Forfatter Emne: Brok over bilister. Her!!!  (Læst 10111 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #45 Dato: December 22, 2007, 10:22:30 am »
Jeg kan da også godt sige "for helvede da, det er med garanti en kvinde" men jeg kan altså også godt sige det om mænd.. ( og det sker faktisk mest ) 2 gange har jeg enten holdt for rødt i et lyskryds eller holdt stille i kø på motorvejen med bremsen påvirket.... Og begge gange blev jeg voldtaget bagfra af en mandlig bilist som ikke har haft opmærksomheden på vejen.. Og endnu værre er at ham som påkørte mig for et år siden har haft banket op i endnu en .. Fik jeg at vide da jeg ringede til hans forsikringsselskab for at forhører mig om min egen sag.. De blandede rundt i dem...

Og så er det lidt sjovt at kvindernes forsikringer er billigere end mændenes.. Hmmmm Så godt være at I herlige mænd ikke synes kvinder skal have kort... Men I brokker jer ikke når I skal hentes i en brandert.. eller man er til fest sammen og hvem skal kører.. Så er vi pludselig super kørere.. og kast op kast op...  :hand:

El Bola

  • Gæst
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #46 Dato: December 22, 2007, 11:55:01 am »

Og så er det lidt sjovt at kvindernes forsikringer er billigere end mændenes..

det skyldes at kvinder ik tør at tage chancer bare tænk på hvordan man kommer til at vente i en evighed på at de skal parallel parkere, køre rundt inde i byen (ik fordi jeg siger at man skal ligge og fyre den af i indre by) rundkørsel osv osv osv...... :respekt: 

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #47 Dato: December 22, 2007, 12:33:46 pm »
det her bliver bare bedre og bedre, ville gerne bruge sv forum som godnat læsning men konen er træt af jeg ligger og fniser.  :lmao:
det er godt der er noget der kan bringe en mcèrs pis i kog  :mrgreen:
tak for en masse farverige indlæg.
husk de højresvingende tåber der bare kaster bilen om hjørnet uden hensyntagen til cykelister og fodgængere :whipped:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #48 Dato: December 22, 2007, 04:59:25 pm »

Og så er det lidt sjovt at kvindernes forsikringer er billigere end mændenes..

det skyldes at kvinder ik tør at tage chancer bare tænk på hvordan man kommer til at vente i en evighed på at de skal parallel parkere, køre rundt inde i byen (ik fordi jeg siger at man skal ligge og fyre den af i indre by) rundkørsel osv osv osv...... :respekt: 

Er det din undskyldning.... Aggghhh den må du sgu kunne gøre bedre.... Forsikringerne er billigere fordi vi ikke laver ligeså mange skader som mænd gør..  og med hensyn til rundkørsel.. så er der en grund til at det hedder "rundkørsel" og ikke fordi man med fuld fart skal forsøge at drøne op over.. For det er dælme sket en del gange.. og sjovt nok er det sgu næsten altid brianbiler som hænger der...

Og parallelparkere er I sgu ikke spor bedre til... I forgårs stod jeg og ventede på Christian og stod ved en bås hvor man skulle parallelparkere.. Thi hi.. 3 mandlige bilister forsøgte sig og den ene op til flere gange men havnede på fortorvet hver gang.. Alle 3 gav op og fandt en bås hvor de kunne KASTE deres bil ind og rent ud sat holdte de af H til ( de var nok sure over at de ikke kunne ).... Så kom en ung tøs ( på min alder  :lol: ) og i Første hug parallelparkerede hun... Flot gået...  jeg vil så godt sige til JERES forsvar at der er mange tøser og mænd som ikke kan parellelparkere - og jeg er een af dem..  men vil så gerne sige til MIT forsvar at når man kommer hernede fra ( køge og sydover ) at der er det mest båse hvor man kører lige ind og bakker når man skal ud.. jeg får sgu aldrig øvet mig i at parellelparkere.. må noget oftere til københavn tror jeg.. for så får man da øvet sig.

Faktisk synes jeg også om denne tråd.. dog irritere det mig for vildt at jeg ikke kan holde min kæft...  :D :D Men I kan jo lide det.... Thi hi...  :D

ottedk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #49 Dato: December 25, 2007, 03:03:53 am »
kvinder laver ikke mindre skader end mænd, men deres skader er billigere, ofte fordi de kører lidt pænere(langsommere) end mænd,
kvinder vinder dog i IKEA skader, de koster bare ikke så meget,

Når os mænd kører galt gør vi det ordentligt, vi vil jo godt have en ny bil !!!




Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #50 Dato: December 25, 2007, 04:32:14 pm »
kvinder laver ikke mindre skader end mænd, men deres skader er billigere, ofte fordi de kører lidt pænere(langsommere) end mænd,
kvinder vinder dog i IKEA skader, de koster bare ikke så meget,Når os mænd kører galt gør vi det ordentligt, vi vil jo godt have en ny bil !!!





Forklar!!!!!

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #51 Dato: December 25, 2007, 05:39:03 pm »

kvinder vinder dog i IKEA skader, de koster bare ikke så meget,Når os mænd kører galt gør vi det ordentligt, vi vil jo godt have en ny bil !!!





Forklar!!!!!
[/quote]

nogle ting er bedre usagt  :lmao:
nu med yamaha fz1 2008

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #52 Dato: December 26, 2007, 12:41:21 am »

kvinder vinder dog i IKEA skader, de koster bare ikke så meget,Når os mænd kører galt gør vi det ordentligt, vi vil jo godt have en ny bil !!!





Forklar!!!!!

nogle ting er bedre usagt  :lmao:
[/quote]

Nixen... så nemt slipper I hankøn sgu ikke...  :D

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #53 Dato: December 26, 2007, 01:58:03 am »
 :lmao: :lmao: :lmao:

Majse.... nogle gange skal du bare LADE som om du har forstået...   :wink: :blink:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #54 Dato: December 26, 2007, 11:12:30 am »
:lmao: :lmao: :lmao:

Majse.... nogle gange skal du bare LADE som om du har forstået...   :wink: :blink:

 :lmao: :lmao:
Ja, det ved jeg godt at I vil have :D... Men sådan er det bare ikke hos mig... Jeg vil da forstå hvad I siger... Og komme med et godt ord igen...  :club: :D :D

IKEA skader.... Den må jeg altså have en forklaring på.... :D
« Senest Redigeret: December 26, 2007, 11:14:39 am af Majse »

ottedk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #55 Dato: December 26, 2007, 01:22:05 pm »
ikea skader er parkering skader der er mænd ikke forest.

det som er det gode ved parkering skader er at de er meget billige at reparere.

Jeg er desperat majse, bliver nødt til at finde noget hvor i laver flere skader end os.

det er bare lidt svært :)

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #56 Dato: December 26, 2007, 04:27:04 pm »
ikea skader er parkering skader der er mænd ikke forest.

det som er det gode ved parkering skader er at de er meget billige at reparere.

Jeg er desperat majse, bliver nødt til at finde noget hvor i laver flere skader end os.

det er bare lidt svært :)

Og mænd laver bilkabuler i bildørerne. :D.. Men det er da klart at kvinder laver ikeaskader sådan som I mænd kaster jeres biler ind... Og jeg synes faktisk at det er skide sjovt at parkere min bil så tæt jeg kan komme på den højre streg i en bås hvis jeg kan se at vedkommende til min højre side har kastet sin bil ind og holder over hans venstre streg ( altså min højre streg )... Så må de kravle ind af passagere siden... Herligt... Så kan det være de kan lærer at parkere ordentlig.. Og grunden til at jeg gør det er faktisk mest for at undgå bilkabuler.. for de vil fremkomme når manden/kvinden presser sin smækre krop ind.. Ups.. en bilka bule... de kan undgås hvis man laver tricket...
 Thi hi...

Men godt du er ærlig og siger at det er svært at finde noget hvor vi lækre hunkøn laver flere skader end jer hankøn. :-)

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #57 Dato: December 26, 2007, 07:40:40 pm »
ikea skader er parkering skader der er mænd ikke forest.

det som er det gode ved parkering skader er at de er meget billige at reparere.

Jeg er desperat majse, bliver nødt til at finde noget hvor i laver flere skader end os.

det er bare lidt svært :)
Thi hi...

Men godt du er ærlig og siger at det er svært at finde noget hvor vi lækre hunkøn laver flere skader end jer hankøn. :-)

det skulle da lige være i køkkenet.....
   

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #58 Dato: December 26, 2007, 08:32:58 pm »
ikea skader er parkering skader der er mænd ikke forest.

det som er det gode ved parkering skader er at de er meget billige at reparere.

Jeg er desperat majse, bliver nødt til at finde noget hvor i laver flere skader end os.

det er bare lidt svært :)
Thi hi...

Men godt du er ærlig og siger at det er svært at finde noget hvor vi lækre hunkøn laver flere skader end jer hankøn. :-)

det skulle da lige være i køkkenet.....

HaHa
Du er ikke med i denne diskution.. Ihvertfald ikke med hensyn til køkkenet.. Det er ikke fair  :D - og jeg har da ikke lavet skader i køkkenet... ??????

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #59 Dato: December 26, 2007, 08:40:31 pm »
ikea skader er parkering skader der er mænd ikke forest.

det som er det gode ved parkering skader er at de er meget billige at reparere.

Jeg er desperat majse, bliver nødt til at finde noget hvor i laver flere skader end os.

det er bare lidt svært :)

Og mænd laver bilkabuler i bildørerne. :D.. Men det er da klart at kvinder laver ikeaskader sådan som I mænd kaster jeres biler ind... Og jeg synes faktisk at det er skide sjovt at parkere min bil så tæt jeg kan komme på den højre streg i en bås hvis jeg kan se at vedkommende til min højre side har kastet sin bil ind og holder over hans venstre streg ( altså min højre streg )... Så må de kravle ind af passagere siden... Herligt... Så kan det være de kan lærer at parkere ordentlig.. Og grunden til at jeg gør det er faktisk mest for at undgå bilkabuler.. for de vil fremkomme når manden/kvinden presser sin smækre krop ind.. Ups.. en bilka bule... de kan undgås hvis man laver tricket...
 Thi hi...

Men godt du er ærlig og siger at det er svært at finde noget hvor vi lækre hunkøn laver flere skader end jer hankøn. :-)

mon det er fordi du ikke har lært at bakke ind..... for det afhjælper problemet
nu med yamaha fz1 2008