Forfatter Emne: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??  (Læst 5254 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #30 Dato: Februar 22, 2007, 10:19:25 am »
Jeg er desværre også sneet inden :( :twisted:
Der ligger cirka en hel meter sne foran garagen, plus jeg kan slet ikke komme ud af selve boligbyggeriet :cry:
Anders
Suzuki GS500E 96

Tulle

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #31 Dato: Februar 22, 2007, 10:48:26 am »
Puha sikke en start på dagen.
Det tog mig 20 minutter at komme ud af min opgangsdør i morgens fordi sneen var blæst ind af opgangsdøren først på natten, og derefter op da døren, så den var blokeret. Da jeg endelig kom ud, lå der snydynger opad væggene i 1½ - 2 meters højde, da det har blæst en del. På vores stamvej, var det ikke andet end et tykt tykt lag is. Det tog små 5 kvarter at gå på arbejde i snedynger på ½ meter  :brok: (normalt kan jeg cykle på 7 minutter - hvis jeg altså gad cykle :innocent:). Der var INGEN, der kunne komme ud med bil fra området hvor jeg bor. Dem der havde forsøgt sad fast og havde efterladt bilen. Jeg gad slet ikke prøve at få min "Blob" ud - for jeg har sommerdæk på  :whatever:  :oops: og indbygge svømmepøl (der er vist hul i bunden på stakkes "Blob"  :cry:)

Nå, men da jeg ENDELIG nåede frem på job - er vores 2 filialer i Jyllinge og Viby lukket og her i Roskilde er vi kun en 8-12 stykker ud af 64 ansatte der er mødt på job - nu sidder jeg så her (alene på mit område) og tænker på, om jeg kan komme ind af opgangsdøren når jeg kommer hjem i aften. Det sneer stadig lidt og blæser, så håber ikke alt sneen er blæst foran døren igen når jeg kommer hjem - trist at sne ude fra sin lejlighed  :thumbsdown:. HVorfor er man også så loyal overfor sit arbejde? Jeg skulle ha´ ringet og sagt jeg var sneet inde, som størstedelen af mine kollegaer  :?  :innocent:  :angel:

Rigtig god vinterdag til alle der har sne - Har I mulighed for det, så smut ud og væ´r børn igen og tril jer i sneen, det ville jeg hvis gjort jeg ikke først havde fri kl. 18.15.
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #32 Dato: Februar 22, 2007, 11:21:51 am »
Ja det er lidt utroligt at "så lidt" sne kan sætte et hel velfærssamfund næsten i stå :afro:
Anders
Suzuki GS500E 96

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #33 Dato: Februar 22, 2007, 12:37:24 pm »
Jeg sidder nu mutters alene på jobbet... Alle andre er blevet hjemme, så jeg kan løbe op og ned af gangene og råbe sjofle ord... fedt!

Men i går ved 17-tiden da jeg stod og ventede på at blive hentet, kom der gudhjælpemig en endurokører forbi... :shock:
han var ikke engang nærig med gassen :respekt:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #34 Dato: Februar 22, 2007, 01:06:05 pm »
Jeg sidder nu mutters alene på jobbet... Alle andre er blevet hjemme, så jeg kan løbe op og ned af gangene og råbe sjofle ord... fedt!

Men i går ved 17-tiden da jeg stod og ventede på at blive hentet, kom der gudhjælpemig en endurokører forbi... :shock:
han var ikke engang nærig med gassen :respekt:

såån en ville jeg også gerne lege på idag :mrgreen: :mrgreen:
nu med gixxer 1000k8:o)

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #35 Dato: Februar 22, 2007, 02:45:46 pm »
Jeg sidder nu mutters alene på jobbet... Alle andre er blevet hjemme, så jeg kan løbe op og ned af gangene og råbe sjofle ord... fedt!

Men i går ved 17-tiden da jeg stod og ventede på at blive hentet, kom der gudhjælpemig en endurokører forbi... :shock:
han var ikke engang nærig med gassen :respekt:

såån en ville jeg også gerne lege på idag :mrgreen: :mrgreen:
Hehe, kunne sq være for sjovt! En mudderhopper, eller evt. en supermotard med nogle gode knopdæk! Og så bare den mest vamsede Harboørehabit fra Helly Hansen! Ja tak!  :D :D :D
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #36 Dato: Februar 22, 2007, 06:26:52 pm »
fedt med sne, jeg skvattede KUN 2 gange på cyklen imorges, men kom på arbejde  :lmao: :lmao:

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #37 Dato: Februar 23, 2007, 09:28:13 am »
F...ing lorte sne :evil: nu er det altså ikke sjovt længere!!!!!
Best som man tror man kan køre på arbejde, vil bilen pludselig ikke mere på grund af alt for meget sne :brok: :brok:
Anders
Suzuki GS500E 96

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: MMMMM hvor bliver "VINTER STORMEN" af??
« Svar #38 Dato: Februar 23, 2007, 09:37:47 am »
Jeg kan ikke sige andet end FLYT TIL SYDSJÆLLAND her er ryddede veje og næsten ingen sne, dvs. under 1 cm. på vejene
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D