Forfatter Emne: Jeg pisse hader skruer  (Læst 2282 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

A.P.

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 449
Jeg pisse hader skruer
« Dato: April 17, 2005, 09:45:09 pm »
i forbindelse med mit arbejde, var jeg på kronborg i lørdags. da jeg ved et tiden skulle hjem igen på min dejlige SVer virkede den lidt underlig når jeg svingede, så jeg stoppede op og efter så mit bagdæk og fant at der sad en moder fucker skrue midt i det hele og at dækket næsten var fladt :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil: , en vendlig kolega lånte mig en dåse skum til at lappe lidet med. :D
ud med luften og i med skummet og så en tur rundt i helsingnør for at finde et værksted der kunne lappe hullet, men efter en times tid og mange anvisninger opgav jeg at finde nogen hjælp. :cry:  :cry:  :cry:  
så det der kunne have været en fed tur hjem blev en hyggelig tur i en falk bil med min dejlig SVer på ladet. :D  8)

kan man få punkter fri dæk til motorcykler :?:  :?:  :?: få så skal har skal jeg. :twisted:  :twisted:
Anders

Blå er er rigtig SV fave

Janus

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 14
Jeg pisse hader skruer
« Svar #1 Dato: April 22, 2005, 07:27:43 pm »
Var ude for nøjagtig det samme i denne uge - bare med fordækket. Så min cykel må spendere weekenden hos Aagesen for at få nyt fordæk på. Der røg så de penge jeg havde tænkt mig at bruge til sidetasker til ferien.  :evil:

Så ja, død over dem der efterlader søm og skruer på vejene.
Janus Bengtsson
Valby, København

SV650SK4, blå
Mods: hugger, undertail, plov