Forfatter Emne: Denne besked har lige sendt....  (Læst 908 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Denne besked har lige sendt....
« Dato: Februar 29, 2008, 11:52:25 am »
...til alle mine mailkontakter.

Hej.
 
Som alle andre år så nærmer vi os den 1. Marts og det betyder at en ny MC sæson står for døren.
Derfor vil jeg med denne mail gøre dig opmærksom på at der kommer motorcykelister i trafikken igen efter et par måneder uden og DU skal være med til at sikre dette års sæson ikke bliver lige så blodig som sidste år hvor måtte tage afsked med 33 af vores medmotorcyklister. Det er en stor procentdel af de 409 der måtte lade livet i trafikken sidste, specielt med henblik på at motorcyklerne udgør en så lille del procentvis i gadebilledet.
Derfor er det vigtigt at du er ekstra opmærksom når du bevæger dig i trafikken for biler ER og bliver farlige for motorcyklister når bilisten ikke er fuldt opmærksom.
Jeg håber du vil huske denne mail hver gang du sætter dig bag rattet så JEG og alle andre motorcyklister kan undgå at blive impliceret i uheld.
Skulle du mene andre burde læse dette så send den endelig videre.
 
Tak for din tid
 
Søren Gudmandsen

 
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: Denne besked har lige sendt....
« Svar #1 Dato: Februar 29, 2008, 12:06:54 pm »
Fint.. Kan vi så ikke også lige opfordre folk til at dæmpe den største kådhed, når de kommer ud på deres cykler i morgen? Flere af de uheld der skete sidste år kunne have været undgået ved at køre lidt mindre med hovedet under armen.

Jeg ved godt, ham idioten i bilen skal holde tilbage, men det er altså MIG det går ud over, hvis han ikke gør det. Og der er altså lidt længere tid at løbe på, hvis man ikke kommer blæsende med høj fart.

Og NEJ, det redder ingen at have støjende potter på - det er først når du har passeret at de kan høres.. :-(
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Denne besked har lige sendt....
« Svar #2 Dato: Februar 29, 2008, 12:11:04 pm »
Kunne den forkortes til sms format, så kunne det blive en kæde-sms, så folk lige tænker sig en ekstra omgang inden de sætter sig bag rattet.

Ellers en super idé!!  :thumbsup:
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Lord Fungus

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 185
  • If you run, you only die tired
Re: Denne besked har lige sendt....
« Svar #3 Dato: Marts 01, 2008, 02:13:14 pm »
Så desvære allerede i går aftes en mc'er der var ved at slå sig selv ihjel i kolding, da han kørte over for rødt i et kryds der ikke var overskueligt :loser:
men det var også en chopper  :mrgreen:

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Denne besked har lige sendt....
« Svar #4 Dato: Marts 01, 2008, 02:18:57 pm »
Mja, tror nu heller ikke på, at bilisterne stod for de fleste mc-uheld sidste år... Alt for mange motorcyklister kører for stærkt og med holdningen "I own the street", er dårlig til at holde afstand og forudse fare. Så det vil være bedre at sende mailen til ALLE MC'ister med fokus på at det er flere måneder siden vi har været på gaden og at bilisterne ikke er vant til os... Så vær ekstra opmærksom, kør forsigtigt og forudse faremomenter!

 :thumbsup:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Denne besked har lige sendt....
« Svar #5 Dato: Marts 01, 2008, 02:56:24 pm »
Det skader jo aldrig at prikke til folk....men om effekten er der......vi håber......
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....