Forfatter Emne: Holy Shit!!!  (Læst 3158 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bubbi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 97
Sv: Holy Shit!!!
« Svar #15 Dato: Maj 05, 2011, 01:32:37 pm »
Viser bare man skal kigge lidt længere frem end bilen lige foran...  :lol: @ clip
:cool: Keep ur head cool, see the big picture  :cool:

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
Sv: Holy Shit!!!
« Svar #16 Dato: Maj 06, 2011, 12:57:11 pm »
Viser bare man skal kigge lidt længere frem end bilen lige foran...  :lol: @ clip
ej come on.. lige meget hjvad manden gjorde i den situatiíon der var han havnet under den vogn. kan godt være det var hæld men no way han havde nået at bremse med den fart.. klart det bedste der skete i den situation der..
Dennis

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Holy Shit!!!
« Svar #17 Dato: Maj 19, 2011, 10:48:10 pm »
ja men money well spent. på ordentlige mc støvler... tror ikk han havde haft en ankel hvis ikk det var for de støvler.. en helt anden ting.. han ku da bare ligge biken ned. glide under vognen og rejse den igen på den anden side.. det havde jeg gjort! :mrgreen: :loser:

Kig ved 2:05 selvom resten af klippet også er fantastisk!

Guy on a horse chased by cops from an Indian Movie: Greatest Chase Scene in a Movie


I rest my case, your honor  :afro:

Haha, genialt. Længe leve bollywood... :lmao:
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Helen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Sv: Holy Shit!!!
« Svar #18 Dato: Maj 25, 2011, 11:59:57 am »
Imo burde han have orienteret sig længere frem og dermed have set situationen komme, men det er jo let for mig at sige ;)

Yderligere kunne han nok have godt af et lille bronzekursus ;p men det er jo altid noget han lægger den ned og ikke kører frontalt ind i lastbilen... og pænt heldigt med foden  :cool:
You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D


Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964