Forfatter Emne: Fodtøj til piger  (Læst 4454 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

NyPåMC

  • Wannabe
  • Indlæg: 2
Fodtøj til piger
« Dato: August 23, 2011, 01:23:47 pm »
Hej, jeg er spritny i mc-verdenen og leder efter et råd til noget fodtøj. Jeg er ikke så høj, og har derfor kig på Daytona Lady Star-støvlerne. Jeg vil dog høre, om der er nogen der har erfaringer med andre typer/mærker af støvler, som også giver ekstra højde, for de er s**** dyre.... Håber I kan hjælpe.


Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Fodtøj til piger
« Svar #1 Dato: August 23, 2011, 01:33:19 pm »
Hej, jeg er spritny i mc-verdenen og leder efter et råd til noget fodtøj. Jeg er ikke så høj, og har derfor kig på Daytona Lady Star-støvlerne. Jeg vil dog høre, om der er nogen der har erfaringer med andre typer/mærker af støvler, som også giver ekstra højde, for de er s**** dyre.... Håber I kan hjælpe.

Har selv et par daytona støvler !! Og det dur bare... De sidder skide godt og behagelige at ha på. Og så de vandtætte! Kørte hjem fra KBH i skybrud sidst der var det for ca 10 dage siden og de holdt vandet ude! Kan klart anbefale disse støvler .
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

blabla

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 139
  • Hvis det ikke går, går det nok alligevel...
Sv: Fodtøj til piger
« Svar #2 Dato: August 23, 2011, 02:23:35 pm »
Har selv et par Daytona med "hæl" og er glad for dem... Eneste minus for, mit vedkommende, er at de er ret hårde i snuden og jeg derfor har haft lidt svært ved at fornemme gear ´armen´. Mine gamle støvler var så slidte, så måske er det en vanesag, men værd at tage med i overvejelserne, så man er forberedt på lidt ´indkøringstid´ ;-)
At køre mc er det sjoveste man kan gøre med tøjet på... Wrooomm...

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Fodtøj til piger
« Svar #3 Dato: August 23, 2011, 02:34:50 pm »
Har selv et par Daytona med "hæl" og er glad for dem... Eneste minus for, mit vedkommende, er at de er ret hårde i snuden og jeg derfor har haft lidt svært ved at fornemme gear ´armen´. Mine gamle støvler var så slidte, så måske er det en vanesag, men værd at tage med i overvejelserne, så man er forberedt på lidt ´indkøringstid´ ;-)

Sådan havde jeg det også :) Men sådan er det vel med de fleste støvler :)
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

NyPåMC

  • Wannabe
  • Indlæg: 2
Sv: Fodtøj til piger
« Svar #4 Dato: August 23, 2011, 02:56:31 pm »
Hej igen,
det lyder jo lovende. Jeg har gennemsøgt nettet for muligheder; findes der virkelig ikke andre end Daytona, der laver støvler med "ekstra" hæl og/eller sål?

Helen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Sv: Fodtøj til piger
« Svar #5 Dato: August 23, 2011, 07:55:27 pm »
Jeg kender ikke de Lady støvler du spør'  efter (kører selv med sådan nogle her: http://www.dba.dk/stoevler-daytona-gore-tex-xcr/id-74068504/ ) men jeg kender til ikke at være så høj, og fik derfor sænket min mc.

Nu ved jeg jo ikke om det er en mulighed i dit tilfælde, det kan jo også være du allerede har en sænket og har brug for et par cm. mere... ellers er det måske værd at undersøge og overveje...
You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D


Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964

Sveas glædespige fra Jylland

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 371
  • Kører Danmarks fineste lille fighter...
Sv: Fodtøj til piger
« Svar #6 Dato: August 23, 2011, 08:16:32 pm »
Benforlængelse er også en mulighed, men ar hørt at det gør pi*** ondt!  :lmao:

Sorry for spam  :innocent:
Min samvittighed er ren, for jeg har aldrig brugt den..