med gixxer 1000k8:o)

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #26 Dato: Februar 22, 2007, 08:44:55 am »
Folk kører som nogle kællinger - kørte Helsingør->Glostrup her til morgen - bare man har gode vinterdæk og sine køreegenskaber på plads skal det nok gå..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #27 Dato: Februar 22, 2007, 08:51:59 am »
Folk kører som nogle kællinger - kørte Helsingør->Glostrup her til morgen - bare man har gode vinterdæk og sine køreegenskaber på plads skal det nok gå..
Heller ingen problemer her, folk der ikke kan li at køre i sne må ta toget (hvis de kører :mrgreen:)
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

BrianS

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #28 Dato: Februar 22, 2007, 09:51:07 am »
Her er vi også sneet inde.
Driven i indkørslen er kun 50 cm høj. Mens den i gårdspladsen er ca 2 m.

For at få en traktor ud af hallen skal jeg vist fjerne 50 m3 sne. Så jeg venter til i eftermiddag eller i morgen. Men jeg har også ferie og køleskabet er fyldt, så det kan vente til søndag hvis det går helt galt  :).
Heldigvis er der ingen fortov herude.

Freno

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 457
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #29 Dato: Februar 22, 2007, 10:15:13 am »
Har lige været en tur fra Hillerød til Næstved og tilbage for at hente vores nye (brugte) bil.  :whatever:

Fin tur derned ved 16 tiden men en pænt tilsneet tur hjem igen ved 18 tiden... :club:

Nå men det gik perfekt og uden problemer. (og nøj hvor kører den godt. :twisted: Peugeot 406 st.car 3,0 V6)  :orkester:
Tillykke med den nye bil, den kører super godt. :D
/Martin 'Freno'
Rød SV1000S K4, med kåbe

Nunc est bibendum