Forfatter Emne: Draggin Jeans  (Læst 9282 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

kim r

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Draggin Jeans
« Svar #15 Dato: Marts 26, 2006, 08:59:21 pm »
Hej Spidi bukserne er blåsorte og så kan de osse fås i alm blå , ang køb er det et par år siden jeg købte mine,men jeg har set Leo Mortensen i Gludsted har haft dem, men jeg ved ik om han har dem endnu,  tror de kostede  ca 300 kr eller der omkring og det ka man vist ik klage over :)
http://www.leomortensen.dk/

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Draggin Jeans
« Svar #16 Dato: Marts 26, 2006, 09:12:03 pm »
Citat fra: kim r
Hej Spidi bukserne er blåsorte og så kan de osse fås i alm blå , ang køb er det et par år siden jeg købte mine,men jeg har set Leo Mortensen i Gludsted har haft dem, men jeg ved ik om han har dem endnu,  tror de kostede  ca 300 kr eller der omkring og det ka man vist ik klage over :)
http://www.leomortensen.dk/


De er nu ikke på den hjemmeside - men det ville også nærmest være tyveri til den pris.... :shock:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

kim r

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Draggin Jeans
« Svar #17 Dato: Marts 26, 2006, 10:25:57 pm »
Hej igenigen det med prisen er nu fakta,, men ring  til Leo han kan skaffe næsten alt til indkøbspris næsten da,, jeg var lige inde på Spidis site men ka ik se bukserne mere, så måske er de gået ud af produktion, men da Leo køber restpartier op ka det jo være han ka skaffe noget :)

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Draggin Jeans
« Svar #18 Dato: Marts 27, 2006, 12:06:03 am »
Citat fra: kim r
Hej igenigen det med prisen er nu fakta,, men ring  til Leo han kan skaffe næsten alt til indkøbspris næsten da,, jeg var lige inde på Spidis site men ka ik se bukserne mere, så måske er de gået ud af produktion, men da Leo køber restpartier op ka det jo være han ka skaffe noget :)

Fair nok, det var ikke for at beskylde dig for at binde os historier på ærmet.  :wink:
Manden kan givetvis have billige ting til salg, uden de er blevet tilvejebragt under anvendelse af illegale metoder, men derfor kan det jo stadig være et røverkøb.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson