Forfatter Emne: Old school spam  (Læst 20671 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Old school spam
« Svar #30 Dato: Oktober 15, 2008, 01:14:29 am »
smørhullet af livets højdepunkt
 :D

 :shock: Du er snart lige så pervers som Niller.

Hvis bare der skylles og renses først er det slet ikke så dårligt, hørte jeg i 5 klasses seksuelundervisning
  :angel:

Nu lover du, at der var i 5. klasse du hørte det, og ikke på det plejehjem du omtalte på facebook ikk  :wink:

Selvfølgelig. På plejehjemmet havde vi ikke seksualundervisning, der var vi i praktik i 6 klasse  :P

Jeg synes det lyder positivt, at i var i seksualvejledningspraktik. Det kunne ungdommen nu til dags godt lære lidt af  :D

Ja, vores lærerstab synes vi skulle være ordenligt klædt på.....øhhh eller af... til livets udfordringer, og vi kunne ligeså godt lære fra starten af hvad vej det går.
Samtidig fik vores fysiklærer flettet lidt tygdelovsteori og praktik ind således at det blev et tværfagligt ophold.

 :mrgreen:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Old school spam
« Svar #31 Dato: Oktober 15, 2008, 01:18:57 am »
Jeg tror ikke længere at tyngdeloven er en decideret lov. Den kan snildt ophæves med kirugi. Det ser man i ny og næ rundt omkring jo  :whatever:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Old school spam
« Svar #32 Dato: Oktober 15, 2008, 01:20:46 am »
Jeg tror ikke længere at tyngdeloven er en decideret lov. Den kan snildt ophæves med kirugi. Det ser man i ny og næ rundt omkring jo  :whatever:

Jo da, det er netop en lov som så mange andre, og de kan jo omgåes bare man har penge nok.
Se det er jo nærmest en lov i sig selv.
 :mrgreen:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Old school spam
« Svar #33 Dato: Oktober 15, 2008, 01:24:11 am »
Åhhhh Flemming hvor er det smukt at møde et andet tænkende menneske på dette tidspunkt. Jeg er ikke vant til, at folk kan tænke så klart som dig på dette tidspunkt. Du har jo totalt ret mht diverse love. Det er smukt. Er du også på Hattevagt i nat???
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Old school spam
« Svar #34 Dato: Oktober 15, 2008, 01:26:43 am »
Åhhhh Flemming hvor er det smukt at møde et andet tænkende menneske på dette tidspunkt. Jeg er ikke vant til, at folk kan tænke så klart som dig på dette tidspunkt. Du har jo totalt ret mht diverse love. Det er smukt. Er du også på Hattevagt i nat???

Både og, egentlig sidder jeg og arbejder på noget jeg skal bruge på jobbet i morgen.
Noget så spændende som en komplet projektplan for test af ny type Silicium tetrachlorid.
Det går pudsigt nok lidt sløvt lige nu, men jeg hygger mig pludselig så meget mere
 :mrgreen:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Old school spam
« Svar #35 Dato: Oktober 15, 2008, 01:32:04 am »
Men når nu talen falder på brysternes lov er der jo så mange variable som skal med i tyngdelovsberegningen hvoraf flere kan beskrives med egne love såvel som natur som human skabte.

Vidste du f.eks. at mælk har en tyngdekraftsfremmende egenskab. Både på brysterne såvel som på hjernen.
Sidstnævnte kaldes også ammehjerne.
 8)
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Old school spam
« Svar #36 Dato: Oktober 15, 2008, 01:44:23 am »
I min verden har bryster kun et egentligt formål. At skaffe mad til babyer. Nogle kvinder mener så, at de også kan skaffe dem mænd, og jeg er tilbøjelig til at give dem ret. Men når det er mænd som fx. Niller og Luske og Rask, ja så tror jeg egentlig, at jeg er meget tilfreds med ikke at kunne score med min barm  :mrgreen:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Old school spam
« Svar #37 Dato: Oktober 15, 2008, 01:48:14 am »
I min verden har bryster kun et egentligt formål. At skaffe mad til babyer. Nogle kvinder mener så, at de også kan skaffe dem mænd, og jeg er tilbøjelig til at give dem ret. Men når det er mænd som fx. Niller og Luske og Rask, ja så tror jeg egentlig, at jeg er meget tilfreds med ikke at kunne score med min barm  :mrgreen:

Vås, de fleste kvinder kan score med deres bryster.
Om det er størrelse a, b, c, d, e, g, h, trippel K
Det bedste bryster er og bliver de tilgængelige bryster.
Se det er en naturlov, og ingen lov unden undtagelser men under den nægter jeg at tro du hører
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Old school spam
« Svar #38 Dato: Oktober 15, 2008, 01:55:25 am »

Det bedste bryster er og bliver de tilgængelige bryster.

Ja Flemming, hvis man er et sultent spædbarn. For hvad skal voksne mænd dog bruge dem til. Det er forståeligt for mig, at de gerne vil røre og smage på dem, fordi de savner deres egen mor, men ellers giver det jo ingen mening!! Hvorfor ikke gramse folk på kinderne eller på overarmene. Det er hud og fedt alt sammen jo.
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Old school spam
« Svar #39 Dato: Oktober 15, 2008, 01:57:19 am »

Det bedste bryster er og bliver de tilgængelige bryster.

Ja Flemming, hvis man er et sultent spædbarn. For hvad skal voksne mænd dog bruge dem til. Det er forståeligt for mig, at de gerne vil røre og smage på dem, fordi de savner deres egen mor, men ellers giver det jo ingen mening!! Hvorfor ikke gramse folk på kinderne eller på overarmene. Det er hud og fedt alt sammen jo.

Se der er uendelig mange ting vi mænd ikke forstår når det kommer til kvinder. Uendelig mange, siger jeg dig.
Modsat er der vist også et par stykker I aldrig kommer til at forstå. Eller jo, der er jo nogen kvinder som har set lyset, men du er åbenlyst ikke en af dem
 :D
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Old school spam
« Svar #40 Dato: Oktober 15, 2008, 02:02:49 am »

Modsat er der vist også et par stykker I aldrig kommer til at forstå. Eller jo, der er jo nogen kvinder som har set lyset, men du er åbenlyst ikke en af dem
 :D

Mener du de lesbiske Flemming. Jeg har set dem, men jeg forstår dem ikke  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Old school spam
« Svar #41 Dato: Oktober 15, 2008, 02:09:41 am »

Modsat er der vist også et par stykker I aldrig kommer til at forstå. Eller jo, der er jo nogen kvinder som har set lyset, men du er åbenlyst ikke en af dem
 :D

Mener du de lesbiske Flemming. Jeg har set dem, men jeg forstår dem ikke  :wink:

De lesbiske, de bi, og alle de andre som også har set lyset tiltrods for at de er hæmmet af XY-kombinationen
 :P

Og nu må jeg vist hellere få lavet lidt på det jeg skulle lave så jeg blive færdig og komme i seng inden jeg skal op af min seng og ..... nå ok, jeg tror du er med
 :mrgreen:

Kan du passe godt på de syge til du har fri lige om straks  :wink:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Old school spam
« Svar #42 Dato: Oktober 15, 2008, 02:21:38 am »
Sov tørt min dreng  :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Old school spam
« Svar #43 Dato: Oktober 15, 2008, 02:26:16 am »
kæft hvor er i dybtsindige........jeg bliver helt tør i svælget
   

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Old school spam
« Svar #44 Dato: Oktober 15, 2008, 08:05:55 am »
kæft hvor er i dybtsindige........jeg bliver helt tør i svælget
ammehjerne?
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::