Forfatter Emne: Amager Strandpark - Grill på stranden (p.t. ingen dato)  (Læst 2723 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Amager Strandpark - Grill på stranden (p.t. ingen dato)
« Dato: August 02, 2006, 04:44:10 pm »
Hej Alle,

Bedst som jeg sad hjemme i sofaen igår aftes og browsede forum'et slog det mig at der ikke rigtigt var nogen strand/grill arrangementer at finde. Jeg bliev derfor nysgerrig for at finde ud af om det var noget man kunne samle folk til?!

Det jeg havde i tankerne var noget i stil med en aften på Amager Strandpark (http://www.amager-strand.dk/) - evt. i den kommende uge (hvor sommervejret selvf. kommer tilbage) ved "bunker" nr. 3 (se kortet - http://www.amager-strand.dk/Menu/Oversigtskort) som ligger lige ved siden af en p-plads. I denne bunker ligger der meget belejligende også en lille cafe som sælger lidt af hvert og tager dankort.

Planen: Mødes derude en dag i næste uge eller ugen efter den ved en 18-19 tiden med selv-medbragt engangs-grill, salat, dyppelse, kød og drikkevarer >>> og så køre hjem når det bliver mørkt eller for koldt...

Indledningvis tænkte jeg på at tilbyde at bruge grill-faciliteterne i min gård. Meeeen af frygt for en for stor tilslutning til ideen vil jeg foretrække Amager Strandpark (mig = tøs - jeg ved det!)

Hvad siger i?

/Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Amager Strandpark - Grill på stranden (p.t. ingen dato)
« Svar #1 Dato: August 02, 2006, 06:34:41 pm »
Jow, jow siger SVea!!
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Re: Amager Strandpark - Grill på stranden (p.t. ingen dato)
« Svar #2 Dato: August 03, 2006, 09:49:24 pm »
Helt klart! Jeg er frisk!
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul