Forfatter Emne: SOLGT!!! Billig SV1000N med diverse lir. Trænger til en kærlig hånd. 39.900,-  (Læst 2607 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

T-MAS

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 92
Billig SV1000N med diverse lir. Trænger til en kærlig hånd.

http://www.123mc.dk/find/viewAd.php?directlinkID=80184

Sælges, Street, 1000 ccm, Farve: Sort, Sidste syn: 4/2012, Servicebog udfyldt: Nej, Indsprøjtning, Skivelås, Slip-on udstødning, Naked streetfigther. Dobbelt high mount udstødninger. GSX-r upside down forgaffel inkl. progressive fjedre. GSX-r bremsekalibre. GSX-r forskærm. Stålarmerede bremseslanger. Kawasaki Z10R bagdæmper. Lsl styr, Rizoma håndtag. Kineser bremse/koblingsgreb. Plov. Hugger. Sædeskal. Hvide blink. Forlygte med vindskærm fra Yamaha. Stål kølergitre. Koso instrumentering.
Bagbremse virker ikke pga. utæt caliper. Lille bule i tank efter nedlægning med 5 km/t. Skal synes ved ejerskifte. Km er ca. da speedometeret er blivet skiftet af tidligere ejer.
Kører perfekt.
Billig 1000 ccm cykel for personen, der vil bruge lidt timer på at gøre den køreklar.

Billederne er taget sidste sommer hvor den stod og funklede.... Lige nu star den og trænger til en vask og polering.

For at klare et syn skal følgende umiddelbart laves:
Bagbremsen går i bund. Om det bare er en pakning i den bagerste caliper eller om det er en ny caliper ved jeg ikke.
DB killers skal sættes i udstødningerne. Dette tager ca. fem minutter og de følger med cyklen.

Den fik ny olie og oliefilter for ca. 1.000 km siden/sidste sommer.
Begge dæk er skiftet inden for de sidste 5-6000 km og der er massere af mønster på.
Kæden har jeg ikke haft skiftet i de tre år jeg har haft cyklen.

Der kan monteres bagfodhvilere på cyklen, men disse følger ikke med.



Med venlig hilsen

Thomas

INGEN BYTTE
« Senest Redigeret: Februar 26, 2014, 05:25:37 pm af T-MAS »
Mvh Thomas :-)

Peugoet Speedfight 45 km/T :-D
Yamaha FZ6-S
SV 1000 N