Forfatter Emne: Dagens MC-klovn  (Læst 322262 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: Dagens MC-klovn
« Svar #465 Dato: December 23, 2011, 08:54:19 am »
De er begge to fjolser... Kan bare SLET ikke klare ham den overdrevet autoritets og magtliderlige betjent som er med i alle de der politijagt udsendelser. Hedder han ikke Claus? Jeg synes bare at man kan se i hans øjne, høre på hans patroniserende og til tider lidt for belærende, små-nedladende og overhellige tonefald at han tænder TOTALT på at være den ende af bødeudskrivelsen som han er.

FREAK!  :police:
Manden sagde da netop at han ikke gad belære ham om sikkerhed og fart??
 Og i øvrigt, så er det sgu da toppen af dumhed at køre 170+, i t-shirt (nærmest) uden nogen form for beskyttelse ud over en hjelm, på en mc med "stjålne" plader?
(men kan godt give dig ret, i nogle situationer, er de ekstra glade for deres job. Men hvem ville ikke være det  :whatever:

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Dagens MC-klovn
« Svar #466 Dato: December 23, 2011, 09:02:17 am »
De er begge to fjolser... Kan bare SLET ikke klare ham den overdrevet autoritets og magtliderlige betjent som er med i alle de der politijagt udsendelser. Hedder han ikke Claus? Jeg synes bare at man kan se i hans øjne, høre på hans patroniserende og til tider lidt for belærende, små-nedladende og overhellige tonefald at han tænder TOTALT på at være den ende af bødeudskrivelsen som han er.

FREAK!  :police:
Manden sagde da netop at han ikke gad belære ham om sikkerhed og fart??
 Og i øvrigt, så er det sgu da toppen af dumhed at køre 170+, i t-shirt (nærmest) uden nogen form for beskyttelse ud over en hjelm, på en mc med "stjålne" plader?
(men kan godt give dig ret, i nogle situationer, er de ekstra glade for deres job. Men hvem ville ikke være det  :whatever:

Min kommentar var ikke i forlængelse af det her klip - men generelt om ham politi-gutten (hvis man har set ham i Politijagt på Kanal 5)... Han giver mig bare røde knopper!

Som en kontrast er ham der Vlado en totalt cool fyr som har den helt rigtige attitude til at nå ind til folk uden at være belærende.

Han er socialt intelligent - det er ham fra denne video ikke. Det er nok den forskel på dem som slår mig og som jeg synes gør ham til en ringere politimand.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: Dagens MC-klovn
« Svar #467 Dato: December 23, 2011, 09:06:20 am »
De er begge to fjolser... Kan bare SLET ikke klare ham den overdrevet autoritets og magtliderlige betjent som er med i alle de der politijagt udsendelser. Hedder han ikke Claus? Jeg synes bare at man kan se i hans øjne, høre på hans patroniserende og til tider lidt for belærende, små-nedladende og overhellige tonefald at han tænder TOTALT på at være den ende af bødeudskrivelsen som han er.

FREAK!  :police:
Nåh troede bare det var i forlængelse, ud fra dit indlæg ;) Ja de har sgu mindre heldige måder at sige tingene på.. Men man skal godt nok også været lavet af et specielt stof for at begå sig i DK, med de tåber der befinder sig på gaden, og deres mangel på respekt over for politiet... Hentyder her lidt til spaden, "Alti' Alti'" fra tv som mistede sit job.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Dagens MC-klovn
« Svar #468 Dato: December 23, 2011, 09:12:49 am »
De er begge to fjolser... Kan bare SLET ikke klare ham den overdrevet autoritets og magtliderlige betjent som er med i alle de der politijagt udsendelser. Hedder han ikke Claus? Jeg synes bare at man kan se i hans øjne, høre på hans patroniserende og til tider lidt for belærende, små-nedladende og overhellige tonefald at han tænder TOTALT på at være den ende af bødeudskrivelsen som han er.

FREAK!  :police:
Nåh troede bare det var i forlængelse, ud fra dit indlæg ;) Ja de har sgu mindre heldige måder at sige tingene på.. Men man skal godt nok også været lavet af et specielt stof for at begå sig i DK, med de tåber der befinder sig på gaden, og deres mangel på respekt over for politiet... Hentyder her lidt til spaden, "Alti' Alti'" fra tv som mistede sit job.

Jeg tænkte lige på ham :-D

Ærlig fartsynder stoppes af politiet med 200 km/t - Station 2
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: Dagens MC-klovn
« Svar #469 Dato: December 23, 2011, 09:15:27 am »
De er begge to fjolser... Kan bare SLET ikke klare ham den overdrevet autoritets og magtliderlige betjent som er med i alle de der politijagt udsendelser. Hedder han ikke Claus? Jeg synes bare at man kan se i hans øjne, høre på hans patroniserende og til tider lidt for belærende, små-nedladende og overhellige tonefald at han tænder TOTALT på at være den ende af bødeudskrivelsen som han er.

FREAK!  :police:
Nåh troede bare det var i forlængelse, ud fra dit indlæg ;) Ja de har sgu mindre heldige måder at sige tingene på.. Men man skal godt nok også været lavet af et specielt stof for at begå sig i DK, med de tåber der befinder sig på gaden, og deres mangel på respekt over for politiet... Hentyder her lidt til spaden, "Alti' Alti'" fra tv som mistede sit job.

Jeg tænkte lige på ham :-D

Ærlig fartsynder stoppes af politiet med 200 km/t - Station 2
Ja han topper sgu, helt ude for rækkevidde! ALTI' ALTI'

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Sv: Dagens MC-klovn
« Svar #470 Dato: December 23, 2011, 10:22:47 am »
Afsløret!
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Sv: Dagens MC-klovn
« Svar #471 Dato: December 23, 2011, 10:26:05 am »
Man kan også synes godt om Svend Erik Skov, som manden hedder, på Facebook. https://www.facebook.com/pages/Svend-Erik-Skov/118499884839173
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Dagens MC-klovn
« Svar #472 Dato: December 23, 2011, 11:50:31 am »
En lille sjov historie...

For 10 år siden da jeg var teenager, skulle jeg jo som de fleste andre have kørekort til knallert. Min kørelærer hed Claus, og var kendt som lidt af en psycho, og havde øgenavnet "Scarface". Claus har blandt andet skubbet folk af knallerter, åbnet bildøre op i cyklister og kørt folk i grøften. Han havde et stort ar i ansigtet, og rygtet gik på at han var hoppet ud igennem en rude for at fange en tyv, men selv sagde han at det var en fyrværkeri ulykke som barn.

Vi var til teori på en skole en lun sommerdag, og Claus har sin BMW Politi MC med. Vi har døren åben da det er varmt, og udenfor ligger der 3 gutter og køre på knallert i gården uden hjelm og med diverse tunings udstyr på. I løbet af en halv time er han flere gange ude for at holde øje med dem, og til sidst får han nok. Han afbryder undervisningen, tager sin jakke og hjelm på, og spæner ud til sin mc, starter op med blå blink og hele balladen og jagter knægten rundt i området. Efter 20 min kommer han tilbage og fortæller at det er hvad vi kan forvente hvis vi nøder ham på vejen en dag med ulovlige knallerter...

Hvis i ikke har gættet det, var min lærer den netop omtalte Claus fra kanal 5's programmer :-)

Flink, men noget speciel fyr må man sige.
« Senest Redigeret: December 23, 2011, 11:52:27 am af MartinN86 »
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: Dagens MC-klovn
« Svar #473 Dato: December 23, 2011, 01:14:46 pm »
En lille sjov historie...

For 10 år siden da jeg var teenager, skulle jeg jo som de fleste andre have kørekort til knallert. Min kørelærer hed Claus, og var kendt som lidt af en psycho, og havde øgenavnet "Scarface". Claus har blandt andet skubbet folk af knallerter, åbnet bildøre op i cyklister og kørt folk i grøften. Han havde et stort ar i ansigtet, og rygtet gik på at han var hoppet ud igennem en rude for at fange en tyv, men selv sagde han at det var en fyrværkeri ulykke som barn.

Vi var til teori på en skole en lun sommerdag, og Claus har sin BMW Politi MC med. Vi har døren åben da det er varmt, og udenfor ligger der 3 gutter og køre på knallert i gården uden hjelm og med diverse tunings udstyr på. I løbet af en halv time er han flere gange ude for at holde øje med dem, og til sidst får han nok. Han afbryder undervisningen, tager sin jakke og hjelm på, og spæner ud til sin mc, starter op med blå blink og hele balladen og jagter knægten rundt i området. Efter 20 min kommer han tilbage og fortæller at det er hvad vi kan forvente hvis vi nøder ham på vejen en dag med ulovlige knallerter...

Hvis i ikke har gættet det, var min lærer den netop omtalte Claus fra kanal 5's programmer :-)

Flink, men noget speciel fyr må man sige.
:lmao: :lmao: :lmao: Havde han stiv ynglekæp da han kom tilbage så?

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Dagens MC-klovn
« Svar #474 Dato: December 23, 2011, 01:32:29 pm »
En lille sjov historie...

For 10 år siden da jeg var teenager, skulle jeg jo som de fleste andre have kørekort til knallert. Min kørelærer hed Claus, og var kendt som lidt af en psycho, og havde øgenavnet "Scarface". Claus har blandt andet skubbet folk af knallerter, åbnet bildøre op i cyklister og kørt folk i grøften. Han havde et stort ar i ansigtet, og rygtet gik på at han var hoppet ud igennem en rude for at fange en tyv, men selv sagde han at det var en fyrværkeri ulykke som barn.

Vi var til teori på en skole en lun sommerdag, og Claus har sin BMW Politi MC med. Vi har døren åben da det er varmt, og udenfor ligger der 3 gutter og køre på knallert i gården uden hjelm og med diverse tunings udstyr på. I løbet af en halv time er han flere gange ude for at holde øje med dem, og til sidst får han nok. Han afbryder undervisningen, tager sin jakke og hjelm på, og spæner ud til sin mc, starter op med blå blink og hele balladen og jagter knægten rundt i området. Efter 20 min kommer han tilbage og fortæller at det er hvad vi kan forvente hvis vi nøder ham på vejen en dag med ulovlige knallerter...

Hvis i ikke har gættet det, var min lærer den netop omtalte Claus fra kanal 5's programmer :-)

Flink, men noget speciel fyr må man sige.

LOOOL  :lol: Det bekræfter meget godt det indtryk jeg har af ham...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Dagens MC-klovn
« Svar #475 Dato: December 23, 2011, 02:24:35 pm »
Tilbage on-topic:

En "MC"-klovn med patter!

http://www.break.com/index/girl-learns-to-crash-moped-2278169
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Sv: Dagens MC-klovn
« Svar #476 Dato: December 23, 2011, 03:14:33 pm »
En "MC"-klovn med patter!

http://www.break.com/index/girl-learns-to-crash-moped-2278169
Sur røv, den var egentlig ret pæn, den Puch. Hun havde da gjort lidt ud af den.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Dagens MC-klovn
« Svar #477 Dato: December 24, 2011, 01:42:50 am »
SÅ er der lidt compilation af MC klovne :D

CRAZY BIKE CRASH compilation

GOD JUL BOYS :D

SA

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 369
Sv: Dagens MC-klovn
« Svar #478 Dato: December 30, 2011, 04:36:32 pm »
De er begge to fjolser... Kan bare SLET ikke klare ham den overdrevet autoritets og magtliderlige betjent som er med i alle de der politijagt udsendelser. Hedder han ikke Claus? Jeg synes bare at man kan se i hans øjne, høre på hans patroniserende og til tider lidt for belærende, små-nedladende og overhellige tonefald at han tænder TOTALT på at være den ende af bødeudskrivelsen som han er.

FREAK!  :police:
Manden sagde da netop at han ikke gad belære ham om sikkerhed og fart??
 Og i øvrigt, så er det sgu da toppen af dumhed at køre 170+, i t-shirt (nærmest) uden nogen form for beskyttelse ud over en hjelm, på en mc med "stjålne" plader?
(men kan godt give dig ret, i nogle situationer, er de ekstra glade for deres job. Men hvem ville ikke være det  :whatever:

Min kommentar var ikke i forlængelse af det her klip - men generelt om ham politi-gutten (hvis man har set ham i Politijagt på Kanal 5)... Han giver mig bare røde knopper!

Som en kontrast er ham der Vlado en totalt cool fyr som har den helt rigtige attitude til at nå ind til folk uden at være belærende.

Han er socialt intelligent - det er ham fra denne video ikke. Det er nok den forskel på dem som slår mig og som jeg synes gør ham til en ringere politimand.

He he, det er lidt sjovt, som man opfatter andres personlighed helt forskelligt. Jeg synes f.eks at "betjent Claus" er den rolige og afslappede type, der netop IKKE taler ned til folk, hvorimod jeg sidder lidt med en fornemmelse af, at "betjent Vlado" får mere end faglig tilfredsstillelse ved at udskrive bøder.....     :whatever:

Men i sidste ende gør de jo begge bare deres arbejde. Og nogle af de fjolser, man ser i de omtalte tv-programmer, bør da i dén grad fjernes fra vejene. Men god underholdning er det sgu!!

Godt nytår, Søren

kim r

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: Dagens MC-klovn
« Svar #479 Dato: December 31, 2011, 02:56:17 pm »
SÅ er der lidt compilation af MC klovne :D

CRAZY BIKE CRASH compilation

GOD JUL BOYS :D
Det er da helt vildt så mange der mangler lidt "mcmotorik"