Forfatter Emne: hd kamera  (Læst 16584 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

CarstenM

  • Gæst
Sv: hd kamera
« Svar #30 Dato: December 03, 2011, 05:17:00 pm »
Jeg bruger Pinnacle Studio 14 HD - og du kan få begge mine 960'ere billigt.  :D

Jeg smider dig lige en PM.. :)

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: hd kamera
« Svar #31 Dato: December 04, 2011, 02:13:40 pm »
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: hd kamera
« Svar #32 Dato: December 05, 2011, 10:06:41 am »
Kunne der være interesse i noget fælleskøb på GoPro Hero 2? Jeg tænker selv at vente til februar hvor det måske er faldet lidt da jeg alligevel tidligst skal bruge det i marts.

Jeg har snakke med Actionvideo.dk og de vil gerne give lidt rabat, 5% hvis vi er 5 der bestiller sammen, 10% hvis vi er 10 eller flere. Derudover var der også mulighed for at få vores egen 5% rabat kode så vi kunne købe løbende.
GSX-R 600 K7

CarstenM

  • Gæst
Sv: hd kamera
« Svar #33 Dato: December 05, 2011, 10:37:52 am »
Fandt dette tilbud her? Men kender ikke kvaliteten af dette..

Super tilbud, Contour er jo på niveau med Gopro og i enkelte tests vinder det faktisk over Gopro.

Eneste er der ikke er nogen brystsele som der er med Gopro. Havde forelsket mig i den måde at filme på.  :?

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: hd kamera
« Svar #34 Dato: December 05, 2011, 05:21:35 pm »
Contour vinder absolut IKKE over GoPro. Det er måske på højde med GoPro i et par enkelte dicipliner, men ikke farvedybde, lysfølsomhed eller stabilitet, som efter min mening er 3 ret vigtige ting.

GoPro har en meget bedre løsning med fødder og monteringspunkter, og så er dimensionerne på selve kameraet også en ret afgørende ting.

Contour har desuden en masse problemer med ustabile batterier, dårlige forbindelser til memory kortet og så kan det ikke tåle ret mange tæsk før det begynder at blive sløret og pixeleret.

Det ville jeg absolut ikke vælge...
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: hd kamera
« Svar #35 Dato: December 05, 2011, 08:27:22 pm »
Ja er også glad for udvalget af udstyr til GoPro´et!!!!
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

CarstenM

  • Gæst
Sv: hd kamera
« Svar #36 Dato: December 06, 2011, 07:34:52 am »
Det ville jeg absolut ikke vælge...

Ok, det er så ting jeg ikke vidste om det. Så er det godt man ikke har investeret i sådan en bandit.

Nyrup

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 122
Sv: hd kamera
« Svar #37 Dato: December 06, 2011, 11:09:51 am »
Vil lige dele det her link med jer.
http://www.blue-tomato.com/da/Videokamera/GoPro-Cam-HD-Hero2-Outdoor-Edition/product.bto?product=300659388
Det er så vidt jeg kan se det billigste man kan få det til hvis ikke man skal gennem usa. Uh havde jeg lige 2.600,- som stod og kedet sig, så kunne jeg godt give mig selv en julegave før tid.
Kbh Ø,  - Nu uden MC.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: hd kamera
« Svar #38 Dato: December 08, 2011, 11:50:31 pm »
Til dem der er interesserede, så har GoPro et okay tilbud kørende lige nu, som jeg selv har udnyttet til at give mig selv en julegave jeg ved jeg vil kunne li'!  :orkester:

Der følger et gratis gratis LCD BacPac camera med i prisen (normalt ca. $80). Dog betaler man $86 for forsendelsen, men det gør dog det hele lidt sjovere trods alt.

Alt i alt blev det $406 for camera, LCD display samt et ekstra mount der kan bruges til MTB og SV'inet. Så må vi se om skattefar også vil ha en andel af det.

Hvis andre har lyst til at gøre nytte af tilbuddet, så følg nedenstående link.

http://gopro.com/p/hd-hero2-camera-lcd/?utm_source=youtube&utm_medium=cpm&utm_campaign=youtube-homepage-hero2&utm_content=banner-static-youtube-homepage-buy



Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: hd kamera
« Svar #39 Dato: December 09, 2011, 03:08:05 am »
Fed deal mange tak for tippet. Læste lige at man kunne slette outdoor edition fra cart og derefter tilføje motorsports edition og stadig få den gratis LCD pack, så må vi se om de stadig sender den.

$386,60, 2145,- hvis den ikke bliver snuppet i tolden som den med 99% sikkerhed gør ellers 3020 kroner, stadig en rigtig fin pris da LCD pack koster 990,- og kameraet omkring 2600-2700 i Danmark.
GSX-R 600 K7

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: hd kamera
« Svar #40 Dato: December 09, 2011, 08:41:11 am »
Fed deal mange tak for tippet. Læste lige at man kunne slette outdoor edition fra cart og derefter tilføje motorsports edition og stadig få den gratis LCD pack, så må vi se om de stadig sender den.

$386,60, 2145,- hvis den ikke bliver snuppet i tolden som den med 99% sikkerhed gør ellers 3020 kroner, stadig en rigtig fin pris da LCD pack koster 990,- og kameraet omkring 2600-2700 i Danmark.

æv .. det nåede jeg ikke .

ku da godt lige ha brugt det tilbud.. og så sælge BacPac'en fra..   (for jeg har egentlig aldrig rigtig savnet den - vil hellere have den nye WIFI remote til den.. så kan man connecte til cam'et med sin smartphone og se hvad man optager på den måde, samt man kan fjernstyre cam'et ;) )

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
hd kamera
« Svar #41 Dato: December 09, 2011, 08:48:27 am »
Fed deal mange tak for tippet. Læste lige at man kunne slette outdoor edition fra cart og derefter tilføje motorsports edition og stadig få den gratis LCD pack, så må vi se om de stadig sender den.

$386,60, 2145,- hvis den ikke bliver snuppet i tolden som den med 99% sikkerhed gør ellers 3020 kroner, stadig en rigtig fin pris

Lige præcis, jeg gjorde nøjagtig det samme! :)

Og ja, tolden skal nok opdage det, men so be it, man får stadig en del mere med til prisen.

Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: hd kamera
« Svar #42 Dato: December 09, 2011, 11:13:18 am »
Sig til hvis i vil sælge bacpak´en billig :) Kunne godt bruge en :D
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Sv: hd kamera
« Svar #43 Dato: December 10, 2011, 10:30:31 am »
Kan se en lokal PC-pusher har købt et parti Swann sports kamera. Dog ikke HD.
Nogle der kender til dem?

Umiddelbart er deres HD kameraer fornuftige nok når man kigger på youtube.
Det er lidt sværre at finde noget optaget med deres ikke-HD kameraer, så måske det er et tegn på man skal lade det ligge?  :innocent:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: hd kamera
« Svar #44 Dato: December 10, 2011, 02:08:12 pm »
Kan se en lokal PC-pusher har købt et parti Swann sports kamera. Dog ikke HD.
Nogle der kender til dem?

Umiddelbart er deres HD kameraer fornuftige nok når man kigger på youtube.
Det er lidt sværre at finde noget optaget med deres ikke-HD kameraer, så måske det er et tegn på man skal lade det ligge?  :innocent:

Jeg tror roligt du kan lade det ligge !  fandt lidt på youtube , det ligner pis !