Forfatter Emne: Exil Xtreme udstødninger (de korte)???  (Læst 9242 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Re: Exil Xtreme udstødninger (de korte)???
« Svar #15 Dato: Marts 19, 2007, 05:14:44 pm »
Vi vil også høre :)

Er nysgerrig på om den kortere potte har noget at sige med lyden ... overvejer 2 korte potter til busa ..

Jeg synes den lyder godt og jeg kører endda med dB-killeren i.
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

detsortelyn

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 12
Re: Exil Xtreme udstødninger (de korte)???
« Svar #16 Dato: Juli 17, 2007, 10:02:33 am »
Halli, hallo  :D

Jeg er også i gang med og købe et par ixel potter fra førnævnte forhandler i england... de leveres til ca 4000(6400 hos allans mc i Hillerød) for de korte og de lange.. jeg har lige hørt fra dem her til morgen.. Den lange, jeg har bestilt er der 3 ugers leveringstid på.. og han skriver så til mig at jeg skal melde tilbage om hvilken en jeg vil have, da den korte udgave er den mest populære til netop min model; sv 1000n.
Men nu er jeg så i tvivl om det skal være de korte eller den lange model.. havde valgt den lange model fordi en af sælgerne(mener han hedder Henrik) fra allans mc i Hillerød sagde at de korte larmede for meget.. at  man skal køre med ørepropper for at holde det ud.. (og det har jeg bestemt ikke lyst til!, heller ikke kæresten når hun skal have lov til og sidde bagpå  :wink:) Syntes nu det korte ser mest frække ud..
Henrik sagde også at de korte, bliver så varme at der skal en computer på til 6000 til og styre indsprøjtningen.. passer det?
For det udelukkede det for mig.. så mange penge har jeg ikke lyst til og indvestere pt..
lyd og varme, hvad siger i????


Håber at få nogle svar hurtigst muligt om erfaringer, så jeg kan få taget en beslutning   :undecided:
« Senest Redigeret: Juli 17, 2007, 11:07:29 am af detsortelyn »

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Exil Xtreme udstødninger (de korte)???
« Svar #17 Dato: Juli 19, 2007, 12:06:25 am »
Har også hørt de korte på en SV1000... De larmer uhæmmet meget! Det lyder mere eller mindre som sådan en rocker-harley med direkte udblæsning. Men altså - det lyder jo også fedt, man bliver sikkert bare rigtigt træt af dem på længere ture.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Ulvehaar

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 304
Re: Exil Xtreme udstødninger (de korte)???
« Svar #18 Dato: Juli 19, 2007, 12:14:58 am »
Citér
Der er dog problemer med med dobbelt udstødningerne til op under sædet på K5 og K6.

Kan du uddybe det SPOOCKY? Overvejer dobbelt oplagt på 650'er fra 2005, så vil da gerne høre hvis det er en dårlig ide.
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

Bademester

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 10
Re: Exil Xtreme udstødninger (de korte)???
« Svar #19 Dato: Juli 19, 2007, 09:51:12 pm »
Jeg kører med de korte, uden dB-killers, og de larmer urimeligt meget. Jeg har monteret "propperne" et par gange, men de ryger altid ud efter en enkelt tur. Lyden er simpelthen for fed med fri udblæsning.

nuggiman

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 10
Re: Exil Xtreme udstødninger (de korte)???
« Svar #20 Dato: Juli 20, 2007, 08:26:53 am »
Jeg har lige lagt to billeder ind af min. Jeg kører med DB killer monteret og jeg synes stadigvæk lyden er fed uden at terrorisere!!
Selvom man er fed, kan man godt have tynd mave!!!