Forfatter Emne: Afstemning: Skal toiletrullen vende med flappen mod væggen eller mod brugeren?  (Læst 19240 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Imod mange menneskers overbevisning drejede den kolde krig sig ikke om atomvåben - men om orienteringen af toiletrullen... Som alle ved var der ingen der vandt og i forlængelse af en ophedet debat jeg havde med min squash-buddy skal vi have afgjort dette vigtige spørgsmål!

Hvad syntes i (STEM) og hvorfor (FORKLAR)  :afro:
« Senest Redigeret: Juni 07, 2011, 08:20:34 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Den skal vende UD mod brugeren så man ikke skal lede efter den... Jeg kan sagtens rive et stykke af med en hånd selvom det ikke hænger op ad væggen.

Ind mod væggen =  :loser:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Den skal sgu helt klart vende ud mod brugeren. Alt andet er meningsløst ;-)
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Den skal vende UD mod brugeren så man ikke skal lede efter den... Jeg kan sagtens rive et stykke af med en hånd selvom det ikke hænger op ad væggen.

Ind mod væggen =  :loser:

x2!!!

/bo
MC-løs :-/

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Det er lige meget ...bare der er papir og det ikke er vådt !!!!!  :blink:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
UDAD!!!!!!!!  :brok:

Kan ikke engang se argumentet for at have det indad...
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Jeg er ligeglad hvilken vej fjappen vender bare den er til at nå   :innocent:  lokumspapiret derimod skal hænge ude.
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Hvem er den freak der vil have fjapp... FLAPPEN ind mod væggen?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Mig!  :mrgreen:
Helt ærligt, jeg kan simpelt hen ikke ha' når fjappen -øh, jeg mener flappen hænger udad.
Ren og skær vane tror jeg, men en vane jeg ikke kan bryde. Når jeg ser den vende udad, så vender jeg rullen. -Også hos andre.  :oops:

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Mig!  :mrgreen:
Helt ærligt, jeg kan simpelt hen ikke ha' når fjappen -øh, jeg mener flappen hænger udad.
Ren og skær vane tror jeg, men en vane jeg ikke kan bryde. Når jeg ser den vende udad, så vender jeg rullen. -Også hos andre.  :oops:

Jeg gør det samme - bare udad! UDAD FOR THE WIN :-D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
I er jo nogle syge syge mennesker - begge to!!  :mrgreen: :mrgreen:

/bo
MC-løs :-/

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Så er det jeg tænker, det er sgu da lidt latterligt at man er SÅ neurotisk når det kommer til noget så simpelt som lokumspapir.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Mig!  :mrgreen:
Helt ærligt, jeg kan simpelt hen ikke ha' når fjappen -øh, jeg mener flappen hænger udad.
Ren og skær vane tror jeg, men en vane jeg ikke kan bryde. Når jeg ser den vende udad, så vender jeg rullen. -Også hos andre.  :oops:
Du må love du søger hjælp straks i morgen.  :club:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Husum

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 348
UDAD!

Alene friktionen mod væggen, hvis den vender indad, gør det umuligt at sidde med ro i sindet.
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
UDAD!

Alene friktionen mod væggen, hvis den vender indad, gør det umuligt at sidde med ro i sindet.

LOL  :lol:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4