Forfatter Emne: gsxR størrelse passer på SV ?  (Læst 4482 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
gsxR størrelse passer på SV ?
« Dato: December 20, 2004, 04:36:11 pm »
hej Gutter !


sidder lige og kigger på ebay..   og leder efter en anden bagdæmper til min '99 sv 650 S

nogen der ved om hvilke gsxR modeller's bagdæmpere, der passer på den første model SV-S ?

her tænker jeg på gsxR 600/750/ 1000 ??    jeg ved at 1000'erens bagdæmper passer lige over på, men hvad med 600 og 750'erens

er de tre bagdæmpere evt de samme dimensioner ?

det er ikke fordi jeg er interesseret i en gsxR dæmper som sådan, men hvis der ligger noget WP/ Wilbers eller öhlins til salg derude et sted, så kan jeg bare købe noget til en gsxR...
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
emneskifte
« Svar #1 Dato: December 20, 2004, 05:32:53 pm »
Hej Tim,
jeg kan desværre ikke hjælpe med dit spørgsmål - men har lige et andet: kan du ikke uploade nogle billeder af dine spejle med Blink - har selv tænkt på det samme??
YAMAHA FZS 600 Fazer

Lars L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 563
Re: gsxR størrelse passer på SV ?
« Svar #2 Dato: December 20, 2004, 08:15:01 pm »
Citat fra: Tim
hej Gutter !


sidder lige og kigger på ebay..   og leder efter en anden bagdæmper til min '99 sv 650 S

nogen der ved om hvilke gsxR modeller's bagdæmpere, der passer på den første model SV-S ?

her tænker jeg på gsxR 600/750/ 1000 ??    jeg ved at 1000'erens bagdæmper passer lige over på, men hvad med 600 og 750'erens

er de tre bagdæmpere evt de samme dimensioner ?

det er ikke fordi jeg er interesseret i en gsxR dæmper som sådan, men hvis der ligger noget WP/ Wilbers eller öhlins til salg derude et sted, så kan jeg bare købe noget til en gsxR...



Hej Tim!

Kig her: http://www.kuhnco.com/SV650/GSXRShockSwap/

PWEE har en 1000´er på sin..
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Re: emneskifte
« Svar #3 Dato: December 20, 2004, 08:49:11 pm »
Citat fra: Anders
Hej Tim,
jeg kan desværre ikke hjælpe med dit spørgsmål - men har lige et andet: kan du ikke uploade nogle billeder af dine spejle med Blink - har selv tænkt på det samme??


hej Anders, jeg har ikke noget digi-cam, så du må lige vente til jeg får besøg af en med ét..  :D

tak for linket Lars, jeg har set det før....  og kan vist se at jeg skal holde mig til 1000'eren..  pga vægten  ....hæ hæ   :D     :?
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt